Fille 798 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Ging jij die ploegen inschrijven of ik? Of hij autominded1 en ik autominded2? Team Autominded 17 is ingeschreven : mezelf en @jokkevlo Eens proberen mee te strijden voor een podiumplek Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Dan ga ik op weg naar Genk eens in Zolder stoppen :grin: Zeker doen Team Autominded 17 is ingeschreven : mezelf en @jokkevlo Eens proberen mee te strijden voor een podiumplek Van mij moet je donderdag niet met ons meerijden als je niet wil hé 1 Quote
msxx 7.822 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Zeker doen Die noteer ik ook even als reminder in mijn agenda, als ik thuis kan werken die dag kom ik eens zien 1 Quote
Fille 798 Geplaatst: 22 juni 2015 Geplaatst: 22 juni 2015 Zeker doen Van mij moet je donderdag niet met ons meerijden als je niet wil hé Nee nee, kijk er naar uit! Is altijd veel plezier dus Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 25 juni 2015 Geplaatst: 25 juni 2015 Boys, donderdag is het onze beurt hé. Hopelijk niet vergeten? Ik heb ons al ingeschreven & betaald. Om 18u aanmelden en om 18u30 briefing. 1. vliegje 2. @@Daann 3. @@Fille 4. jokke_vlo Als er iemand voor mij is, wij zijn "VollePetrol" hé Afstand van verhaal heb ik al afgedrukt Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 25 juni 2015 Geplaatst: 25 juni 2015 Ik ben altijd te laat sowieso Dat is dan al 1 minder voor de kwalify, ik zal al tekenen hé Als ik 3 rondjes mag rijden is het genoeg, circuit ken ik uit m'n hoofd maar heb daar nog nooit met die karts gereden en anders verlies je teveel tijd in de race. Rijden jullie "cleane lijnen" of redelijk agressief met die karts? Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 25 juni 2015 Geplaatst: 25 juni 2015 Als je een klein beetje een positie wil moet je sowieso niet met 4 de qualify gaan rijden, dat is de beste manier om een slechte uitgangspositie te scoren. Max 2 personen. En dan nog. Ik ben voorstander van 1 Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 25 juni 2015 Geplaatst: 25 juni 2015 Als je een klein beetje een positie wil moet je sowieso niet met 4 de qualify gaan rijden, dat is de beste manier om een slechte uitgangspositie te scoren. Max 2 personen. En dan nog. Ik ben voorstander van 1 Mij allemaal goed hoor, dan zie je het wel de eerste ronden Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 25 juni 2015 Geplaatst: 25 juni 2015 Ik heb er dit jaar ook maar 1 keer gereden en ga de quali niet doen is evident dat de eerste rondjes tijd kosten Quote
Fille 798 Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Was leuk gisteren! filmpjes van gisteren staan online. deel 1 (kwalif / start race) deel 2 deel 3 2 Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Mooi gereden Fille. Daann idem (zeer mooie stint en gewerkt om terug te komen). Zelf heb ik een van de aller maar dan ook allerslechtste prestaties ooit geleverd. Totaal niet tevreden.....het ging voor geen meter. Van P7 de kart naar P13 gebracht, daar zijn we gewoon prutschauffeurs voorbijgekomen, de moed zakte in mijn schoenen. Quote
Fille 798 Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Ik vond uw prestatie toch niet slecht hoor Jokke, zeker omdat onze kart niet super was! Je draait quasi dezelfde snelste ronde als Daann, en Daann reed echt wel goed gisteren ! Niet vergeten, je bent de pits buitengekomen op p12 he ipv P7 Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Bedankt voor de troostende woorden maar ik weet van mezelf dat het echt niet goed was. Denk dat ik die kart elke ronde anders gestuurd heb. Kreeg er geen vat op Quote
Daann 4.435 Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 @@dragonfly jij krijgt normaal één van deze dagen een mail met alle gereden tijden van alle teams, bezorg mij die eens? Wil toch voor de zekerheid eens checken dat Jokke geen gelijk heeft ivm sjoemelen met pitstops Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 26 juni 2015 Auteur Geplaatst: 26 juni 2015 @@dragonfly jij krijgt normaal één van deze dagen een mail met alle gereden tijden van alle teams, bezorg mij die eens? Wil toch voor de zekerheid eens checken dat Jokke geen gelijk heeft ivm sjoemelen met pitstops Zou het? Er moet inderdaad meer aan de hand zijn dan gewoon een offday om 13e te eindigen... Quote
Daann 4.435 Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Ik ben op P6 binnengekomen met nog 30min te gaan, Jokke (reed na mij) had misschien volgens hem een offday maar draaide toch mooie tijden, dus het zou straf zijn als we daar nog 6-7 plaatsen door verliezen. Enige andere verklaring zou dan zijn dat al die mannen al al hun wissels gedaan hadden voor het laatste half uur en ik daardoor tijdelijk wat posities gewonnen had, maar dat valt allemaal nogal moeilijk bij te houden vanuit de kart. Quote
Daann 4.435 Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Maar hoe dan ook: Ik heb me enorm geamuseerd, groot deel van m'n stint met 3 mannen zitten strijden om positie. En das uiteindelijk nog altijd het belangrijkste! 1 Quote
Jokke_vlo 16.908 Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Nou nou nou als je het verschil in karts wil zien. Gefilmd vanuit kart 2 als ik met niet vergis. Gast reed tweede tijd, team werd P7 Die 37 weegt 30kg meer, mist 1 op 2 apexen en rijdt eigenlijk toch wel slecht. En zie hoe die kan wegrijden................. veel duidelijker kan het niet meer Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Gisteren dus m'n allereerste 100 miles gereden. Is serieus wennen als je gewoon bent om aan +30-40km/h aan een bocht te komen. Lijnen enzo schelen niet veel en er lag lekker veel grip van het duits kampioenschap. Tijdens de kwalificatie 3 ronden gereden om te wennen en dan de kart aan Fille gegeven die ons als 5de kwalificeerde wat zeer goed is! Eerste ronden had ik echt wel tijd nodig om me aan te passen, veel onderstuur en weinig rem maar eens ik dat gewoon was ging het wel beter en zakten de tijden een beetje. Uiteraard nog trager dan de fille. Toch veel mensen kunnen inhalen (geen idee als het voor positie was) maar zoals verwacht paar keer naar iemand toegereden die dan op de rechte stukken gewoon weg reed. Race ervaring kwam van pas om er een paar te verschalken en dan de kart afgegeven aan Daan. Had gehoopt om dan eens te kunnen vergelijken adhv Jokke zijn tijden maar baan werd precies altijd maar sneller & sneller (de eerste ging nog een seconde sneller) dus ik weet nu nog altijd niet hoeveel trager ik ben op iemand met ongeveer hetzelfde gewicht. Algemeen leuke ervaring, alleen de rit naar daar was er weer los over. Dikke 2u voor amper 95km, dan is de fun wel snel weg. 2 Quote
Fille 798 Geplaatst: 26 juni 2015 Geplaatst: 26 juni 2015 Nou nou nou als je het verschil in karts wil zien. Gefilmd vanuit kart 2 als ik met niet vergis. Gast reed tweede tijd, team werd P7 Die 37 weegt 30kg meer, mist 1 op 2 apexen en rijdt eigenlijk toch wel slecht. En zie hoe die kan wegrijden................. veel duidelijker kan het niet meer Deze kart (p6) stond trouwens ook wel een goeie halve meter voor het sorteervlak van de start. Tss, daar was ik (p5) al een plek verloren Quote
dragonfly 14.973 Geplaatst: 1 juli 2015 Geplaatst: 1 juli 2015 Resultaten ontvangen, onze voorgangers hebben niet gezeurd maar zijn vroeger gaan wisselen. Sommigen hebben zelfs maar 2 ronden gereden. Quote
Lotuzzz 17.062 Geplaatst: 1 juli 2015 Auteur Geplaatst: 1 juli 2015 Resultaten ontvangen, onze voorgangers hebben niet gezeurd maar zijn vroeger gaan wisselen. Sommigen hebben zelfs maar 2 ronden gereden. En de rondetijden van de wissels? Dat ze twee ronden rijden kan ook wijzen op een team van 1, 2 of 3. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.