Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Let ook op welke snelheidsbonus ik heb op de #38 bij opdraaien van het rechte stuk, en hoe ik er op 't eind nog altijd maar net naast ben.

Geplaatst:

tijden_zpslexseejq.png

In mijn tweede stint (blauw aangeduid) ging het toch al redelijk goed, en vrij consistent. Toch wel happy met deze tijden voor mijn eerste keer outdoor. Smaakt echt wel naar meer!

Teamnaam is trouwens uit te spreken als Ke' liever bier.

Geplaatst:

tijden_zpslexseejq.png

In mijn tweede stint (blauw aangeduid) ging het toch al redelijk goed, en vrij consistent. Toch wel happy met deze tijden voor mijn eerste keer outdoor. Smaakt echt wel naar meer!

Teamnaam is trouwens uit te spreken als Ke' liever bier.

Van jullie teamnaam achteraf niet veel gemerkt, bij ons daarentegen :D

Welke is je andere stint? Dan gooi ik je bij in mijn analyse. Straffe tijden! Die pitstop van 2:05 na je stint is ook heel straf, veel sneller lukt niet.

Geplaatst:

Welke is je andere stint? Dan gooi ik je bij in mijn analyse.

De 2e stint.

Dus na 2:13 tot 2:28

Geplaatst:

Tijden zijn zelfs indrukwekkend voor een eerste keer. Ik vind het alvast geen simpel circuit....

Maar ik wil revange want ik steek het op een gebrek aan vermogen :D

Geplaatst:

Welke is je andere stint? Dan gooi ik je bij in mijn analyse. Straffe tijden! Die pitstop van 2:05 na je stint is ook heel straf, veel sneller lukt niet.

K'ad toen liever een hamburger... Nog niet gegeten, dus snel naar de Mc Do geknald toen.  :lol:

Mijn 2 teamgenoten hadden ook nog een rit van 2 uur voor de boeg (Gent).

Geplaatst:

Fille vond dit filmpje, wij zijn vanaf 1:15 in beeld, witte helm, kart #6.

Zie nu dit filmpje pas, die is precies achteruit aan het racen! LOL, goed bezig :up:

Geplaatst:

Zie nu dit filmpje pas, die is precies achteruit aan het racen! LOL, goed bezig :up:

Nochtans een goed kartje, 1:09.649 gereden die avond :D

Geplaatst:

Tijden zijn zelfs indrukwekkend voor een eerste keer. Ik vind het alvast geen simpel circuit....

Maar ik wil revange want ik steek het op een gebrek aan vermogen :D

Over al jullie rondjes samen, uitgenomen de twee traagste per man, scoort Jan gemiddeld een halve seconde sneller dan jou :o

Geplaatst:

LOTUZZZ    MSXX          TATO           JAN

AVG without 2 slowest 01:11.853   01:13.025   01:14.228   01:12.540

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Over al jullie rondjes samen, uitgenomen de twee traagste per man, scoort Jan gemiddeld een halve seconde sneller dan jou :o

Revange nodig :)

Laatste paar rondes kwam ik pas in mijn ritme, maar ben nog altijd niet content

Geplaatst:

Ik kan der ook ni goed weg op die 100 Miles. Geen idee waaraan het ligt..... nooit echt snelle tijden. Rijd ik met Fille dan bv streekart of indoor is dat verschil een heel pak minder.....of soms wel eens omgekeerd 

Geplaatst:

Ik kan der ook ni goed weg op die 100 Miles. Geen idee waaraan het ligt..... nooit echt snelle tijden. Rijd ik met Fille dan bv streekart of indoor is dat verschil een heel pak minder.....of soms wel eens omgekeerd 

Rijstijl is totaal anders voor de 100 miles als op zo'n "kermiskoers circuit"

En dan ook nog gewicht, 20kg extra niet onderschatten :)

Geplaatst:

Kermiskoers circuit? Zoals de streetkartings die we gedaan hebben dit jaar? (Mc Donalds Challenge, Sint Eloois, Oostend GP). Met alle respect maar dat waren geen makkelijke toestanden. Trouwens Genk met zo een huurkart dat heeft maar een paar bochten bij wijze van spreken. 

In Lille bv, ook twee bochten groot lukt het dan weer wel telkens om vooraan te strijden. Nee ik heb echt geen duidelijke verklaring. Ook als ik aanpik bij anderen vind ik niet direct de fout die ik maak. Hoogst ambetant omdat je daar als karter toch automatisch naar zoekt. 

Geplaatst:

Kermiskoers circuit? Zoals de streetkartings die we gedaan hebben dit jaar? (Mc Donalds Challenge, Sint Eloois, Oostend GP). Met alle respect maar dat waren geen makkelijke toestanden. Trouwens Genk met zo een huurkart dat heeft maar een paar bochten bij wijze van spreken. 

In Lille bv, ook twee bochten groot lukt het dan weer wel telkens om vooraan te strijden. Nee ik heb echt geen duidelijke verklaring. Ook als ik aanpik bij anderen vind ik niet direct de fout die ik maak. Hoogst ambetant omdat je daar als karter toch automatisch naar zoekt. 

Ik zei niet dat het makkelijk was op de streetkarting, alleen dat het anders rijden is. Buiten meer ruime bochten die je anders neemt dan de korte bochten indoor / streetkart. Is van mij ook altijd een ramp als ik daaraan mee doe :D

Lille is simpel, die ruime bochten zijn gewoon vroeg genoeg insturen dus daar mag je niet naar kijken. Maar was toch niet zo slecht van jou toen we daar gaan rijden zijn?

Geplaatst:

Altijd 0.3 op de Fille en ongeveer gelijk aan Lotuzzz dat is niet goed omdat ik meer kart. 

Geplaatst:

Uhu, geen idee van de 100 miles, maar meestel is er wel wat verschil in laptimes, 0.3 of 0.4 tussen snelste ronden van ons.

In de Oostend GP was jij een pak beter, qua snelste ronde en ik denk ook wel consistentie van qua laptimes.

Ook mis ik wel de wedstrijd / duels in zo'n race. De Oostend GP heeft me daar wel een HEEL pak bijgeleerd.

Bijvoorbeeld terug P1 kunnen nemen na lang proberen :D

We zullen nog eens zien op 15 oktober he Jokke ;)

Ben eens benieuwd wat dat gaat geven met mezelf,@@Jokke_vlo en @@Mich op 15 oktober.

Geplaatst:

Het was voor mij de eerste keer 100 Miles, maar dat mag geen excuus zijn voor zo'n groot gat. Dus we gaan dat nog eens doen :)

Gewicht is een factor inderdaad. Ik zou het ook acceptabel vinden als ik om die reden 0.4 of 0.5 op Lotuzzz toe zou geven. Maar het gat is veel groter

Altijd 0.3 op de Fille en ongeveer gelijk aan Lotuzzz dat is niet goed omdat ik meer kart. 

Is het Lotuzzz zijn favo-track? Lijkt er wel op :)

Geplaatst:

@@Fille net vernomen dat ik 14 en 15 okt in CH zit voor de job. Ik kom 15 terug maar zal ws de karting niet halen. Het mag niet zijn precies :(

Geplaatst:

@Fille: wordt voor mij ook ni makkelijk. Vertrek de dag erna met een remorque naar Le Castellet om te gaan rijden.... En ik zou da spel moeten gaan laden rond Parijs de avond ervoor.

@Jokke: gij geraakt er sowieso ni?

Geplaatst:

ik weet dat pas 8u op voorhand. Hangt af van wanneer ik in CH kan vertrekken, maar vrees er idd wel voor. 

Geplaatst:

@jokke_vo @@Mich

Dan ga ik het alleen moeten waarmaken he :)

Misschien dat ik nog wel iemand ken die wel wilt meerijden, hé @@Lotuzzz :D

Geplaatst:

als ik kan rij ik zeker mee, maar heb effe een heel drukke agenda komende weken en weekends.

Geplaatst:

@jokke_vo @@Mich

Dan ga ik het alleen moeten waarmaken he :)

Misschien dat ik nog wel iemand ken die wel wilt meerijden, hé @@Lotuzzz :D

Of @@msxx :D

Geplaatst:

Of @@msxx :D

Zou graag komen, maar die avond word ik op het werk verwacht :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in