Ga naar inhoud

Audi A4 Electronisch stuurbekrachtiging afwijking


///NFSThunder

Aanbevolen berichten

M'n broer rijdt momenteel met een Audi A4 van het jaar 2011-2012 gok ik.

Hij had een raar gedrag in het stuur dat ervoor zorgde dat ie continue moest links-rechts corrigeren op de autostrade, alsof er geen "dead center" was.

 

Audi had dit herkend en onder garantie het stuurhuis vervangen. Het gedrag hierna was beter maar na een 2 tal weken is er een nieuw fenomeen verschenen.

het "dead-center" dat er nu wel is ligt te veel naar rechts wat maakt dat hij continue naar links moet bijcorrigeren om rechtdoor te rijden.(aah ja de wagen is ook al 2 keer uitgelijnd dus daaraan zou het niet kunnen liggen)

 

Is dit een gekend probleem? En kan de dealer er iets aan doen? Hij gaat de wagen sowieso terug bij de dealer binnendoen maar het lijkt me zo bizar dat hij nu al 2 keer op rij last heeft van het stuurhuis en dat niet geweten zou zijn onder de audi adepten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal u 7 maanden ellende besparen, ze moeten het centerpunt (0-punt) eens opnieuw instellen. Uitlijning heeft hier niets mee te maken ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal u 7 maanden ellende besparen, ze moeten het centerpunt (0-punt) eens opnieuw instellen. Uitlijning heeft hier niets mee te maken ;)

exact wat ik er ook van denk als ik al zijn input gehoord heb. Vraag is nu of een standaard concessie dit kan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

exact wat ik er ook van denk als ik al zijn input gehoord heb. Vraag is nu of een standaard concessie dit kan?

 

Ja, je moet hun alleen zeggen wat ze moeten doen. Bij mij bleven ze maar zoeken naar de uitlijning tot ik opeens een slimme mecanieker voor me kreeg die het snel gefixed had.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid