Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Knapste vind ik de zwarte Targa.

Geplaatst:

De GTS'en verkopen als zoete broodjes. Denk eraan dat dit de laatste atmosferische 911 is, en dat deze GTS een prachtige uitvoering is. Veel mooier zal een 911 niet meer worden.

Geplaatst:

Veel mooier zal een 911 niet meer worden.

Dat zeiden ze van de vorige ook al.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

De 997 was ook al zo'm mooi totaalpakket. Brede poep, single bolt wheels, alcantara interieur, en nog wat specifieke details, en de iets meer vermogende motor van 408pk. Ooit worden dit gegeerde dingen. Ik zie de GTS'en als de opvolgers van de S/4S van de generatie 993. 

Geplaatst:

Ik vind een fl wel mooier dan een gts, maar dat is smaak en je zit dan idd nog met dat turboblok.

Geplaatst:

Graphite blau :inlove: Kleur past overigens perfect bij dat (weliswaar licht) donkerder streepje in de achterlichten.

porsche-991-carrera-s-mkii-c328702112015

Zie dat staan...

Geplaatst:

Is inderdaad een heel mooie auto, zoals voor mij elke 911 is trouwens. 

Wel heeft 4/4S de mooiere brede carrosserie, waarbij je dan ook die zijschorten hebt.

Geplaatst:

Serieus rek op de achtergrond

Geplaatst:

Da's volgens mij in een stalling van Porcshe zelf. Herinner me gelijkaardige achter de schermen beelden.

Geplaatst:

Remi Dargegen, topfotograaf en aimabele kerel, heeft daar ook een hele knappe fotoreportage over.

Kijk vooral eens op zijn FBpagina, Remi Dargegen Photography.

Is trouwens ook de fotograaf die de Bailloncollectie op locatie op foto heeft vastgelegd.

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid