Jump to content
Daann

Porsche lovers

Recommended Posts

kefkie    1,265
kefkie

Knapper Carrera GTS:

car_photo_432412_25.jpg

car_photo_432415_25.jpg

car_photo_432448_25.jpg

al zou ik toch voor dit kleurtje gaan:

2.png

1.png

• Like 1

kefkie    1,265
kefkie

Nice!

In wijnegem is er trouwens een nieuwe dealer, naast Beerens nissan. Bentley Azure, jaguar XJ220 (:shock:!!), en een hoop porsches. kerel doet in restauraties van oude wagens.

tato    1,216
tato
Knapper Carrera GTS:

car_photo_432412_25.jpg

car_photo_432415_25.jpg

car_photo_432448_25.jpg

Standaard heeft een GTS deze spoiler toch niet hé?

Glenn-N    7,434
Glenn-N
Standaard heeft een GTS deze spoiler toch niet hé?

Nee idd. Dit is het Aero-pack.

kefkie    1,265
kefkie

Ah just ja dare, staat die er nog altijd? is al een tijdje geleden dat ik er nog eens ben gepasseerd

Pieter    1,871
Pieter
Ah just ja dare, staat die er nog altijd? is al een tijdje geleden dat ik er nog eens ben gepasseerd

Ben er een maand geleden gepasseerd en toen stond ie er nog.

abtler    2,643
abtler

niet vaak geziene combi van kleuren, but I like it

albumpicphpz.jpg

kefkie    1,265
kefkie

Ik vind de spoiler van de Mk. I GT3 wel knapper dan die van de Mk.II.

Ik ben nu naar die magafactories aant zien van Porsche, moet wel enorm saai zijn om heel de dag door hetzelfde vijske in te draaien:(

TCT    4,913
TCT
Ik vind de spoiler van de Mk. I GT3 wel knapper dan die van de Mk.II.

Ik ben nu naar die magafactories aant zien van Porsche, moet wel enorm saai zijn om heel de dag door hetzelfde vijske in te draaien:(

Die wisslen om het uur hé en je begint op het saaiste station en naarmate je carriere vordert mag je naar leuker gaan...

TCT    4,913
TCT

En 918 spyder / RSR, gaan die nu in productie? Want heb het al een tijdje niet meer gevolgd...

Daann    3,258
Daann
En 918 spyder / RSR, gaan die nu in productie? Want heb het al een tijdje niet meer gevolgd...

Ja

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Similar Content

• fuxhound
      By fuxhound
    • The Swede
      By The Swede
      Maat hier heeft zijn gedachten gezet op een Cayenne van het vorig model in GTS of Turbo. Binnen zijn budget heeft hij keuze te over van pre-facelift modellen (2012-2015) en zelfs enkele post-facelift modellen. Hij toonde me enkele voorbeelden. Leken me allemaal propere autos tussen de 90000 en de 140000km. 
      Hij vroeg of ik hier iets van af wist. Nope, nada.
      Gezien dit hier ondertussen een Porsche forum is geworden, heb ik beloofd de vraag (vragen/) hier even te stellen.
      - Hoe zit het met de betrouwbaarheid van die modellen?
      - Zijn er dingen waar je op een bepaalde kilometerstand moet voor opletten?
      - Is het waard een Turbo te kopen ipv een GTS?
      - Zelf zie ik bitter weinig verschil tussen de pre-facelift en de facelift (ik zie zelfs geen). Zijn er belangrijke verschillen? (Enige wat ik vond, is dat de GTS geen V8 meer was maar een V6 turbo).
      Met dank.
    • Thebiemerke
      By Thebiemerke
    • Alexx
      By Alexx
      Auto van een goede kennis van mij.
      Betreft een 991.2 S in het GT Silver.
      Wagen is enorm goed uitgerust. Eigenaar heeft hem aangekocht met 4000km bij Porsche Centrum Eindhoven.
      Heeft toen 159k betaald, dus ik denk dat de nieuwprijs nog een tikkeltje hoger ligt...
      Full option word vaak in de mond genomen, maar denk dat het bij deze toch niet veel scheelt. Ik vind deze echt enorm knap samengesteld en met toch vrij zeldzame opties.
      Onder andere: PCCB, PSE, -20mm verlaagde PASM ophanging, meesturende achteras, PDLS+, carbon interieur, noselift, en nog veel meer, zie foto in bijlage.

Wagen is echt in topconditie. Eigenaar is er zeer zuinig op. Ondanks de PCCB’s is er niet mee op circuit gereden. Het is echt puur een dagelijkse wagen. Tenzij het regent, dan neemt hij zijn Cayenne Turbo. 
      Wagen heeft 46000 km’s. Eigenaar wou er nog een 93-94k voor dacht ik, prijs is zeer licht bespreekbaar. Lijkt me gezien de staat van de wagen, uitrusting en spec zeker niet onrealistisch. Wagen rijdt en voelt echt als nieuw aan.

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...

Important Information

Terms & Conditions