Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daar zou ik nu eens graag in meerijden si :o 

Geplaatst:

Daar zou ik nu eens graag in meerijden si :o

Als je ooit de kans hebt: doen! (Duh)

Ik heb eens meegereden in een 997.1 GT3. De batterij was kapot ondanks de druppellader, dan maar een batterij van een Polo Bluemotion erin gemoffeld. Koude start *fapfapfap* ok effe warmrijden, ik moest volgen met een gechipte E87 120D en toen ging dat nog, tot de Porsche warm was uiteraard. Onderweg gestopt en gewisseld met @@Denniske die toen passagierde. Comfortabele kuipjes, zoiets is eigenlijk helemaal niet beenhard wat ik wel verwachtte, misschien helpen vlakke Nederlandse wegen daar wel wat in. De eerste paar km op het gemak binnendoor getaffeld en de soepelheid viel me eigenlijk wel op. Volgens de eigenaar merk je wel dat je weinig koppel hebt onderin eens je het vermogen gewend bent. Voor de openbare weg had dat imo koppel genoeg (Y U turbo?). Dan wat buitenbaantjes genomen waar er wat doorgereden werd, hij kon nooit lang flat out gaan en voor de hoge toeren moet je best wel een lang stuk hebben, maar de bochtjes waren schitterend natuurlijk. Grip in overvloed en ik had de indruk dat die kont zich precies wat zette door het gewicht, voor zover ik iets kon waarnemen vanaf de passagiersstoel. Hij wilde eens een paar vitessen achter elkaar doortrekken dus we gingen de snelweg op. Dat was fe-no-me-naal gewoon. Het geluid is ziek verslavend en dan die manuele bak! Elke keer als hij schakelde werd het, relatief gezien, muisstil en wanneer hij terug op het gas ging hoorde je kort hoe de motor lucht aanzoog voordat die Mezger weer begon te schreeuwen richting redline. Plots was een E46/E92 M3 maar saaie boel hoor :D

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Als je ooit de kans hebt: doen! (Duh)

Ik heb eens meegereden in een 997.1 GT3. De batterij was kapot ondanks de druppellader, dan maar een batterij van een Polo Bluemotion erin gemoffeld. Koude start *fapfapfap* ok effe warmrijden, ik moest volgen met een gechipte E87 120D en toen ging dat nog, tot de Porsche warm was uiteraard. Onderweg gestopt en gewisseld met @@Denniske die toen passagierde. Comfortabele kuipjes, zoiets is eigenlijk helemaal niet beenhard wat ik wel verwachtte, misschien helpen vlakke Nederlandse wegen daar wel wat in. De eerste paar km op het gemak binnendoor getaffeld en de soepelheid viel me eigenlijk wel op. Volgens de eigenaar merk je wel dat je weinig koppel hebt onderin eens je het vermogen gewend bent. Voor de openbare weg had dat imo koppel genoeg (Y U turbo?). Dan wat buitenbaantjes genomen waar er wat doorgereden werd, hij kon nooit lang flat out gaan en voor de hoge toeren moet je best wel een lang stuk hebben, maar de bochtjes waren schitterend natuurlijk. Grip in overvloed en ik had de indruk dat die kont zich precies wat zette door het gewicht, voor zover ik iets kon waarnemen vanaf de passagiersstoel. Hij wilde eens een paar vitessen achter elkaar doortrekken dus we gingen de snelweg op. Dat was fe-no-me-naal gewoon. Het geluid is ziek verslavend en dan die manuele bak! Elke keer als hij schakelde werd het, relatief gezien, muisstil en wanneer hij terug op het gas ging hoorde je kort hoe de motor lucht aanzoog voordat die Mezger weer begon te schreeuwen richting redline. Plots was een E46/E92 M3 maar saaie boel hoor :D

Geweldig ding inderdaad. Heeft wel de normale sportzetels die je ook in een gewone carrera (s) kan krijgen, niet de echte kuipjes.

Geplaatst:

GT4 in Gulf blauw

12469451_1031900563497574_40949114969199

Geplaatst:

Dik....gele klauwen maken er wel een beetje een kleurboek van, ik vind dat ze niet 100% passen. Maar ik ben geen moeilijke mens, zet hem zo maar af :)

Geplaatst:

Dik....gele klauwen maken er wel een beetje een kleurboek van, ik vind dat ze niet 100% passen. Maar ik ben geen moeilijke mens, zet hem zo maar af :)

Dat heb je bij elke kleur. Bij geel is het nog erger want de klauwen zijn niet hetzelfde geel als het koetswerk.

Geplaatst:

Serieus? Hoe zielig is dat :D

Dan maar zwart of grijze klauwen...

Geplaatst:

Dat heb je niet te kiezen he.

rood = staal

geel = pccb

groen = 918 of een of andere hybrid LE

Als je iets anders wilt zal je ze er af mogen vijzen en laten herlakken.

Geplaatst:

Nein. Ttz, op een 918 wschl wel. Maar niet op gelijk welke andere Porsche.

Geplaatst:

Ergens wat gek dat Porsche die optie niet aanbiedt? Maar ze zullen daar allicht wel een reden voor hebben.

Geplaatst:

Ik leer hier vanalles bij over remklauwen vandaag.

Buske Motip Zwart high temp voor je 918, en 't is in orde

Geplaatst:

Ge moogt er zeker van zijn dat moest het kunnen de US fora al vol stonden met Porsches met 'PTS' remklauwen in de meest afzichtelijke kleuren :D

Geplaatst:

Jammer dat ze in de 997 GT3 toen nog geen PDK konden aanbieden, had de ultieme sportwagen in zijn categorie kunnen zijn geweest. Wat het nu jammer genoeg niet was.

Geplaatst:

Jammer dat ze in de 997 GT3 toen nog geen PDK konden aanbieden, had de ultieme sportwagen in zijn categorie kunnen zijn geweest. Wat het nu jammer genoeg niet was.

??????

Geplaatst:

Ik zit mobiel, dus ik kan niet linken.

Maar check nekeer 'Singer vehicle design' op FB, 'The Montana car'.

En vergeet geen kwijldoekje!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid