Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Die nieuwe Boxster :(

Dat klinkt als een blok met een revlimiter op 2000rpm

Geplaatst:

C2S/C4S is altijd widebody. Gewoon de body van de Turbo

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wat Daann zegt. Vroeger was de S de brede, nu is de 4 de brede.

Dus daar is helemaal niets uniek aan (los van staat) als iedere C2S zo van de band liep.

Geplaatst:

Mint Porsche 993 C2S.... met widebody?!

http://www.dcmotorcars.com/web/used/Porsche-911-C2S-1998-Anaheim-Hills-California/27819702/

Iemand hier die weet of dit origineel is en wat 'widebody' allemaal omvat?

@@gTa @@Alexanderr @@Challazer

Ja, die is toch niet zo zeldzaam?

• De Carrera 4S kwam er eerst. Met breed koetswerk (van de turbo) en heel wat onderdelen van de turbo ook (o.m. remmen, dempers, veren, enz, ...dacht ik).
  • Wat later bracht Porsche dan ook de Carrera S, wat eigenlijk een gewone Carrera was maar met de looks van een Carrera 4S. De "Carrera 2S (C2S)" heeft dus niet die onderdelen gemeen met de turbo, maar is technisch "helemaal" Carrera, niet turbo dus. Alleen optisch wel: breed koetswerk, bumpers, velgen. Hij is zeer makkelijk te herkennen aan het latje in langsrichting dat het luchtrooster op de spoiler in twee helften verdeelt (de Carrera 4S heeft dat latje niet, daar is het luchtrooster visueel één geheel).

Da's toch wat ik -denk- van te weten.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wat Daann zegt. Vroeger was de S de brede, nu is de 4 de brede.

Is eigenlijk wel logischer imo.

Geplaatst:

Dus daar is helemaal niets uniek aan (los van staat) als iedere C2S zo van de band liep.

Ja, maar veel zijn er daar niet van verkocht toen dacht ik. Dus dat maakt hel zeldzaam

Geplaatst:

Een dorpsgenoot hier heeft jaren geleden zijn 993 Carrera S maanden te koop staan gehad aan 40k euro, en heeft 'm dan uiteindelijk laten gaan voor 33k. De wagen kon wel een opfrisbuurt gebruiken, en had net geen 200k km op de teller. Die gast bijt zich nu toch in z'n buik. 

Geplaatst:

Toch wel, zijn S was zo'n brede zoals de 4S, en typisch met de gesplitste grill achteraan.

porsche-993-carrera-s-4.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Inderdaad  :inlove:

Instant buslul

Geplaatst:

Buslul :lol: Ook iets bijgeleerd afgelopen woensdag  ^_^

Geplaatst:

ik denk dat het een shopje is, maar het ziet er alleszinds lekker uit:

tumblr_o1z65cmvei1satbqbo1_1280.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

Miljaar, zo mag 'ie komen voor mij. :inlove:

Hoeveel boven LP is dat?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid