Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ferme kleur!

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Geplaatst:

liever dit groen

14128771_168530126885588_875177152_n.jpg

14272201_1767555376847036_1543856687_n.j

14134498_321713048177747_1409889395_n.jp

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:

Damn die zetels zijn zalig. Maar ik zou wel een zwart dashboard willen. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Fuck yeah, beestig :inlove: Inderdaad, juste de zetels, inzet in deuren en odnerkant dashboard is genoeg. Wist niet dat ze dat deden.

996 GT3 is de laatste GT3 die je af fabriek met een andere kleur interieur kon krijgen dan zwart, dacht ik. Gewoon leder kon je enkel zwart maar je kon ook het natuurleder in optie krijgen en dat had je in 2 kleuren: antraciet en natuurbruin. Heerlijk, dat laatste.

Geplaatst:
2 hours ago, Jeroen_M5 said:

Damn die zetels zijn zalig. Maar ik zou wel een zwart dashboard willen. 

Ja idd WTF, of toch minstens de bovenkant van het dashboard en deurpanelen.

Geplaatst:

Je ziet het naar mijn mening meer bij de laatste RS dat ze de spoiler er af doen, bij de 997 kwam dit toch niet zo veel voor ? 

Geplaatst:

Nope, 't valt mij idd precies meer op bij de 991 dan bij de 997. Ik vind het knap. :oops: (Maar zou het ook niet doen bij de mijne.)

Geplaatst:

misschien voor het gemak (zicht naar achter) en vandalisme?

Geplaatst:

Waarom dan wel? Is toch een beetje belachelijk imo om die spoiler er af te halen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Tja, als je het ietwat discreet wil houden... Maar ik zou het ook niet doen.

Ik heb gisteren een M4 GTS gespot met strijkplank op de koffer en dat is maar met 1 woord te omschrijven: MARGINAAL...

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

M4 GTS moet je op circuit zien, dan valt alles op zijn plaats

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
7 uur geleden zei kwiekie:

Waarom dan wel? Is toch een beetje belachelijk imo om die spoiler er af te halen.

Omwille van de looks, tiens. 't Is nu niet dat je zo vaak met een GT3 RS in 't stad of druk wriemelig verkeer rondrijdt dat die achterspoiler je achteruitzicht stoort bij parkeermanoeuvers, of wel? En dat ding eraf vijzen "omdat men 'm anders kan vandaliseren": en wat met de rest van de auto? Nee, zicht achteruit of vandalisme lijken me geen valabele redenen om dat te doen. Looks des te meer.

Ik vind het erg knap, moet ik toegeven. En daarom zou ik het ook durven. Maar ik zou het toch niet doen omdat zo'n ding ontworpen en afgesteld is op de neerwaartse druk die die spoiler genereert; ik zou schrik hebben dat het rijgedrag daar al te negatief zou door beïnvloed worden.

Geplaatst:

Om maar te zwijgen van de gaten op de zijkant van de ducktail ...

Geplaatst:

Valt nauwelijks op bij dat UV. Bij een witte gaan die recht afgesneden ducktail-kanten uiteraard veel duidelijker zijn, en da's niet zo knap.

Geplaatst:
Op ‎20‎/‎09‎/‎2016 om 01:05 zei gTa:

Fuck yeah, beestig :inlove: Inderdaad, juste de zetels, inzet in deuren en odnerkant dashboard is genoeg. Wist niet dat ze dat deden.

996 GT3 is de laatste GT3 die je af fabriek met een andere kleur interieur kon krijgen dan zwart, dacht ik. Gewoon leder kon je enkel zwart maar je kon ook het natuurleder in optie krijgen en dat had je in 2 kleuren: antraciet en natuurbruin. Heerlijk, dat laatste.

Verkrijgbaar via Porsche Exclusive.

Geplaatst:

Wat juist? Interieur op staal op de GT3, bedoel je?

Geplaatst:
36 minuten geleden zei gTa:

Wat juist? Interieur op staal op de GT3, bedoel je?

Idd, deze GT3 RS werd geheel op maat van de klant gemaakt.

Geplaatst:

Ik krijg de kriebels van dit soort mods vooral omdat het gewoon regelrecht ingaat tegen het concept van de wagen. 

Begrijp zelfs niet hoe je fan kan zijn van zo een verkrachting. 

edit: en dan zwijgen we nog van de impact op het rijgedrag als je eens doorstampt. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idem. Ik vind het mooi, dat wel (het lijkt hard op een 911R), maar ik zou mezelf er nooit toe kunnen brengen omdat het gewoonweg de bedoeling niet is en mogelijks problematisch voor stabiliteit, rijgedrag, enz.

Maar ja, 't feit dat Porsche de ClubSport-delete als gratis optie aanbiedt zegt op zich al voldoende: er zijn er wel wat die zo'n ding kopen om er net niét mee te doen waarvoor 't gemaakt is. :D  PCK kan die ClubSport-delete misschien omdopen tot Liplane Package. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
33 minuten geleden zei Audi S8:

Idd, deze GT3 RS werd geheel op maat van de klant gemaakt.

Ah OK, ja, da's duidelijk. Alleen is 't niet duidelijk wanneer custom zaken (PTS, interieur op maat) wél kan of niet kan. Zoals met de GT3 RS: eerst geen, dan toch PTS. Idem GT4. 'k Heb de indruk dat Porsche daar niet altijd duidelijk over communiceert of misschien zelfs redelijk à la tête du client beslist. Logisch: een topklant (verzamelaar) die komt aankloppen en zijn GT3 volledig op maat wil, daar kan je moeilijk neen tegen zeggen. Maar als het technisch perfect kan, waarom gooien ze 't dan niet altijd d'office open? 't Is niet dat 't voor een habbekrats te krijgen is en/of dat ze er niks aan verdienen. :D

Geplaatst:

Kerel had duidelijk niet door dat zijn achtervleugel ontbrak.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid