Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Daarstraks een stuk of 6 oude porsches gezien in racekleren op de E17. Allemaal 911 en schoon om zien maar telkens anders en vraag me niet welke varianten het waren. Rolkooi, stickers, er zal ergens een evenement zijn. Ollandse platen. Twee met serieuze sletsen.

Geplaatst:
10 hours ago, William Blake said:

Echt geen knappe spec die miljoenste 911.

Begrijp het wel, met die historische elementen maar het werkt niet 100% op de 991.2

Dat vond ik eerst ook maar ik zag net een video passeren op Pistonheads en zo komt hij een pak beter over dan op die gemaakte foto's. Alleen blijft het stuur wat bizar. 

Geplaatst:
11 uur geleden zei Simoni:

Dat vond ik eerst ook maar ik zag net een video passeren op Pistonheads en zo komt hij een pak beter over dan op die gemaakte foto's. Alleen blijft het stuur wat bizar. 

Linkje?

Geplaatst:
11 hours ago, Simoni said:

Merci voor de link wi 

Geplaatst:

Dat is zo'n fletse kleur. Dat hout had anders gemoeten en/of een stuur speciaal moeten maken en de logo's op de velgen zijn ook niet goed. 

Geplaatst:

Het stuur moest anders correct en Irish Green is alles behalve flets?!

maxresdefault.jpg

Geplaatst:

Op zo'n oude is dat mooi, op een nieuwe niet. Zal ook wel wat met het materiaal te maken hebben? 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

18580465_168536803678074_387649768018411

18645309_1595731560451240_13503303691733

991 GT3 RSR LMGTE

https://www.instagram.com/mwvmnw/

kerel heeft een leuke collectie en goede connecties blijkbaar als je ziet wat hij allemaal kan bestellen

• Vind ik leuk 1
Geplaatst: (aangepast)
13 uur geleden zei Le Capri Mauve:

Daarstraks een stuk of 6 oude porsches gezien in racekleren op de E17. Allemaal 911 en schoon om zien maar telkens anders en vraag me niet welke varianten het waren. Rolkooi, stickers, er zal ergens een evenement zijn. Ollandse platen. Twee met serieuze sletsen.

En ter hoogte van Zwijnaarde stond er één in panne. Zagen er wel cool uit.

aangepast door saabi
Geplaatst:

Best ok op dat filmpje, 't is wijs gedaan he, maar vind het niet top.

Geplaatst:
Op 2017-4-26 om 15:08 zei Polygoon:

€1.800.000 hamerprijs.

Geplaatst:

Pfff, daar zijn er al een miljoen van gemokt en ge kunt dat nog nief kopen oek

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Was geslaagder geweest in de originele kleuren dan, ik vind dit niet zo mooi (geel en rood doet mij altijd aan mcdonalds denken).

Geplaatst:

Zou dat te maken hebben dat er nu terug een manuele GT3 te verkrijgen is?

Geplaatst:

In combinatie met de touring pack. En de blijkbaar toch behoorlijk verbeterde motor.

Geplaatst:
9 uur geleden zei Simoni:

Da's 15% minder dan een half jaar geleden, op die bedragen best stevig.

Ik had er kort voor de Paris auction over gesproken met een type van Bonham's (nav de PTS die daar aangeboden werd) en hij had het toen al voorspeld.

Idd door de manuele 991-2 GT3 (Touring) met 4.0. Hij zei toen zelfs dat geruchten de ronde deden dat Porsche het opzettelijk deed om zo de speculatie binnen het merk tegen te gaan.

• Vind ik leuk 5

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid