Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Denk het ook, komt volledig tot zijn recht met een gemiddelde snelheid van 15km/h.

Geplaatst:

De 911 R is een fantastische auto. Jan met de pet denkt dat je gewoon een 911 rijdt waardoor je hem niet te zeer tegen de borst stoot, terwijl de kenner weet wat je auto waard is en zou kunnen. Weinig auto's bieden je zo een compleet spectrum aan eigenschappen.

Enkel jammer dat hij geen automaat heeft.

Geplaatst:

Geezer lacht er wel mee maar onbewust haalt hij een terecht punt aan: behalve een kenner steek je hiermee niet extreem veel mensen de ogen uit. Zij die het niet kennen, denken gewoon dat je een idioot bent die twee strepen op z'n auto gekleefd heeft.

Nu, qua rijden is dit echt wel totaal anders dan een 991-1 RS. Voor mij voelt hij lichtvoetiger aan, giftiger, enerzijds spectaculairder doordat je betrokkener bent dankzij de boite, anderzijds merkelijk uitdagender omdat je (veel) trager bent door inefficiëntie in het schakelen.

In tegenstelling tot andere snelle manuele Porsches (997 RS, 981 GT4, Boxster Spyder) ligt hier de drempel hoger om makkelijk hard mee te gaan rijden. 

Het forum zal het allicht oneens zijn maar ik weet niet goed of ik een R zou kiezen boven een RS, eerlijk gezegd. Het gevoel van met iets apart te rijden mis ik een beetje. Ik denk dat m'n voorkeur zou gaan naar een manuele 991-2 GT3 nu ik de ervaring heb van een R, 991-2 en 991-1 RS.

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:
1 hour ago, Alexanderr said:

Toffe auto!

Understatement van het jaar en kortste autoreview ooit. Mooi zo!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eén adres voor koopadvies.

Geplaatst:
13 minutes ago, Alexanderr said:

Geezer lacht er wel mee maar onbewust haalt hij een terecht punt aan: behalve een kenner steek je hiermee niet extreem veel mensen de ogen uit.

De mensen die je de ogen uitsteekt gaat het echt niet uitmaken of je met een Carrera, GT3, Turbo, GT3-RS of een R rijdt hoor. Dat blijft "nen dikke Porsche"

Geplaatst:
Zojuist zei ir_fuel:

De mensen die je de ogen uitsteekt gaat het echt niet uitmaken of je met een Carrera, GT3, Turbo, GT3-RS of een R rijdt hoor. Dat blijft "nen dikke Porsche"

Ik ben nog niet buiten Knokke gekomen en laat me zeggen dat er meer hoofden draaien als je met een UV RS op baan bent :P

Geplaatst:

Sowieso met zo'n arrogante gast als Alex achter het stuur. Je zou voor minder een kras trekken.
Geplaatst:
10 hours ago, Timo said:

Sowieso met zo'n arrogante gast als Alex achter het stuur. Je zou voor minder een kras trekken.

Als hij achter het stuur zit heeft hij tenminste al de moeite gedaan om achter zijn bureau uit te komen! Dat is al veel tegenwoordig!

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:
11 minutes ago, ir_fuel said:

Als hij achter het stuur zit heeft hij tenminste al de moeite gedaan om achter zijn bureau uit te komen! Dat is al veel tegenwoordig!

Dat is inderdaad ongelooflijk! Ik had een afspraak met hem om 14u voor enne Boxter, ik sta daar om 15u en meneerke komt zijne bokaal niet eens uit. Tis dat enne Boxter te min is voor Knokkevolk, mij zien ze daar niet meer!

• Vind ik leuk 6
Geplaatst:
Dat is inderdaad ongelooflijk! Ik had een afspraak met hem om 14u voor enne Boxter, ik sta daar om 15u en meneerke komt zijne bokaal niet eens uit. Tis dat enne Boxter te min is voor Knokkevolk, mij zien ze daar niet meer!

Boxster.

Mvg

Waarnemend raadgever van@Tommie
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:
3 minutes ago, toere said:

Boxster.

Mvg

Waarnemend raadgever van@Tommie

Dat schrijf ik toch??? Boxter, komt van de moteurs da ze gebruike.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
2 minutes ago, Jokke_vlo said:

Is van de ontwerper van de nieuwe GT2RS

Ah dat is de launch spec?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Zet daar normale velgen op, doe die zwarte driehoek (en de eruit voortvloeiende streep) achter de voorste wielkassen weg, motorkap vooraan in koetswerkkleur en 't is direct terug aanvaardbaar :)

Geplaatst:
8 minutes ago, Alexanderr said:

Zet daar normale velgen op, doe die zwarte driehoek (en de eruit voortvloeiende streep) achter de voorste wielkassen weg, motorkap vooraan in koetswerkkleur en 't is direct terug aanvaardbaar :)

Ik geef geld om u met een gele cabrio met vleugel te zien rondrijden!

Geplaatst:
12 minutes ago, Porker said:

Sinds hij de auto van zijn vrouw full black heeft gemaakt evolueert hij met de dag meer van oud geld naar nieuw geld qua smaak, onzen Alex :P 

Geplaatst:
3 uur geleden zei Porker:

hij heeft al een geel/rode boxster verkocht.

dus zoiets zal hij ook wel doen. :D

porsche-991-turbo-s-cabriolet-c616907102

Geplaatst:

991.1 Turbo S op GTS velgen, staat beter dan de normale Turbo S velgen

18251388_1888496338092560_63980169947670

Geplaatst:

Is er geen klein verschil in offset tussen de achterste velgen van de turbo (S) en die van de GTS?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid