Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wist dat er ging reactie komen op het groen

Wij hadden zo een groene badkamer thuis in de jaren 70

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst:
4 uur geleden zei Brunault:

Ik wist dat er ging reactie komen op het groen

Wij hadden zo een groene badkamer thuis in de jaren 70

Ik heb er hier nog eentje uitgebroken in september 2011. :D   

Geplaatst:

Kan als verkoopfilmpje wel tellen...

Geplaatst:
31 minuten geleden zei Geezer:

zou er een cabrio komen van de GT3 touring?

Dat zou ultra-vet zijn. :inlove:   Zou mijn keuze zijn boven elke andere 911 die nu verkrijgbaar is. :inlove: 

Geplaatst:

Een GT3 naar m'n goesting tikt een dikke 180k aan als ik me wat inhoud, maar ik zou dat niet kunnen mocht ik er echt 't geld voor hebben, dan zou het 101% m'n goesting moeten zijn en dan kom ik aan net geen 200k.

't Is een compleet andere categorie, motorisch, maar ik vermoed dat ik voor mijn gebruik liever een Carrera GTS cabrio zou hebben met alle toeters en bellen, en nog enkele tienduizendjes in m'n zakken houden voor een Caterham, zodat de Porsche het circuit niet hoeft te zien en ik die Caterham daarvoor zou kunnen gebruiken.

Een cabrio GT3 touring evenwel... oeh. :inlove: 

Geplaatst:

Yep, zou een passende naam zijn. Indien opgevat als iets speciaals als de 911R dan zou dat inderdaad weer veel te veel centen kosten én uitverkocht zijn aan 99% speculanten die dat ding nooit gaan gebruiken waarvoor het gemaakt is.

Geplaatst:

2f32a34838fbc7de25a80f86cfa70429.jpg

Gisteren gespot in de streek van warstein

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
10 uur geleden zei gTa:

Een GT3 naar m'n goesting tikt een dikke 180k aan als ik me wat inhoud, maar ik zou dat niet kunnen mocht ik er echt 't geld voor hebben, dan zou het 101% m'n goesting moeten zijn en dan kom ik aan net geen 200k.

't Is een compleet andere categorie, motorisch, maar ik vermoed dat ik voor mijn gebruik liever een Carrera GTS cabrio zou hebben met alle toeters en bellen, en nog enkele tienduizendjes in m'n zakken houden voor een Caterham, zodat de Porsche het circuit niet hoeft te zien en ik die Caterham daarvoor zou kunnen gebruiken.

Een cabrio GT3 touring evenwel... oeh. :inlove: 

Ik kom op 172k voor eentje naar mijn zin. Een GT-zilveren, met Clubsport pakket (5punts gordels zouden ze niet moeten plaatsen voor mij), lederen interieur met grijze stiksels,  sportkuipstoelen, xenons die meedraaien, achteruitrijcamera, manuele versnellingsbak, hydraulisch ophefsysteem van de vooras, sport chrono, 90L tank, snelheidsregelaar, DAB 

Ik zou zelfs de optie lederen interieur durven laten vallen, omdat dat in een GT3 met clubsport pakket eigenlijk niet echt past, waardoor ik mij nog eens 3k euro zou uitsparen.

Meer moet dat niet zijn voor mij. En ja, met achtervleugel!

porsche-991-gt3-mkii-c268108072017162252

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik vind een 911 binnenin enorm plastic-y aandoen zonder lederen interieur, en als je dan weet dat je bijna 180k uitgegeven hebt en dat interieur voor "maar" 3k zo'n denderend betere uitstraling had kunnen geven met het full leder ... hmmm ... ik zou dat altijd aanvinken. 't Maakt een enorm verschil. Je krijgt er trouwens ook meteen de alcantara dakhemel bij, nog iets dat je interieur een pak opwaardeert (visueel).

Kar rijdt er niet beter door maar automaniakkerij heeft niet enkel met het rijden zelf te maken maar o.a. ook met hoe ze er uit zien. Anders reden we allemaal met zwart plastic bumpers rond en kocht niemand metallic lak, b.v.

Geplaatst:

Alhoewel, zo'n gele...:inlove:

Enkel zou ik dan de keramische remmen moeten nemen, om die gele klauwen te hebben, maat dat budget heb ik er niet voor over. Ofwel moet ik de remklauwen nadien geel (of gewoon zwart) laten lakken.

porsche-991-gt3-mkii-c678115082017170018

Geplaatst:

Doen, en neem dan ook meteen @toere mee want die moet dat ook nog laten doen met de zijne.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
10 uur geleden zei gTa:

Ik vind een 911 binnenin enorm plastic-y aandoen zonder lederen interieur, en als je dan weet dat je bijna 180k uitgegeven hebt en dat interieur voor "maar" 3k zo'n denderend betere uitstraling had kunnen geven met het full leder ... hmmm ... ik zou dat altijd aanvinken. 't Maakt een enorm verschil. Je krijgt er trouwens ook meteen de alcantara dakhemel bij, nog iets dat je interieur een pak opwaardeert (visueel).

Kar rijdt er niet beter door maar automaniakkerij heeft niet enkel met het rijden zelf te maken maar o.a. ook met hoe ze er uit zien. Anders reden we allemaal met zwart plastic bumpers rond en kocht niemand metallic lak, b.v.

Een alcantara hemel is standaard. Bij Volleder (/Alcantara) krijg je de alcantara bekleding van de A-zuilen erbij.

Geplaatst:
7 minuten geleden zei Alexanderr:

Een alcantara hemel is standaard. Bij Volleder (/Alcantara) krijg je de alcantara bekleding van de A-zuilen erbij.

Ja, datte :toppie:

Geplaatst:
10 hours ago, gTa said:

Absoluut, was bij de 997 al zo. Als je het interieur van de groene vergeleek met de oranje zou je denken dat dat auto's uit een verschillende klasse waren, dat plastic is echt cheap.

Bij 991 zijn de A & B-stijlen ook nog eens in alcantara als je leder pakt en plastic standaard.

Geplaatst:

Deze vanavond een tijd lang liggen spelen/dromen op de Porsche configurator box... uiteraard springen de Turbo S, GT3 en GT2 RS eruit als een rode ballon op een grijze massa.  Echter wanneer ik de rationele kant laat doorwegen dan zou mijn finale keuze  gaan naar een "991 GTS".  Lijkt mij de meeste complete allround wagen (sportief, goed in opties, dagelijks inzetbaar,...). 

Morgen eens naar het ziekenhuis, horen wat één nier en/of long nog waard zijn :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid