Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
On 10/7/2018 at 12:48 PM, 0231 said:

Is trouwens te koop .

wuk is et ton 

Geplaatst:
Op ‎15‎/‎10‎/‎2018 om 04:30, Timo zei:

geniaal

YY0x2lY.jpg

DM4qGmi.jpg

Kerel maakt geweldige foto's van z'n 911.

Geplaatst:

Even polsen. Ik zit met een vervang-PC (mijn Microsoft SurfaceBook is terug gemoeten voor garantieclaim want daar was vanalles mis mee) en nu krijg ik de Porsche 3D Configurator weer niet meer aan 't werk.

Mensen die op Windows-platform werken én bij wie de 3D Configurator werkt: met welke browser (+ build) en welke Unity 3D Web Player versie?

Ik heb al weer de Firefox 52.9esr versie 32-bit geïnstalleerd maar vind de juiste Unity 3D Web Player versie niet meer om te downloaden. ?

Geplaatst:

browser plugins :noparty:

Waar vind je die 3d configurator trouwens?

Geplaatst:

Gewoon de Porsche Configurator, en dan links onderaan de visualisatie op het "360"-icoon klikken. Daarmee kan je in alle richtingen je 3D-model draaien en élke optie wordt gevisualiseerd (ook anderskleurige stikking, enz.).

Porsche blijft vast houden aan die Unity 3D Web Player, ook al wordt die al 3 jaar niet meer ondersteund wegens onveilig. Blijkbaar adviseert Porsche "teruggaan naar Windows 7 en Internet Explorer 11" om dat te kunnen draaien, :silly:  En de link die ze weergeven om de plugin te downloaden is ook ongeldig. Wat een zootje.

Geplaatst:

perfecte spec voor mij, zilver met zilverkleurige wielen, vandaag mooi en ook binnen 10 jaar

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 hours ago, gTa said:

Ja. Mijn god wat mooi. :inlove: 

Vleugel weg, geen getinte ruiten en chrome raamomlijsting.

Geplaatst:
42 minutes ago, vince522 said:

Vleugel weg, geen getinte ruiten en chrome raamomlijsting.

En "Carrera GTS" op de kont

Geplaatst:
1 minute ago, ir_fuel said:

En "Carrera GTS" op de kont

In geval van de 991.2, liever geen 3.0T die eigenlijk een Carrera is met een shitload aan opties, andere turbo's en ECU.

Bij de 991.1 zou ik echt twijfelen tussen GT3 en GTS, heb het een beetje gehad met al die vleugels op sportwagens.

Geplaatst:
8 minuten geleden, vince522 zei:

In geval van de 991.2, liever geen 3.0T die eigenlijk een Carrera is met een shitload aan opties, andere turbo's en ECU.

Bij de 991.1 zou ik echt twijfelen tussen GT3 en GTS, heb het een beetje gehad met al die vleugels op sportwagens.

Voor mij de GT3. Toch een jongensdroom die ooit moet uitkomen :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid