Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
10 uren geleden, Timo zei:

de rechtse zal een akrapovic systeem zijn, je ziet een stickertje hangen centraal onder de nummerplaat

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Wel ideaal om @Lefty-gewijs van Feuerwehr livery te voorzien en ermee naar Le Mans te rijden. Ofzo. :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Maar allez en wat denkt ge dan "gho kheb ne rooien gepakt en der bestaat ook een rooi kap, tis wel ander rood maar wittewa mijn madam heeft een paar jaar geleden gezeid da colorblocking mode is dus awel, ik pak da!"

Kunt ge als verkoper zeggen dat ge zoiets niet bestelt? :D 

Geplaatst:
2 minutes ago, gTa said:

Kunt ge als verkoper zeggen dat ge zoiets niet bestelt? :D 

Niet gemakkelijk als de klant er zo uitziet:

12-ronald-mcdonald.w330.h330.jpg

Geplaatst:

Soms laat Porsche Exclusive iets té veel toe :lolz:

Geplaatst:
3 minuten geleden, Phil zei:

:lolz:  't Zou nog ne keer kunnen!

Geplaatst:
Zojuist, William Blake zei:

Soms laat Porsche Exclusive iets té veel toe :lolz:

Da's niks Exclusive, gast. Standaard rood. Standaard beige interieur. Standaard rooi kap.

Wel optionele wielekes in koetswerkkleur en interieurlijstjes in 't dashboard ook in koetswerkkleur. :D 

Geplaatst:
2 uren geleden, gTa zei:

Da's niks Exclusive, gast. Standaard rood. Standaard beige interieur. Standaard rooi kap.

Wel optionele wielekes in koetswerkkleur en interieurlijstjes in 't dashboard ook in koetswerkkleur. :D 

Ik dacht dat een full beige interieur nooit werd aangeboden in de 991 II. Enige beige dat er is two-tone beige/zwart.

Geplaatst:
8 uren geleden, Audi S8 zei:

Ik dacht dat een full beige interieur nooit werd aangeboden in de 991 II. Enige beige dat er is two-tone beige/zwart.

Dat is er idd uit gegaan op een bepaald moment, maar ik durf niet te zeggen wanneer exact. Met de facelift of kort daarna? (Ergens zit 't in m'n hoofd dat dat niet tegelijk met de facelift was, maar ik kan me vergissen.)

In ieder geval zou het vreemd zijn dat die peet via Exclusive bijbetaald heeft voor een full beige interieur ... om dan het stock plastic interieur te pakken op een auto die nauwelijks opties heeft.

Geplaatst:

denk dat die een speedster wou nabootsten. daar kon je ook velgen in koetswerkkleur krijgen.

399306d1258267571-post-photos-of-your-96

Geplaatst:

Da's niet de enige waarop dat kon, hé Wim. En de laatste generaties kan je dat op zga elke velg.

Geplaatst:
11 uren geleden, Phil zei:

De clown uit Stephen Kings 'It'? Ja daar zou ik ook niks aan verkopen.

Doet me ineens denken aan een (waar) verhaal van iemand die op een kwartierke vijf identieke Citroens verkocht had (of waren't er drie). De koper kwam van een concurrent die hem niet geloofde en arrogant wandelen had gestuurd want hij zag er nogal armoedig aangezeeld uit..

Geplaatst:
1 uur geleden, gTa zei:

Da's niet de enige waarop dat kon, hé Wim. En de laatste generaties kan je dat op zga elke velg.

weet ik, ik haalde gewoon een foto als vb erbij. ik heb het nog niet gezien op een huidig model (laat staan in het rood), dus nu met die volledige rode afwerking dacht ik direct aan de speedster.  (waar je dat indertijd wel meer zag)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid