Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Prijzig beestje wel, als die deurlisjes al bijna 2k kosten om in afwijkende kleur te krijgen ... en hier zijn ze in leder met deviated stitching! :lolz:   Wat gaat zo'n interieur (full full CXX) ongeveer, @Alexanderr?

Geplaatst:
2 uren geleden, gTa zei:

Prijzig beestje wel, als die deurlisjes al bijna 2k kosten om in afwijkende kleur te krijgen ... en hier zijn ze in leder met deviated stitching! :lolz:   Wat gaat zo'n interieur (full full CXX) ongeveer, @Alexanderr?

att.--Mqiqr5_FDdxpNDJtzthwMeOl4VkoxOGBZY8fOXBZc.jpeg

att.ovYCmwMnudMr-V_PybbiJ6oepyli-OHa5vd30jHwx1Y.jpeg

• Whut?! 2
Geplaatst:

WTF :lolz:

Koplampjes met een lijntje in blauw ipv wit? 10k alstublieft. :D 

• Whut?! 1
Geplaatst:
12 uren geleden, gTa zei:

WTF :lolz:

Koplampjes met een lijntje in blauw ipv wit? 10k alstublieft. :D 

Ik ben twee weken geleden in Sonderwunsch geweest. Je kijkt je de ogen uit. Ik kan hier jammer genoeg niet posten wat ik gezien heb maar zelfs met je wildste verbeelding kom je niet aan 10% van wat er daar gebeurt. De budgetten zijn navenant. Je moet rekening houden dat we spreken over 600 projecten per jaar (tgo 305.000 producties per jaar) dus het is echt voor de happy few. 

Geplaatst:
12 uren geleden, Alexanderr zei:

att.--Mqiqr5_FDdxpNDJtzthwMeOl4VkoxOGBZY8fOXBZc.jpeg

att.ovYCmwMnudMr-V_PybbiJ6oepyli-OHa5vd30jHwx1Y.jpeg

Tof als je graag Riviera Blue ziet.

Geplaatst:

Was op used porsches aan het kijken, toch zonde hoeveel Speedsters er te koop staan. Imho de mooiste Porsche van de laatste jaren.

Ik zal de logica maar niet proberen te vinden? Als je toch zoveel geld hebt, rij er dan lekker mee of is het voor de heb?

GZt2JNy.png

BzqKXbt.png

7JuYGqF.png

9FmNFZE.png

21vlHas.png

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jaren 2000 tuning, maar dan af-fabriek. 

Als je dat graag ziet, prima imo. Ik zou er iig niet dood in willen teruggevonden worden (ondanks atmo en 6MT!)

Geplaatst:

In ieder geval geen spec met het oog op flippen. Dat is dan wel weer positief.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Een trio in Python green chromaflair.

Screenshot_20250402_222326_Instagram.thumb.jpg.cccfff735c1df0258db36763c7bdfe07.jpg

Zo´n chromaflair variant heb jij nog niet samengesteld dacht ik @Alexanderr ? Sowieso al eens eentje verkocht? Zo neen, een speciale reden?

Geplaatst:

De lak is 100k en volgens mij zijn er op 305.000 gebouwde wagens per jaar, 6 slots

Geplaatst:

Ah oke. :D

Geplaatst:
17 uren geleden, Alexanderr zei:

De lak is 100k en volgens mij zijn er op 305.000 gebouwde wagens per jaar, 6 slots

305k productie van wat exact? Sportwagens (911 en 718 momenteel) of alle Porsches?

Geplaatst:
7 uren geleden, gTa zei:

305k productie van wat exact? Sportwagens (911 en 718 momenteel) of alle Porsches?

0,3 miljoen auto's... Dat moeten toch alle Porsches zijn.

911 is zo'n 50k per jaar geloof ik.

Geplaatst:
Op 28/3/2025 om 19:52, abtler zei:

😳🤮

Gelukkig heeft dien verkoper in Knokke meer smaak!

ST samengesteld door klant van Porsche North Toronto

https://www.instagram.com/p/DHtK_2Js0WC/?igsh=am9nMHAxb3cxeGd1

FB_IMG_1743187643423.jpg

FB_IMG_1743187634183.jpg

FB_IMG_1743187626333.jpg

FB_IMG_1743187618333.jpg

FB_IMG_1743187584709.jpg

Ik vind dat écht vet en accepteer meteen. Op zijn manier best nog wel smaakvol en met oog voor detail samengesteld.

Sowieso binnen 20 jaar één van de meest waardevolle.

• Grappig 1
Geplaatst:

Smaakvol: 1) Appetijtelijk 2) Artistiek 3) Bevallig 4) Chic 5) Delicaat 6) Elegant 7) Esthetisch 😎 Geraffineerd 9) Goed smakend 10) In overeenstemming met de schoonheidsleer 11) Keurig 12) Kunstzinnig 13) Met gevoel voor schoonheid 14) Met goede smaak 15) Mooi 16) Sfeervol 17) Smakelijk 18) Stijlvol 19) Verfijnd

• 2 weken later...
Geplaatst:

En zonder gps scherm😍.  Een 991 t zou ik ooit nog durven kopen..

• 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid