Populair bericht BMWMB 12.348 Geplaatst: 3 januari Populair bericht Geplaatst: 3 januari Ik had destijds de 991.1 GTS, en heb die -10mm Sport PASM als optie gekozen, en die extra 10mm lager is een wereld van verschil qua stance. Zo perfect dat die ligt met deze verlaging. Bij een niet-GTS was de lip vooraan ook langer, wat ik ook had met mijn 992 S. Ik vind het altijd lelijk als een auto te hoog op z'n poten staat, en dat is echt bij de meeste 911's het geval, en daarom ben ik ook zo verliefd op mijn GT3 touring, want die liggen echt perfect laag. Nog eens deze dikke foto posten, van mijn 991.1 GTS, door @dennis gemaakt nog in de oude Chocoladefabriek in Tongeren. 12 Quote
Mich 2.891 Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari Dat klopt inderdaad… de Touring ligt af fabriek echt onverwachts perfect 3 Quote
gTa 28.019 Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari 2 uren geleden, BMWMB zei: Ik had destijds de 991.1 GTS, en heb die -10mm Sport PASM als optie gekozen, en die extra 10mm lager is een wereld van verschil qua stance. Zo perfect dat die ligt met deze verlaging. Bij een niet-GTS was de lip vooraan ook langer, wat ik ook had met mijn 992 S. Ik vind het altijd lelijk als een auto te hoog op z'n poten staat, en dat is echt bij de meeste 911's het geval, en daarom ben ik ook zo verliefd op mijn GT3 touring, want die liggen echt perfect laag. Nog eens deze dikke foto posten, van mijn 991.1 GTS, door @dennis gemaakt nog in de oude Chocoladefabriek in Tongeren. Voor mij is dit de mooiste 911 die jij al gehad hebt. De 991 vind ik mooier, in elk opzicht, dan een 992. Vooral binnenin. 3 Quote
Framfy 559 Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari 3 uren geleden, Mich zei: Dat klopt inderdaad… de Touring ligt af fabriek echt onverwachts perfect 'Like' gegeven voor "af fabriek" in combinatie met de foto. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari 4 uren geleden, gTa zei: Voor mij is dit de mooiste 911 die jij al gehad hebt. De 991 vind ik mooier, in elk opzicht, dan een 992. Vooral binnenin. Nochtans een vreselijke spec. Zilver is nog wel knap, maar al de rest zwart (de velgen, het interieur, ...) is zo inspiratieloos als wat. Bloedzonde... Ik vind de 991.2, en zeker als GT3 touring, ook knapper dan de 992, en vooral omdat 'm iets sierlijker/eleganter is van vormgeving dan de 992. Het interieur van de 992 daarentegen vind ik dan weer wel knapper, met een dashboard dat qua vormgeving een knipoog is naar de classic 911. 1 Quote
gTa 28.019 Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari 45 minuten geleden, BMWMB zei: Nochtans een vreselijke spec. Zilver is nog wel knap, maar al de rest zwart (de velgen, het interieur, ...) is zo inspiratieloos als wat. Bloedzonde... Ik vind de 991.2, en zeker als GT3 touring, ook knapper dan de 992, en vooral omdat 'm iets sierlijker/eleganter is van vormgeving dan de 992. Het interieur van de 992 daarentegen vind ik dan weer wel knapper, met een dashboard dat qua vormgeving een knipoog is naar de classic 911. Agreed, de velgen mochten dark silver, maar de GTS was zo. Had jij binnenin ook de GTS-uitvoering, met rode stikking? Zo ja, dan blijf ik bij m'n punt. Heerlijke combo. Quote
BMWMB 12.348 Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari Het was uw reactie toen ik interesse had in de Vantage die ik uiteindelijk ook heb gekocht. GTS had idd een GTS-interieur, maar met grijze stikking. Quote
gTa 28.019 Geplaatst: 3 januari Geplaatst: 3 januari 1 uur terug, BMWMB zei: Het was uw reactie toen ik interesse had in de Vantage die ik uiteindelijk ook heb gekocht. Die vind ik qua spec nog altijd een stuk minder, mijn mening daarover wijzigt niet. 1 uur terug, BMWMB zei: GTS had idd een GTS-interieur, maar met grijze stikking. Ah, okay. Ook niet verkeerd, maar met rood had het (in mijn ogen) helemaal af gemaakt (rode teller en gordels, rode stikking, etc. in rappel met de remklauwen en achterlichten). Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari Bij BMW al wat vanuit de oude doos gepost en ook wat Porsche gevonden op mijn harde schijf van de begin jaren 2000: Ooit eens co piloot met PEF mee gereden.. denk de garnaal route toen, .ben zijn echte naam kwijt en al lang niet meer gezien: Deze is ook prachtig: Als je moet gaan..moet je gaan: 2 Quote
ir_fuel 58.276 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari De tijd van S14. Vraag me af wat met sommige van die mannen gebeurd is ondertussen. Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 8 januari Geplaatst: 8 januari 53 minuten geleden, ir_fuel zei: De tijd van S14. Vraag me af wat met sommige van die mannen gebeurd is ondertussen. Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar. Carl doet zo ver ik weet zijn bakkerijk nog steeds. Wil daar al jaren nog eens langs gaan maar nog niet geraakt. Op dit forum toch een hoop bekende gezichten terug gevonden. Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 9 januari Geplaatst: 9 januari 2008/2009 moet dit geweest zijn, zalige tijd. Quote
Porker 8.647 Geplaatst: 9 januari Geplaatst: 9 januari 14 uren geleden, Bjorno zei: Met dat figuur ooit een trackday op Spa gedaan denk ik, was heel de tijd bezig zijn racehandschoentjes en racelaarsjes aan te passen, ipv te rijden. 2 Quote
Bjorno 2.272 Geplaatst: 9 januari Geplaatst: 9 januari 41 minuten geleden, BelgianRally zei: 2008/2009 moet dit geweest zijn, zalige tijd. Klopt idd. Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 9 januari Geplaatst: 9 januari 20 minuten geleden, Porker zei: Met dat figuur ooit een trackday op Spa gedaan denk ik, was heel de tijd bezig zijn racehandschoentjes en racelaarsjes aan te passen, ipv te rijden. Was ook dezelfde eigenaar van de 993 turbo op Bjorno zijn foto's. Deze 993 was oorspronkelijk in Saudi Arabie geleverd door een garage die eigendom was van de Binladin group. 2 Quote
Naish 9.562 Geplaatst: 9 januari Geplaatst: 9 januari Zie hier nu net die cayenne off road ombouw dingen passeren... Blijft toch nog steeds hangen hier... 2 Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari 20 uren geleden, BelgianRally zei: Was ook dezelfde eigenaar van de 993 turbo op Bjorno zijn foto's. Deze 993 was oorspronkelijk in Saudi Arabie geleverd door een garage die eigendom was van de Binladin group. Hoe zot het ook klinkt Die met zijn Porsche turbo wil nu een Mclaren 750S spider kopen Die is bij ons geweest samen met zijn “Sonja” om naar de kleur van mijn auto te kijken Het strafste is dat in mijn adres moest door SMSen want hij heeft geen smartphone 3 2 Quote
BelgianRally 105 Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari 2 uren geleden, Brunault zei: Hoe zot het ook klinkt Die met zijn Porsche turbo wil nu een Mclaren 750S spider kopen Die is bij ons geweest samen met zijn “Sonja” om naar de kleur van mijn auto te kijken Het strafste is dat in mijn adres moest door SMSen want hij heeft geen smartphone En heeft hij zijn 993 nog? Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari 2 uren geleden, BelgianRally zei: En heeft hij zijn 993 nog? Nee die heeft hij recent verkocht Quote
Fastflupke 163 Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari Had die ook geen gele Z4 M Coupe voor circuit? Heel wat bekende auto’s op die beelden, heel fijne tijd met al die petrol heads Quote
Brunault 4.766 Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari 1 uur terug, Fastflupke zei: Had die ook geen gele Z4 M Coupe voor circuit? Heel wat bekende auto’s op die beelden, heel fijne tijd met al die petrol heads Idd Quote
Fastflupke 163 Geplaatst: 10 januari Geplaatst: 10 januari We zouden eens een Reünie moeten plannen, er zijn er hier nog genoeg van de “oldtimers” aanwezig Eens wat beelden zoeken … 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.