Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Snap de spec niet.

Zo kaal als wat, maar geen clubsport ....

Geplaatst:

@@gTa dit ga je niet geloven man. Ik liep vandaag richting de ondergrondse parking van ons pa z'n bureau en ik stoot tegenover het gebouw op een gele Porsche 991 Carrera met zwarte velgen en mooie, leuke Carrera decals. Ik moest direct aan u denken dus ik kon me natuurlijk ook niet bedwingen een foto'ke te pakken.

Geen fotosoep nodig deze keer, al was mijn geel precies vrij accuraat. Enjoy ;-)

Porsche911Carerrageel1_zps3819e44d.jpg

Porsche991Carrerageel2_zps1bf0261b.jpg

Die hebben ze vergeleken met de carrera S, ze waren beiden even snel volgens de dealer, dus perfect in orde :fp:
Geplaatst:

Die hebben ze vergeleken met de carrera S, ze waren beiden even snel volgens de dealer, dus perfect in orde :fp:

Echte kenners daar!
Geplaatst:

is er ondertussen al beterschap ergens anders?

Geplaatst:

Ja, heeft 2 dagen bij Aken gestaan, ze hebben een update gedaan aan de pdk en aan het motormanagementsysteem. Dan hebben ze nog andere testen gedaan en de druk in een van de cilinders zou nie goed zijn geweest.

Is nu opgelost en die auto gaat een pak sneller vooruit. Trillen is ook voorbij op ralenti.

Heeft 700 € gekost voor dat allemaal te doen, in Wommelgem vroegen ze 300€ voor een testritje tegen die gele carrera 4. Ze hebben wel een mooie drank/sigarettengeur achter gelaten voor die 300 €.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Gisteren mijn eerste 918 spyder in het wild gespot... En dan nog in Kortemark zelf :D

Heb een paar foto's gepakt, ik zet ze hier eens :D

Madam op de passagierzetel zag het wel niet zitten om gefotografeerd te worden :lolz:

Geplaatst:

Ja, heeft 2 dagen bij Aken gestaan, ze hebben een update gedaan aan de pdk en aan het motormanagementsysteem. Dan hebben ze nog andere testen gedaan en de druk in een van de cilinders zou nie goed zijn geweest.

Is nu opgelost en die auto gaat een pak sneller vooruit. Trillen is ook voorbij op ralenti.

Heeft 700 € gekost voor dat allemaal te doen,

Hoe hebben ze dat compressie-probleem opgelost voor 700 euro?
Geplaatst:

goei vraag, ze hebben van elke stap een foto genomen en uitleg bijgezet, ze hebben die nog gewassen, uitlaten rechtgehangen, volgetankt, vervangwagen gegeven ( @ 50€ per dag)

Dus er is mss toch iets misgegaan in hun prijszetting :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Allez maar het is dan toch opgelost.

En dan lukte nergens in België ...

Geplaatst:

Bert zijne klant zeker?

Geen idee, maar als @@Wax-it.be zijne klant ook een helicopter heeft of een garage met onder andere een sportect getunede 996 turbo dan hoor ik het graag :D

Ik zal eens een paar foto's zetten sebiets...

Geplaatst:

Geen idee, maar als @@Wax-it.be zijne klant ook een helicopter heeft of een garage met onder andere een sportect getunede 996 turbo dan hoor ik het graag :D

Ik zal eens een paar foto's zetten sebiets...

Yup :D

Geplaatst:

foto%201.jpg

foto%202.jpg

Madam stond er precies liever niet op :D

foto%203.jpg

Geplaatst:

Wel moddervet zo in 't zilver. :inlove: Zou ook m'n keuze zijn.

Geplaatst:

Zalig contrast wel tussen die auto en zo een klein vlaams straatje

Contrast met die huizekes is inderdaad wel frappant. :lol:

krel is waarschijnlijk dubbel zo duur als de meeste huizen die daar staan :D

Zeg maar 4 tot 5 keer zo duur.  :D

Geplaatst:

krel is waarschijnlijk dubbel zo duur als de meeste huizen die daar staan :D

In die streek koop je de straat voor dat geld.

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid