Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Is het nieuwe stuur dat in alle nieuwe modellen zit, zit ook al in de 918 en de macan.

Geplaatst:

Nog nooit opgemerkt tbh! Fak, echt knap.

Geplaatst:

Stof of water op zijn lens?

Geplaatst:

Mijn scherm is het in ieder geval niet (daar heb ik al op gefrot :))

Geplaatst:

Stof of water op zijn lens?

Van buitenaf naar binnen getrokken...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Waarom zit al die bazaar nu op het stuur ?

Die dient om te sturen imo en dat is dan ook leuk in mijn P dat er niets opzit van knopjes

Geplaatst:

Die dient om te sturen imo en dat is dan ook leuk in mijn P dat er niets opzit van knopjes

Vind ik ook een verschrikkelijke trend, de nieuwe R8 net hetzelfde.

Geplaatst:

Is het nieuwe stuur dat in alle nieuwe modellen zit, zit ook al in de 918 en de macan.

+ Cayenne facelift + Cayman GT4

Geplaatst:

In een echte sportwagen zitten er knoppen op het stuur.

formula-1-wheel.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Is dat ook een reden waarom Fuel een 996 Cup heeft? Of was dat "gewoon" een interessant aanbod dat passeerde?

Ja amai mijn klos. "effe" ne Cup kopen. Dat is best een avontuur waar je niet zonder voorbereiding aan begint :D

Geplaatst:

Zijn er hier die met soortgelijke karren gereden hebben, die zich hierin kunnen vinden? @@ir_fuel, @@Jokke_vlo, @@Lefty, @@Porker, @@Wax-it.be

Ik vond het heel interessant om eens te horen (omdat ik er niets van ken). Voor iemand met kennis van zaken ligt dat misschien anders.

Ik kan ook niet vergelijken. Ik heb enkel ervaring met mijn ex 997.2GT3, met Jokke zijn ex-GT3RS en nu met mijn Cup. Wat Jokke zegt over die afstelling klopt compleet. Zijn auto voelde als een go-cart op Ecuyers in vergelijking met de mijne, puur door afstelling.

Geplaatst:

Ik zie dat verschil tussen de oranje en de groene. De mijne staat zeer conservatief, is quasi niet schuin te krijgen - veiliger zo je wil, toendertijd zo gevraagd bij Prospeed. De oranje daarentegen staat op dat vlak superscherp.

Om zo puur mogelijk te rijden zal je toch in de 996 moeten gaan zitten vermoed ik. Tussen de 997 mk1/mk2 kan ik niet vergelijken.

Geplaatst:

Ik kan ook niet vergelijken. Ik heb enkel ervaring met mijn ex 997.2GT3, met Jokke zijn ex-GT3RS en nu met mijn Cup. Wat Jokke zegt over die afstelling klopt compleet. Zijn auto voelde als een go-cart op Ecuyers in vergelijking met de mijne, puur door afstelling.

Ik dacht net dat jij wel zou kunnen vergelijken tussen uw ex roden en uw groene nu. Of is dat nog iets compleet anders?

Geplaatst:

In een echte sportwagen zitten er knoppen op het stuur.

formula-1-wheel.jpg

Je bedoelt een racewagen, een P om door de Lippenslaan te rijden heeft dat niet nodig.

Geplaatst:

Ik dacht net dat jij wel zou kunnen vergelijken tussen uw ex roden en uw groene nu. Of is dat nog iets compleet anders?

Ja eh. Een straatauto met dito ophanging op semi's gaan vergelijken met een racewagen op slicks. Daar valt gewoon niet aan te beginnen.

Geplaatst:

Ik kan ook niet vergelijken, ik kan me wel vinden in zijn comment dat een 997.1 RS zich relatief goed leent tot straatgebruik. Zeer tolerante ophanging en redelijke veerweg, ik kan me voorstellen dat dat op de 996 een pak minder is, en mogelijk op de 997.2 RS wat teruggeschroefd is ten bate van controle op circuit.

Geplaatst:

dit is het stuur van de 919 btw

tumblr_ndju0pk4EY1s50byto1_1280.png

Geplaatst:

Ik kan me niet uitspreken over de 996 en 997/1 rs omdat ik daar geen ervaring mee heb maar ik vind de /2 een superauto die veel meer kan dan dat ik ooit zal en kan benutten

Geplaatst:

Zalig :). Ondertussen droom ik lustig verder.

Geplaatst:

Der is er m.i. idd maar enen waar 'k op kan komen die daar uitspraken over kan doen en da's de Mich. Tenzij die nooit 997 heeft gereden, wat me sterk zou verwonderen...

Geplaatst:

Mich heeft geen of bijna geen ervaring met de 997 maar kent wel veel over Porsches. Doet zelfde uitspraken over de 996 als in het filmpje. En @Wax-it heeft met die 996 eens een poging op de openbare weg gedaan, dat klopt ook met filmpje.

Maar let op: die drie Porsches kan je volledig anders laten rijden door de uitlijning en rijhoogte. En echt TOTAAL anders hé, je mag het gerust bijna onherkenbaar anders noemen :D

En Mich zijn 996RS die staat dan ook nog eens redelijk extreem ;)

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid