Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Prijs

Beschikbaarheid

Technologie

....

In vgl met de Gt3. Bitter weinig sneller. Al meermaals gebleken uit recente testjes her en der.

Mja, ik vind perso dat van de huidige generatie GT3 RS - ondanks waanzinnig knap te zijn - het speciale er zowat af is. Al zou ik geen neen zeggen tegen die kist moesten ze 'm me een weekendje meegeven, zeker niet. De 991 GT3 RS is nog altijd een prachtig staaltje automotive engineering en design. 

Geplaatst:

Het punt is net dat al die automotive engineering in de praktijk blijkbaar niet zoveel extra oplevert. Het prijsverschil is wel 60K oftewel ongeveer 40% duurder dan een normale GT3.

Geplaatst:

Ze duwen deze wagen in een vak waar eerder al GT2RS en GT3RS4.0 zaten. Akkoord voor deze exoten, maar niet voor de RS versie van de GT3.

Waarom houden ze het ni gewoon simpel en maak dat spel 100 kg lichter dan de GT3, spartaanser, more track focussed en hoop en ni teveel duurder dan de GT3. En biedt het aan als massaproduct naast de GT3.

Geef de klant de keuze en veel would-be's zullen het bij een GT3 houden ipv koste wat kost nu diene ltd edition te moeten hebben.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Geef de klant de keuze en veel would-be's zullen het bij een GT3 houden ipv koste wat kost nu diene ltd edition te moeten hebben.

Ze zullen meer verdienen aan diene ltd edition.

Geplaatst:

Kleur van de remklauwen is wel vet  :inlove:

Geplaatst:

Ik weet het niet, heb er niet genoeg verstand van. De eerste keer dat ik zoiets zie. Was echt wel vet

Geplaatst:

Ik gok een 993 GT2 replica, maar cool sight nonetheless B)

Geplaatst:

Vandaag eens wat kilometers met een Targa 4 GTS gedaan met sportuitlaat!

21267545774_a6eac156ee_h.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

En? Kutbak?

Bwa, dat rijd niet slecht he  :lol:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bwa, dat rijd niet slecht he  :lol:

voor ene mercedes made by porsche????

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid