Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vrijdag voor het eerst meegereden met een 997 GT3 (Mk I), de wegligging, sound, acceleratie, eeuwig durende versnellingen icm manuele verzetten, alles klopt gewoon aan die kar  :inlove:  :inlove:  

Edit: Verkocht door @@Challazer als ik me niet vergis

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vrijdag voor het eerst meegereden met een 997 GT3 (Mk I), de wegligging, sound, acceleratie, eeuwig durende versnellingen icm manuele verzetten, alles klopt gewoon aan die kar  :inlove:  :inlove:  

Edit: Verkocht door @@Challazer als ik me niet vergis

Moh, van wie ? 

Heerlijke kar he, ik vind het telkens een sensatie om daar mee te rijden :) 

Geplaatst:

Moh, van wie ? 

Heerlijke kar he, ik vind het telkens een sensatie om daar mee te rijden :)

Wellicht dat onderstaande een belletje doet rinkelen (de kleuren moet je wel negeren)  :)

P1000429.jpg

Geplaatst:

Zeer subtiele hint :D

Graag gedaan!

Eigenaar van Clio is een goeie vriend, best wel leuk en vinnig, beetje oversized kart gevoel  :D

Geplaatst:

Waarom duwen ze daar geen manuele 991 GTS bij? Dat maakt pas een verschil tov al die PDK's doe voor 95% hetzelfde rijden, op de GT3 na. Ik ben er zelfs van overtuigd dat er mensen zijn die dan de manuele GTS boven de PDK GT3 zouden verkiezen.

Geplaatst:

Waarom duwen ze daar geen manuele 991 GTS bij? Dat maakt pas een verschil tov al die PDK's doe voor 95% hetzelfde rijden, op de GT3 na. Ik ben er zelfs van overtuigd dat er mensen zijn die dan de manuele GTS boven de PDK GT3 zouden verkiezen.

Mister i8 heeft gesproken :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Natuurlijk bestaan die mensen B)

Geplaatst:

Gisteren op bezoek geweest bij vrienden, die een zalige kelder hebben. 930 turbo, 3.2 cabrio, 964 RS, 996 GT2, 991 S, Cayenne benzine en een M4. Allemaal met manuele versnellingsbak!

Geplaatst:

997 GT2. Klopt dit dat ze ook al +200k gaan van prijs?

Geplaatst:

Ik wist dat deze reactie zou komen. :-) De 991, Cayenne en M4 zijn ook manueel, waarmee toch wel duidelijk is dat mijn vriend een echte manueel-lover is. Hij heeft 1 jaar moeten wachten op een manuele Cayenne, wat ondertussen niet meer te verkrijgen is. Het is het nieuwe model, maar voor de facelift, met de V6 benzine.

Geplaatst:

997 GT2. Klopt dit dat ze ook al +200k gaan van prijs?

Zou me niks verbazen

Geplaatst:

Zou me niks verbazen

Vetjessssss.

Vriend van mij heeft een kleine 2jaar geleden er 1 gekocht voor 130k in Frankrijk van 1 die geld nodig had. Nu heeft hij een bod gehad van 205k. Is die gast die al 4 turbo modellen heeft. Hij overweegt dus die GT2 weg te doen om zich een 991 Turbo aan te schaffen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hebben ze ook allemaal automatisch tussengas :ninja:

Ok, plaag me maar. Ik kan het nog steeds niet zelf, omdat ik ook geen moeite doe om het te kunnen, omdat het mij ook niet boeit. Sorry hé. :)
Geplaatst:

Ok, plaag me maar. Ik kan het nog steeds niet zelf, omdat ik ook geen moeite doe om het te kunnen, omdat het mij ook niet boeit. Sorry hé. :)

Zet er u over en leer het, het zal u wel boeien.

Je komt van een i8>991GTS en bent nu lyrisch over manueel. Eens je tussengas onder de knie hebt, zal je ook daar lyrisch over zijn.

Volgens mij is onwetendheid hier het probleem. Geloof me maar eens ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jokke snijdt houdt, zo scherp is 'm! :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid