Ga naar inhoud

Porsche lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De laatste Spyder

12185256_941493155885940_703374832661877

Zo gek dat de productie al afgelopen is. :shock:

Heeft dat met uitstootnormen e.d. te maken, nl. vanaf 2016 wederom strengere normen voor de hele vloot, ofzo?

Er zijn er ook maar 918 gemaakt natuurlijk.

22530256672_a5dd08c3b4_b.jpg

Geplaatst:
Geplaatst:

In heel Europa staat geen enkele manuele 991 GTS te koop...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Los in mijn broek bij die outro  :inlove:

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Alé begint een sport te worden om nieuwe Porsches te kopen om zedan op Mobile te verpatsen. Vraag is natuurlijk voor hoeveel ze dan effectief verkocht worden :)

fuel kan zich dus nog bedenken :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Alé begint een sport te worden om nieuwe Porsches te kopen om zedan op Mobile te verpatsen. Vraag is natuurlijk voor hoeveel ze dan effectief verkocht worden :)

fuel kan zich dus nog bedenken :P

Staat nu een Cayman GT4 te koop bij Extravaganza voor 130K ...

Voor dat geld bestelde je destijds een nieuwe 997.2 GT3 met kuipen en CS pakket, zonder korting.

Geplaatst:

Alex, ik wil een Porsche kopen op ballonkrediet. Je krijgt je geld binnen de maand terug :P

Geplaatst:

Sorry, dat doen ze alleen bij Peugeot. 

En we weten allemaal hoe het daar met de restwaarde zit :D

Geplaatst:

In heel Europa staat geen enkele manuele 991 GTS te koop...

Ik zei het al eerder. Rijden met dat hok, en niet kijken naar km's. Gewoon van genieten, veel zorg voor dragen en binnen een paar jaar is die zeldzaam genoeg om zijn waarde toch te behouden

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Met de 997 reed ik veel meer, omdat ik geen bang had dat ze deze zouden stelen of beschadigen. Met de 991 kijk ik steeds of ik 'm veilig kan parkeren, zoniet, dan laat ik 'm thuis. :-( Morgen wil ik naar de oldtimerbeurs gaan in Brussel, en durf 'm alweer niet meenemen. Kl*te dat gevoel. :-(

Geplaatst:

Met de 997 reed ik veel meer, omdat ik geen bang had dat ze deze zouden stelen of beschadigen. Met de 991 kijk ik steeds of ik 'm veilig kan parkeren, zoniet, dan laat ik 'm thuis. :-( Morgen wil ik naar de oldtimerbeurs gaan in Brussel, en durf 'm alweer niet meenemen. Kl*te dat gevoel. :-(

Parkeer dan in een ondergrondse en neem van daar de metro ;)

Geplaatst:

Kom anders gewoon naar de Ring :D

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Wil je mijn camionetje gebruiken?
Geplaatst:

Parkeer dan in een ondergrondse en neem van daar de metro ;)

Zegt de man die nergens met zijn M4 naartoe durft :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Nog lelijker in het echt. (Persoonlijke mening hé)

3069c6387ff68e662e13a53d752cf978.jpg

Geplaatst:

Alex, ik wil een Porsche kopen op ballonkrediet. Je krijgt je geld binnen de maand terug :P

Als dat kon had ik het zelf al lang gedaan :D

Geplaatst:

Zegt de man die nergens met zijn M4 naartoe durft :D

Ik ben tenminste al op de ring geweest pussies :P

Geplaatst:

Ik ben tenminste al op de ring geweest pussies [emoji14]

Denk ir_fuel al een beetje meer hoor [emoji14]
  • Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Jawadde man ..... Dat is toch niet leuk meer op die manier. Soit ik kan je aanraden er allemaal je voeten aan te vegen. Ik doe het omgekeerde als het enigszins kan neem ik de P.

Vrijdag ga ik er trouwens gewoon mee gaan driften

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid