flupke73 10.918 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 @@BMWMB, als je wilt tunen, koop u een mx5 en ga helemaal wild! E36 cabrio Quote
abtler 4.514 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Tot nu toe valt dat tunergedrag toch nog mee. Al zijn ideeën zijn nog steeds terug te bouwen naar origineel. 3 Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Dankuwel @abtler Wat ik spijtig vind aan de ducktail is dat het rooster niet meer die mooie fijne zwarte lamellen heeft, maar terug de originele grotere gelakte lamellen krijgt. Die stoelen zijn idd zeer knap, maar voor mij zitten ze te laag. De stoel die ik nu heb staat ook al niet op de laagste stand. Ook zijn dit stoelen met gaten in de rug om te combineren met 5puntsgordels, die je bij deze GTS niet kan hebben. Daarom vind ik deze stoelen enkel perfect in een GT3 of GT4. Quote
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 ik vind dat het remlicht heel die ducktail verpest Quote
Jokke_vlo 16.915 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Een GTS is "af" sorry. Daar aan morrelen vind ik altijd afbreuk, imo. Quote
abtler 4.514 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Zou het origineel GTS rooster dan anders zijn dan het ducktail rooster ? Betwijfel het een beetje als ik de foto's bekijk ........... en anders is dat wellicht met wat aanpassing passend te maken. Jokke. Dat geldt voor veel auto's en toch is een vaak een stukje individualiteit gewenst. In welke vorm is dat voor iedereen verschillend. De ene laat een volledige kit show kit steken, de andere gaat voor performance upgrades en de derde laat voor de nitwits met een vlaggetje zien uit welk land de wagen afkomstig is Persoonlijk zou ik zoiets als een GTS wel ten alle tijden in originele staat willen kunnen brengen. Quote
Jokke_vlo 16.915 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Akkoord, maar er zijn modellen die je, imo, gewoon onechter, lelijker, minder "af" maakt...... Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Zou het origineel GTS rooster dan anders zijn dan het ducktail rooster ? Betwijfel het een beetje als ik de foto's bekijk ........... en anders is dat wellicht met wat aanpassing passend te maken. GTS rooster is niet compatibel met de ducktail, beetje logisch ook. Aan het origineel morellen zou ik niet direct gaan proberen. Er zal wel een reden zijn waarom ze het bij de ducktail anders doen denk ik. Quote
abtler 4.514 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 GTS rooster is niet compatibel met de ducktail, beetje logisch ook. Aan het origineel morellen zou ik niet direct gaan proberen. Er zal wel een reden zijn waarom ze het bij de ducktail anders doen denk ik. Hoezo logisch ? Het is nu niet dat ze de GTS een volledig andere vorm/maar kap gemaakt hebben dus zo logisch is dat nog niet. Als je het geld voor een ducktail neerlegt is een 2de GTS roostertje (zodat het origineel mooi in de kast kan voor de 'rückrustung' later) om hierin te laten passen ook de wereld niet meer Quote
Stabilo Boss 1.730 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 GTS rooster is niet compatibel met de ducktail, beetje logisch ook. Aan het origineel morellen zou ik niet direct gaan proberen. Er zal wel een reden zijn waarom ze het bij de ducktail anders doen denk ik. Is volgens mij omdat er in het GTS rooster een uitsparing voor het remlicht is. (in het normale rooster is het remlicht gewoon onder een lamel gekleefd) Wanneer je een ducktail plaatst zit het remlicht in de ducktail en is die uitsparing in de grille dus leeg en lelijk Quote
vince522 2.493 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Hoezo logisch ? Het is nu niet dat ze de GTS een volledig andere vorm/maar kap gemaakt hebben dus zo logisch is dat nog niet. Als je het geld voor een ducktail neerlegt is een 2de GTS roostertje (zodat het origineel mooi in de kast kan voor de 'rückrustung' later) om hierin te laten passen ook de wereld niet meer Ik heb me laten wijsmaken dat de engine cover anders is icm de ducktail. Quote
abtler 4.514 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 tja @@BMWMB dan zit er niks anders op dan voor iets anders dan een ducktail te gaan. Quote
Gert-Jan 416 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 http://www.autojunk.nl/2015/11/alle-generaties-porsche-911-rs-deel-1 Quote
Gastje 157 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 ^^vind ik zo zo dik! Een echte porsche nu. Quote
Gast Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 http://www.autojunk.nl/2015/11/alle-generaties-porsche-911-rs-deel-1 Quote
Gert-Jan 416 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 http://www.autojunk.nl/2015/11/alle-generaties-porsche-911-rs-deel-1Repost I'm afraid Quote
BMWMB 12.352 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Deze velgen, en dat subtiele lipje... Quote
Bouncing Bullet 2.932 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Kijk '2016 Porsche 911 Carrera S review | evo DIARIES' op YouTube Quote
CMon 503 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Op deze foto's ziet dat Ultraviolet er wel machtig uit moet ik zeggen. Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Op deze foto's ziet dat Ultraviolet er wel machtig uit moet ik zeggen. Ik blijf het een platte kleur vinden op foto. Nog steeds geen idee hoe dat overkomt irl. Daar wacht ik op eigenlijk. Quote
Gast Geplaatst: 9 november 2015 Geplaatst: 9 november 2015 Klinkt zo woest met die sequentiële bak en korte versnellingen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.