Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan je dat als lichte vracht inschrijven?

Geplaatst:
52 minutes ago, Stancke said:

Met het interieur heb ik moeilijkheden maar wauw, wat een looks.... :inlove:

Mercedes-AMG GLC 63 S X253 3

Mercedes-AMG GLC 63 S X253 4

Mercedes-AMG GLC 63 S X253 9

Amai, konden ze die zwarte plastiek niet meespuiten of toch iets mooier materiaal gebruiken. Precies of iemand daar echt mee in het bos gaat ploeteren.

Geplaatst:

Ik vind 'm ook magistraal, die GLC 63. :inlove:  't Is ook gewoon een superknappe auto. En met dat matte plastic rondom onderaan heb ik geen problemen, da's tenminste resistent tegen steenslag en van die fazen. Plus 't past mooi samen met de proper gevette bandjes. :D 

Voor mij eentje in iridiumzilver, night pack, de 22" gesmede kruisspaakjes in 't zilver, en binnenin nappaleder combo zwart/rood met rode stikking. :inlove: 

Ik heb al C 63 S AMG gereden (zelfde motor), C 43 AMG (zelfde 4matic) en al GLC 250d ( :noparty:  :D ) en ik kan niet anders dan sterk vermoeden dat zo'n GLC 63 S AMG absurd beestig moet rijden. :inlove: 

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
3 uur geleden zei BMWMB:

Kan je dat als lichte vracht inschrijven?

Uiteraard!

1200 EUR ex btw

Geplaatst:

Als we zien hoe plots en absurd snel de regering een nieuwe taxregeling voor de zgn. nephybrides in kan voeren ... zijn jullie niet bang dat de regeling voor lichte vracht ook plots buitengekieperd wordt?

Geplaatst:

Zou het percentage 'neplichtevrachten' daarvoor niet te klein zijn? 

Geplaatst:
49 minuten geleden zei Framfy:

Zou het percentage 'neplichtevrachten' daarvoor niet te klein zijn? 

Geen idee. Mogelijks wel, ja.

Al kan je al die SUV's in lichte vracht op een bedrijf, waarmee eigenlijk nooit bulky stuff wordt vervoerd (dus de vlakke laadvloer is in se niet nodig ofte een zuivere fiscale aanpassing), ook nep-lichtevrachten noemen. 't Gaat 'm niet enkel om de @RRDs van deze wereld die "een luxe-slee rondrijden zonder tax", maar ook om b.v. zelfstandigen die als werkauto met een tax exempt AMG break rondkarren met 2 zitplaatsen. 

Geplaatst:
Als we zien hoe plots en absurd snel de regering een nieuwe taxregeling voor de zgn. nephybrides in kan voeren ... zijn jullie niet bang dat de regeling voor lichte vracht ook plots buitengekieperd wordt?

Hoogst waarschijnlijk wel ja.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Geplaatst:
9 uur geleden zei gTa:

Ik vind 'm ook magistraal, die GLC 63. :inlove:  't Is ook gewoon een superknappe auto. En met dat matte plastic rondom onderaan heb ik geen problemen, da's tenminste resistent tegen steenslag en van die fazen. Plus 't past mooi samen met de proper gevette bandjes. :D 

Voor mij eentje in iridiumzilver, night pack, de 22" gesmede kruisspaakjes in 't zilver, en binnenin nappaleder combo zwart/rood met rode stikking. :inlove: 

Ik heb al C 63 S AMG gereden (zelfde motor), C 43 AMG (zelfde 4matic) en al GLC 250d ( :noparty:  :D ) en ik kan niet anders dan sterk vermoeden dat zo'n GLC 63 S AMG absurd beestig moet rijden. :inlove: 

Moet mega zijn idd.

Hoe zalig van AMG dat ze dit bouwen.. Benieuwd naar X3 M.

Geplaatst:
21 uur geleden zei William Blake:

Wat een blok..

Waanzinnig he. :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
On 10/29/2017 at 9:34 AM, Denniske said:

Laatst wat foto's gaan trekken van een maat zijn SLS Black Series ... dat inlaatgeluid is echt ZO lekker :inlove: Dus even een kort filmpje gemaakt:

Prachtig die eerste beelden met de boom en de kleuren op de achtergrond. Deed mij aan een film denken.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Bij momenten precies een E46 M3 :o

Geplaatst:
Op 30-10-2017 om 09:08 zei Porker:

Hij rijdt dat, Penniske?

Niet zelf mee gereden, Snorker! 

Auto werd wel vlot gereden door de eigenaar, maar niet op de limiet ofzo. Moeilijk om iets over te zeggen wi moatje. 

Geplaatst:

Pfff, zie dat staan, 't is niet mijn uitvoering, maar zo een vette bak... Zéker in break

AMG maakt zo een beestige wagens de laatste tijd..C63S Coupe, GTR, GTC Roadster, E63, C43, Project1,.. Good times

Geplaatst:
16 minuten geleden, Porker zei:

Geschift

Ik kan er alleen maar inkomen ... Je moet daar echt eens mee rijden om te weten hoe geschift die bak is. Dat weegt 2ton en voelt aan als iets van 1300 kg ofzo. Voelt bijna hothatch aan, zo erg zelfs dat ik er op de boerenbaantjes zelfs fun mee had.

Die kar is zo zot dat ik onlangs niet echter onder de indruk was van een AMG GT C :blink:

Geplaatst:

Eigenlijk is dat de beste AMG van het moment, een fucking E-klasse :lolz:

Heel die aandrijflijn is magistraal, zo agressief en speels..  enorm verslavend!

GT C Roadster is minder 'zot' dan een E63S, klopt, volg u 200% @Rabbit

Geplaatst:
4 hours ago, William Blake said:

Eigenlijk is dat de beste AMG van het moment, een fucking E-klasse :lolz:

Heel die aandrijflijn is magistraal, zo agressief en speels..  enorm verslavend!

GT C Roadster is minder 'zot' dan een E63S, klopt, volg u 200% @Rabbit

Hoe vergelijk je AMG GT C en GT R? Is een GT C een R zonder spoilers of is dat toch nog wat rustiger?

Geplaatst:
3 uren geleden, Porker zei:

Hoe vergelijk je AMG GT C en GT R? Is een GT C een R zonder spoilers of is dat toch nog wat rustiger?

Heb er nu nog altijd niet mee gereden :(:(

GT C is een echte sportwagen maar je voelt dat er nog ruimte is voor extra 'agressie'.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid