Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

aangepast door dragonfly
Je kan die embedden :p
  • Vind ik leuk 1
  • 2 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

aangepast door dragonfly
embedded
Geplaatst:
18 uren geleden, William Blake zei:

2019? Toch geen MoPf?

Dat verdomde jaartallen-vooruitgeloop altijd!

Geplaatst:

Facelift is idd pas Q2-2019

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
3 uren geleden, William Blake zei:

Facelift is idd pas Q2-2019

Dat is, eerlijk waar, mijn grootste wish-kar, momenteel (allez, iet of wat realistisch blijvend). GLC 63 S AMG met 580'ish paardjes, de gesmeden AMG kruisspaken erop, mag in 't gewoon zilver komen, night pack (maar ben nog niet zeker of ik er dan de zwarte ruiten weer af spec, als dat al kan...), rode remklauwen, binnenin zwart met rode stikking, evt. wat rood in de zetels ook.

Mwoah :inlove:   Die kar heeft zo'n absurd vette stance ... niet normaal.

Assumerend dat een E 63 S break 50k (of méér) duurder is, laat ik die daar voor staan. :oops: 

Geplaatst:

Echt een vet spel idd.

Maar ik zou altijd de Eklasse nemen, veel meer 'talent'

Geplaatst:

Op stap geweest met 1 der laatst gebouwde oude G63s , eigenlijk zonde van de prachtmotor in zo,n tank.

Geplaatst:

1800 kg ... toch elke keer slikken als ik dat lees.

Geplaatst:
37 minuten geleden, JerryLambo zei:

1800 kg ... toch elke keer slikken als ik dat lees.

Altijd dat geneuk over gewicht. Who cares.

And ruddy hell, what an engine. This 4.0-litre 'hot-V' V8 isn't new anymore, and 100hp away now from the most powerful version, but still bestows the C63 with the kind of attitude and excitement that no rival can yet match. Wound up to its more aggressive drive modes (via a Porsche-style selector on the new, very pleasant wheel), the throttle response is beyond reproach for a twin-turbo and the noise sublime: deep, bass heavy and melodic. It's always sounded great, but a week after an M3 CS drive and it sounds even better.

Even though the C63 may not be a truly natural track car - an 1,800kg kerbweight sees to that - it ought to be entertaining and engaging enough for damn near everyone. Is an M3 more adept still? Most likely. Does that matter when the C63 is as good as it is on the road? Probably not.

Geplaatst:
Dat is, eerlijk waar, mijn grootste wish-kar, momenteel (allez, iet of wat realistisch blijvend). GLC 63 S AMG met 580'ish paardjes, de gesmeden AMG kruisspaken erop, mag in 't gewoon zilver komen, night pack (maar ben nog niet zeker of ik er dan de zwarte ruiten weer af spec, als dat al kan...), rode remklauwen, binnenin zwart met rode stikking, evt. wat rood in de zetels ook.
Mwoah :inlove:   Die kar heeft zo'n absurd vette stance ... niet normaal.
Assumerend dat een E 63 S break 50k (of méér) duurder is, laat ik die daar voor staan. :oops: 

510pk zal ook al volstaan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Geplaatst:
2 uren geleden, William Blake zei:

And ruddy hell, what an engine. This 4.0-litre 'hot-V' V8 isn't new anymore, and 100hp away now from the most powerful version, but still bestows the C63 with the kind of attitude and excitement that no rival can yet match. Wound up to its more aggressive drive modes (via a Porsche-style selector on the new, very pleasant wheel), the throttle response is beyond reproach for a twin-turbo and the noise sublime: deep, bass heavy and melodic. It's always sounded great, but a week after an M3 CS drive and it sounds even better.

Even though the C63 may not be a truly natural track car - an 1,800kg kerbweight sees to that - it ought to be entertaining and engaging enough for damn near everyone. Is an M3 more adept still? Most likely. Does that matter when the C63 is as good as it is on the road? Probably not.

Really?
Je gaat toch niet beweren dat die auto niet beter zou zijn als hij pakweg 200 kilo minder zou wegen?

• Thanks Friendly 1
Geplaatst:
46 minuten geleden, Brunault zei:

510pk zal ook al volstaan

Zelfs de 3xx van de 43 volstaan.

Maar meer is altijd leuker. En kan het verschil betekenen in het wel/niet losrijden van de occasionele sprintpartner.

Bekt ook goed aan de toog (waar ik nooit te vinden ben maar bon, dat zijn details): "bijkans 600 pk !!!i!i!i!ii!i! "

Geplaatst:
2 uren geleden, William Blake zei:

Veel mensen

C63S AMG voelde gewoon veel te zwaar aan. Is een kar om snel mee rechtdoor te rijden.

Geplaatst:

Mijn punt niet ?

Het doet geen afbreuk aan de auto imho. Heb er al veel km's mee geknald, en ook weinig tot geen journalisten 'klagen' over het gewicht.

Om nu te stellen dat de C63 enkel rechtdoor kan rijden en véél te zwaar is... Ieder zijn mening maar het sluit niet echt aan bij de realiteit. ?

Gewoon rijden en genieten

Geplaatst:

Ik heb heel veel plezier gehad met mijn E63 (allez tot DiRupo kwa toch)

Dat was een zeer leuke zwijnauto, leuke cruiser, fantastische sound. Maar qua chassis was dat eingenlijk compleet geen sportwagen....

Geplaatst:
1 uur terug, Jokke_vlo zei:

Ik heb heel veel plezier gehad met mijn E63 (allez tot DiRupo kwa toch)

Dat was een zeer leuke zwijnauto, leuke cruiser, fantastische sound. Maar qua chassis was dat eingenlijk compleet geen sportwagen....

een AMG van 10j geleden kan je écht niet meer vergelijken met nu

en jup, het zijn 'road'cars.. geen trackcars

Geplaatst:

Kan je zo een E63s AMG als LV inschrijven ?

Volgens mij beantwoorden zo’n wagens niet aan de fiscale definitie van LV ?

Bijna 9.000 euro BIV [emoji33]

Geplaatst:

Stond hier gisteren een S3 en een Mustang te pruttelen en wat gas te geven in de winkelstraat tot wanneer de zwarte break AMG die er heel incognito achter stond het ook eens deed....... en toen werd het heel stil bij de andere twee.

Geplaatst:
een AMG van 10j geleden kan je écht niet meer vergelijken met nu
en jup, het zijn 'road'cars.. geen trackcars

Mercedes heeft het toch moeilijk om hun track car echt goed te krijgen. En nee het is niet omdat je een racewagen kan bouwen je ook een track wagen ok krijgt. Raar maar waar (en dat is niet alleen bij AMG)

Geplaatst:
1 uur terug, Germinal zei:

Kan je zo een E63s AMG als LV inschrijven ?

Volgens mij beantwoorden zo’n wagens niet aan de fiscale definitie van LV ?

Bijna 9.000 euro BIV emoji33.png

ja, kan perfect

dankzij WLTP is de BIV bijna verdubbeld inderdaad

10 minuten geleden, Jokke_vlo zei:

Mercedes heeft het toch moeilijk om hun track car echt goed te krijgen. En nee het is niet omdat je een racewagen kan bouwen je ook een track wagen ok krijgt. Raar maar waar (en dat is niet alleen bij AMG)

daar kan ik mij wel in vinden, er zijn maar een handvol merken die dat écht kunnen en dat is Porsche (Ferrari etc niet meegerekend, is hogere klasse)

AMG GT R is wel indrukwekkend imho, veel beter dan al hun vorige pogingen (SLS BS, CLK BS, etc.. -- al zijn die eigenlijk nooit echt geprofileerd geweest als trackcars)

Geplaatst:

Probleem is dat de gemiddelde koper niet wakker ligt van een chassis he (over alle merken heen) 0-100 is alles

Geplaatst:

Stond gisteren in de parking van ons hotel, fantastische configuratie. Zou ik ook wel kiezen.

9835b6f13d7717e5bbf57140e5055cb4.jpg

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid