Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Knap interieur!

28436098_1714409608616688_65971422270492

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Past niet op een sportauto imo

Geplaatst:
16 uren geleden, William Blake zei:

Nope..  

Wat is da juist @William Blake ? Net eens gekeken op configurator maar niet meteen gevonden. 

Geplaatst:

Meerendeel van de uiterlijke AMG-addenda worden vervangen door meer gewone onderdelen.  Dus meer betalen om minder opsmuk te krijgen.  Bij de 'gewone' versies is het omgekeerd.

Geplaatst:
1 uur geleden, Challazer zei:

Wat is da juist @William Blake ? Net eens gekeken op configurator maar niet meteen gevonden. 

Is enkel op aanvraag.

Ken de prijs zelfs niet.

Alle uiterlijke kenmerken van de AMG worden dan verwijderd, tenzij technisch niet mogelijk (bvb grote air intakes vooraan)

Geplaatst:

Another one, echt heerlijk B) 

FB_IMG_1522184952833.jpg.0cfaebe37e9c6327baf7671c30e0dd1c.jpgFB_IMG_1522184956634.jpg.aa8dffa01f9dfb0c2580780fc17006b4.jpg

Geplaatst:
Op 17-3-2018 om 11:05, Brunault zei:

Past niet op een sportauto imo

TIS NE CABRIO!

:D

Geplaatst:

0a9c778e08d6755ba90b379cf3d0036b.jpg

Morgen eens testen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

• Vind ik leuk 7
Geplaatst:

Vind ik ook. Zwart (metallic), geen Night Pack, geen verdonkerde ruiten, de 20" kruisspaakjes. Interieur maakt me bijna niks uit.

Fuck me wat een kar. :inlove: 

Geplaatst:
13 minuten geleden, gTa zei:

Vind ik ook. Zwart (metallic), geen Night Pack, geen verdonkerde ruiten, de 20" kruisspaakjes. Interieur maakt me bijna niks uit.

Fuck me wat een kar. :inlove: 

Jup, had het ook op het exterieur.. Interieur vind ik lelijk in die spec met die zilveren accenten/pianolak.

Deze week komt de eerste Break toe bij ons in Lokeren.

Geplaatst:

Het is hier al gezegd maar blijft toch raar aandoen om door de 'uitlaatpijpen' de grond te zien.
Zie bijna dagelijks een redelijk dik uitgevoerde C63S break staan en dat blijft altijd een beetje een ontgoocheling. 

Geplaatst:
1 uur terug, CHARLE5 zei:

Het is hier al gezegd maar blijft toch raar aandoen om door de 'uitlaatpijpen' de grond te zien.
Zie bijna dagelijks een redelijk dik uitgevoerde C63S break staan en dat blijft altijd een beetje een ontgoocheling. 

Die bij een M4 of een M5 zijn echt. Tot daar het goede nieuws. Sound :inlove:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid