Ga naar inhoud

TK 2008 BMW 118d Hatch


bt.

Aanbevolen berichten

Oja, interessant om weten voor de 'kenners'.

 

Deze is al binnen geweest voor het kettingprobleem, maatregel uitgevoerd zoals voorgeschreven door BMW op basis van motortype en bouwjaar. Uiteraard uitgevoerd bij een erkend verdeler ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja, interessant om weten voor de 'kenners'.

 

Deze is al binnen geweest voor het kettingprobleem, maatregel uitgevoerd zoals voorgeschreven door BMW op basis van motortype en bouwjaar. Uiteraard uitgevoerd bij een erkend verdeler ;)

 

Preventief ketting vervangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Preventief ketting vervangen?

 

Uit het hoofd (dus onder voorbehoud van correctheid): ketting, geleiders en spanners en zelfs de krukas + lagers (kan dat?).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit het hoofd (dus onder voorbehoud van correctheid): ketting, geleiders en spanners en zelfs de krukas + lagers (kan dat?).

 

Yep, dure grap als je dat zelf moet betalen :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit het hoofd (dus onder voorbehoud van correctheid): ketting, geleiders en spanners en zelfs de krukas + lagers (kan dat?).

Zou ik toevoegen aan de advertentie, kwestie van je vraagprijs te staven.

Voor mij als potentiële koper zou dat toch de doorslag geven.

 

Al merk ik wel dat mensen zich blind staren op die vraagprijs zonder stil te staan bij de kosten die je NIET meer moet maken als je zo'n auto koopt.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd, maar dat trek je je toch niet aan.

 

Je zegt dat er een jaar garantie op zit op die particuliere verkoop. Die mens content en jij bent door niets gebonden. Als het niet gedekt is door de verzekering, dan heeft hij pech.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Kettingproblemen zeker? Al ben ik zeker dat 90% van de mensen daar geen idee van heeft

 

Welja, ik stel me ook de vraag hoeveel potentiele kopers daar notie van hebben.

In elk geval, deze heeft reeds de interventie aan de ketting/spanner/geleiders/... gehad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bt. : ik heb 2 weken alle zoekertjes afgeschuimd voor een 118d en deze staat gewoon te duur voor zijn leeftijd zonder garantie. Versta wel dat dit pijn doet...  :oops:

 

Je kan eens informeren naar de prijs van een verzekering voor 1 jaar garantie en zo proberen te adverteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...
On 11/16/2015 at 4:27 PM, bt. said:

 

Welja, ik stel me ook de vraag hoeveel potentiele kopers daar notie van hebben.

In elk geval, deze heeft reeds de interventie aan de ketting/spanner/geleiders/... gehad :)

Nu dit toch terug bovengehaald wordt ook nog een vraagje hieromtrent: worden bovenstaande onderdelen dan enkel vervangen, of vervangen door betere onderdelen waarmee het kettingprobleem niet meer kan optreden? Maw, ben je na de interventie verlost van het probleem of kan het nog steeds de kop opsteken op termijn? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid