Ga naar inhoud

De zus wil een tweedehandsauto


Tiep

Aanbevolen berichten

Ik heb vanaf volgende week een Golf VI te koop, 1.6 tdi, lichtgrijs. Kan met BTW verkocht worden en zit ongeveer in die prijsklasse. 104.000 km. 

 

Niet de meest spannende wagen, maar wel oerdegelijk en redelijk wat opties. Mocht de opvolger niet zo'n mooie opportuniteit geweest zijn, had ik 'm zeker bijgehouden. 

 

Enige nadeel is dat hij vorig jaar tijdens de hagelstorm in Antwerpen buiten stond :/ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vanaf volgende week een Golf VI te koop, 1.6 tdi, lichtgrijs. Kan met BTW verkocht worden en zit ongeveer in die prijsklasse. 104.000 km. 

 

Niet de meest spannende wagen, maar wel oerdegelijk en redelijk wat opties. Mocht de opvolger niet zo'n mooie opportuniteit geweest zijn, had ik 'm zeker bijgehouden. 

 

Enige nadeel is dat hij vorig jaar tijdens de hagelstorm in Antwerpen buiten stond :/ 

 

Ai, de hagelschade is idd wel een nadeel :( Is het erg / goed zichtbaar? Kon je daarvoor geen beroep doen op het rampenfonds?

 

Golfjes zijn altijd al oerdegelijke kisten geweest, heb zelf ook nog een IV van '99 staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ai, de hagelschade is idd wel een nadeel :( Is het erg / goed zichtbaar? Kon je daarvoor geen beroep doen op het rampenfonds?

 

Golfjes zijn altijd al oerdegelijke kisten geweest, heb zelf ook nog een IV van '99 staan.

Nooit bij stil gestaan eigenlijk. Zal nu wrs wel te laat zijn. 

 

Maar het is idd wel goed zichtbaar. Langs de andere kant heb je in Antwerpen ook geen perfecte carrosserie nodig als je geen parking hebt  B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit bij stil gestaan eigenlijk. Zal nu wrs wel te laat zijn.

Maar het is idd wel goed zichtbaar. Langs de andere kant heb je in Antwerpen ook geen perfecte carrosserie nodig als je geen parking hebt B)

Punt, al ben ik niet zeker of mijn zus daar hetzelfde over denkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze reageerde nog verbazingwekkend goed op de hagelschade @@VdBo. Weet nu niet of ze binnen dit en een week al per se een kar moet / wil kopen, maar kan je op de een of andere manier een paar foto's van je Golf tonen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid