Jonass 1.683 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Ik ben op weg met Pieterjan. ETA 15u30 Quote
Jonass 1.683 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Ik ben op weg met Pieterjan. ETA 15u30 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Het zal later worden, enige vertraging opgelopen door @@Polygoon die nie weet hoe ge een pint snel opdrinkt. Edith zegt dat we nog steeds op de Golf van Brasschaat zijn. Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 4 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2015 Opkomst was klein. Maar daardoor was het sociale aspect eens zo groot. Leuke dag, goei weertje, plezante babbels, top! Enigste foto van mijnentwege, 2 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Leuke meet lads ! Paar nieuwe mensen leren kennen, de lederen zetels van @@iRicky bewonderd, de vlagschepen van @@TCT en @@BlackFox zien opboksen tegen elkaar, de ketel van @@binnenmuisarchitekt geïnspecteerd en gezien dat het goed was, @@gl3nn met een big smile achter het stuur van @@Polygoon z'n trusty rusty ( ), ... Mooie nazomernamiddag well spent 4 Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Samen vertrokken met BMA, was een en al naftgeur . Weet nu niet of het jouw kar was of de mijne die dit aroma achterliet. 1 Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Dat zal de mijne geweest zijn In totaal 250 km gebold met den Derrick, leuke en gezellige meeting! Thx tct voor de organisatie, prachtig weerke ook Volgende keer breng ik taart mee! 1 Quote
Tiep 3.397 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Knappe bootje trouwens @@Ugeken ! Bergen stijl 1 Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Ferme ketel trouwens @@binnenmuisarchitekt, leuk om hem eens in real life te bewonderen. Ik ben vooral verschoten dat het interieur er zo pico bello uit zag, echt knap. Dikke thx jan! Ook eindelijk eens jouw m3 kunnen aanschouwen, zalige BMW! En nu al een gewilde klassieker. Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Kben blij dat ik mij eens achter het roer van je SL heb gezet Ugeken, volgende keer een ritje? Zoals RRD zei, staat em prachtig in de lak, oldie kleurke Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Tuurlijk dadde, ik kom eens af in april . 1 Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Ik vond dat onregelmatig stationair draaien trouwens heel goed meevallen bij uw kist. De mijne heeft dat ook wel hoor dat ie zo een beetje fluctueert, dat hoort er bij. Het is een pak beter door spanbandjes aan de regulator. Veel valse lucht langs daar. Frekkel gaat nog darmpjes bestellen, dus misschien komt het nog iets beter. Echt storend is het niet. Je voelt dat er vooraan iets leeft De charme van een Beierse 6-in-lijn! Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Tuurlijk dadde, ik kom eens af in april . Deal! Traditie maken! 1 Quote
binnenmuisarchitekt 13.812 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Twas ook fijn om terug weer wat gezichten op mensen te plakken, Tiep, polle petrol, mclovin, blackfox,... Allemaal mooie karren! Tct ik wil je velgen! Zalige Opel trouwens en dat zeg ik zelden En RRD blijft altijd zalig om terug te zien Ik ging bijna eens meetrekken op de expressweg, bijna eh 4 Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Samen vertrokken met BMA, was een en al naftgeur . Weet nu niet of het jouw kar was of de mijne die dit aroma achterliet.Die van jou hult zich anders ook in een zalig benzine aroma hoor. Was zeer prominent aanwezig toen je aan kwam. Vraag maar aan @@TCT. Lijkt me niet ondenkbaar dat er daar wat benzine verdampt voor het in de motor gaat. Quote
Polle Petrol 583 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Was heel fijn trouwens om eens wat mensen in het echt te zien. Voor mij was iedereen onbekend. Denk dat ik enkel @@Jonass al eens gezien had. @@janvkn, wat een prachtige kar zeg. Wat moet die kosten? @@TCT, veel respect voor je oude Opel. Denk dat het sindsdien alleen maar minder geworden is. Ferme kar, de jos. @@McLovin, merci voor het ritje en de vergelijkende test ;-) @@RRD, met welke auto was jij? Kan u gezicht niet aan een naam/auto koppelen. 3 Quote
TCT 6.310 Geplaatst: 4 oktober 2015 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2015 RRD was met de witte 330d. Quote
Monterey Jack 6.499 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Had beter ook eens tot in Kallo gereden ipv naar de voetbal, volgende keer beter Quote
gl3nn 9.407 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Was gezellig! Ritje in de G Ge wordt daar een gelukkig mens van. 4 Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Ik vond het echt een toffe en sympathieke meet. Leuk om een aantal nieuwe gezichten te zien - Thanks @@TCT! Jij hebt wel een coole kar. En die oude banden roken wel goed. - @, dikken E30 en leuk je eens te ontmoeten. Tof dat we eens samen gereden hebben en het was ook leuk/grappig om op de E17 sprintjes te trekken en zo onze karren te vergelijken. Je E30 is echt wel snel! 1 Quote
McLovin 1.193 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 @@binnenmuisarchitekt je E28 was wel top. Nu nog de BBS'en en het is helemaal in orde. 1 Quote
Frekkel 9.309 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Het is een pak beter door spanbandjes aan de regulator. Veel valse lucht langs daar. Frekkel gaat nog darmpjes bestellen, dus misschien komt het nog iets beter. Echt storend is het niet. Je voelt dat er vooraan iets leeft De charme van een Beierse 6-in-lijn! Die heeft da goe gedaan! Ga hem weleens aansporen om vandeweek die bestelling te doen... Leuk dat je het aangedurfd hebt om zo ver te rijden!! 1 Quote
Ugeken 11.747 Geplaatst: 4 oktober 2015 Geplaatst: 4 oktober 2015 Grappig zicht om de volgeladen brompa te zien aan komen . 3 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.