Ga naar inhoud

Spa 6 Hours


Vicious

Aanbevolen berichten

Het was voor mij de beste editie tot nu toe.

Heel divers wagenpark, uiteenlopende weersomstandigheden, goede sfeer,...

 

In de voormiddag binnen het circuit alles bekeken, daarna buiten het circuit rondgelopen en uiteindelijk bij de Raidillon blijven plakken en daar tot 19h gestaan. Paar keer gaan schuilen tegen te regen, maar niks erg.

 

Heerlijke dag gehad.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje jammer wel dat dit zo dicht volgt op Goodwood Revival, denk dat er daardoor toch redelijk wat auto's wegblijven.

De DHG Cobra was ook niet in topstaat, vooraan nog schade en heeft tijdens de 6 uur redelijk lang in de pit gestaan (?)

 

image_zpsb5xkymmx.jpg

 

image_zpsnor6tsll.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor het eerst het hele weekend geweest. Echt wel de moeite.

Heel veel uiteenlopende deelnemers en races.

Alleen jammer van de slechte organisatie.

Op toegang controlleren maar niet de mogenlijkheid bieden om bandjes te kopen.

Ik denk ook met wat meer inspanningen van de organisatie zou het ook een stuk aangenamer zijn (de prijs zal ook wel omhoog gaan).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit jaar enkel zaterdag geweest itt vorige jaren. Mooie editie, heerlijk wisselvallig weer dat voor wat extra spektakel zorgde, blijkbaar behoorlijk wat wagens gemist...

Zalig dagje :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er eigenlijk al lang een decibellimiet bij de koers? 

Was dit jaar de eerste keer dat het me opviel, sommige auto's waren opmerkelijk stiller.

 

Toppunt van dit jaar was voor mij toch om de GT40's overal van weg te zien donderen, niet normaal hoeveel brute power en focus dat uitstraalt. Bovenaan de Raidillon valt het bij veel auto's toch een beetje stil, heerlijk om die kisten dan langs alle kanten te zien aan komen stormen. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Francorchamps is 103 dB max, als ik niet mis ben. Zo kreeg een tijd geleden tijdens de Ferrari days een FXX een verbod om nog te rijden, wegens 147 dB geluid.

Vraag me dan wel af wat ze doen met F1 wagens ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid