Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Slee!

Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk

Geplaatst:

Zou het een BMW M4 LCI CSL zijn ? Kofferspoiler doet er wat aan denken :) Word er wel lichtjes opgewonden van :D

BMW-M4-CSL-3.JPGBMW-M4-CSL-6.JPG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Miljaar, ik zou maar wat graag. Een manuele 850i (van de eerste reeks) op 16" (maakt me niet uit welke van de 2 stylings), antraciet buffelleder vanbinnen. Mag zelfs zo'n calypsorode zijn.

Mmmmm.

Geplaatst:

Exclusief voor de Chinese markt:

P90227052_highRes_the-all-new-bmw-1-se.j

Wel nog geen foto's van de kant die nu net nieuw is, de achterkant. :fp::D

Geplaatst:

Mogen ze houden van mij, al zijn de proporties wel veel beter dan een A3 Berline.

Wacht nog altijd op deze:

BMW-M2-Shooting-Brake.jpg

Geplaatst:
26 minuten geleden zei Tom Bentley:

Mogen ze houden van mij, al zijn de proporties wel veel beter dan een A3 Berline.

Wacht nog altijd op deze:

BMW-M2-Shooting-Brake.jpg

Komt vanonder zijn steen gekropen, nog niet eerder gezien, maar mogen ze inderdaad zo in productie steken. 

Geplaatst:
9 minutes ago, Salokin said:

Komt vanonder zijn steen gekropen, nog niet eerder gezien, maar mogen ze inderdaad zo in productie steken. 

Als ik dat voorwiel bekijk zal dat vooral goed rechtdoor rijden.

Geplaatst:
8 minuten geleden zei ICM:

Als ik dat voorwiel bekijk zal dat vooral goed rechtdoor rijden.

Is eens iets anders dan die van jouw, die alleen maar wil scheef gaan.

Geplaatst:

Die M2 shooting brake is - op die oversized wielen na - wel vet..

De blauwe, is dat een 1-reeks sedan?

Geplaatst:

Niet akkoord. xDrive hoeft absoluut niet (ik zou zelfs zeggen: best niet aanvinken) en M Pack is geen meerwaarde, laat staan een must. De '6 kan perfect zonder (en is in mijn ogen zelfs één van de weinige BMW's die er baat bij heeft om zonder M Pack gekozen te worden).

Geplaatst:

Ik vind de meeste modellen nu mooier zonder M-pack.

Vooral op een 4, 6 en 7 ziet het er te ordinair uit. De tijd dat een m-pack subtiel was is definitief voorbij bij die modellen.

Geplaatst:

Enkel de 1 en de 2 hebben nog echt een M pack nodig. En de 2AT een brandbom. 

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:
19 minuten geleden zei Geezer:

Ik vind de meeste modellen nu mooier zonder M-pack.

Vooral op een 4, 6 en 7 ziet het er te ordinair uit. De tijd dat een m-pack subtiel was is definitief voorbij bij die modellen.

Ik heb dat nooit gesnapt. Zelfs van de vorige generatie was enkel de 5 nog deftig met een M-pakket.

BMW's zonder M pakket zijn ook een pak tijdlozer.

Geplaatst:

Allé jongens, menen we dat nu? 2, 4 & 6 zijn toch de sportieve modellen uit het gamma, die wat mij betreft zeker een M-pakket mogen hebben en vooral icm sharknose van de 6.

En bedoeling van een M-pakket is dat het net iets subtieler is dan het M-model zelf. Willen jullie nu zeggen dat de M6 Gran Coupe niet de dikste sedan op de markt is?

Geplaatst:
1 hour ago, Martini Racing said:

Ik heb dat nooit gesnapt. Zelfs van de vorige generatie was enkel de 5 nog deftig met een M-pakket.

E60 met M pakket subtiel? Give me a fucking break.

Geplaatst:
4 minuten geleden zei Tom Bentley:

E60 met M pakket subtiel? Give me a fucking break.

Subtiel niet, maar dat was een mooie auto met M pakket.

Geplaatst:

M-pakket op een 6 Gran Coupe zet je een stapje dichter bij dit en kan mij toch moeilijk inbeelden dat je dat als "BMW-loverz" niet wilt.

Maar goed smaken verschillen. Al vind ik huidige generatie met M-pakket ordinair noemen toch een beetje uit de bocht, zeker als je met de vorige generatie vergelijkt.

bmw-m6-f06-gran-coupe-c87532704201418064

Geplaatst:
9 hours ago, Martini Racing said:

Stijlvoller sowieso, maar tijdlozer zou ik zeker niet zeggen.

Als een facelift van een model uitgebracht wordt blijft het M-pakket meestal nagenoeg ongewijzigd.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid