Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
37 minutes ago, DDke said:

Iemand van de BMW-verkopers hier die weet wanneer het nieuwe model van de 330e uitkomt?

2012 + 7 jaar dus voorstelling/lancering ergens eind 2018/begin 2019 zo ongeveer.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
12 uur geleden zei Tom Bentley:

Hoeveel bmw-verkopers zitten hier eigenlijk? 

Duusd :D

Geplaatst:

Deze morgen 2 korte ritjes gepassagierd in een nieuwe X6. Niet gereden, m'n rechter vleugel zit nog ingepakt en ik kan/mag niet rijden.

Ik had die kar eigenlijk nog nooit deftig bekeken, vooral vanuit de ingesteldheid dat de vorige X6 een gedrocht van jewelste was. Maar ... die nieuwe X6 is toch verdorie een pak beter verteerbaar qua looks. :oops: Ik vond 'm zelfs knap! Zeker binnenin, in full leder: yum. Het enige wat ik vreemd blijf vinden is dat opgesplitste dashboardpaneel met een stuk zwart glanzend plastic dat je altijd krijgt, ook al neem je houtinleg of (zoals die kar deze morgen) dat fake carbon-alu van 't M Pack. In combinatie met dat laatste gaat dat nog een beetje, maar als je een andere interieurlijst kiest is dat toch maar vreemd.
Ook even achterin gepassagierd en ik had daar echt voldoende hoofdruimte in, in tegenstelling tot de vorige waar ik m'n m'n knikker tegen 't plafond schraapte.

Dikke auto. I'd take it. :oops:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Noem me eens een auto die even duur is en niet dik is :) ?

Geplaatst:

Audi Q7, allez wel dik in de letterlijke zin van het woord.

Geplaatst:

De nieuwe X6 is inderdaad een veel elegantere verschijning, net als de Q7 trouwens die minder 'koe7' is dan de vorige.

Geplaatst:
41 minutes ago, BMWMB said:

net als de Q7 trouwens die minder 'koe7' is dan de vorige.

Wat?

Geplaatst:

Ik vind de Q7 eleganter dan de vorige.

Geplaatst:

Ik niet, au contraire. De vorige kan ik nu nog altijd iet of wat smaken (zeker als 'ie in S-Line uitvoering komt). De nieuwe is zo plomp, zo afgezakt - bah. Idem Bentayga trouwens. Hopelijk heeft de nieuwe Cayenne er niks van.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
1 hour ago, Ambi said:

Noem me eens een auto die even duur is en niet dik is :) ?

5GT

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Ik niet, au contraire. De vorige kan ik nu nog altijd iet of wat smaken (zeker als 'ie in S-Line uitvoering komt). De nieuwe is zo plomp, zo afgezakt - bah. Idem Bentayga trouwens. Hopelijk heeft de nieuwe Cayenne er niks van.

Bentayga :inlove: Zou ik wel zien zitten als opvolger van de RRS.
Geplaatst:

Da's OK, maar een dik uitgeruste Cayenne is dat ook (en wat minder posh*).
Heb je de buitenkant al eens bekeken van dat ding? :-o

* bon, wie maakt het obvious mopje? :D

Geplaatst:
1 hour ago, BMWMB said:

Bentayga :inlove: Zou ik wel zien zitten als opvolger van de RRS.

Serieus? +200k en dan koop je dat. 

Geplaatst:

Het is een droom. 200k is idd waanzinnig veel geld, maar moest ik deze centen hebben, dan zou ik zo'n Bentayga wel willen.

Geplaatst:

Kerels,

ik ga misschien mijn pickup vervangen door een 330e.

Ik was vertrokken voor:

M-Sport

19" 403M

M-Sport Remmen

Dakota Saddle Brown interieur

Indivual leder op het dashboard

Zo dus:

IMG_0142.JPG

Nu ben ik een beetje bang dat ik die kleur ga beu worden.

Ik ben dus enorm aan het twijfelen om Individual Champagner Quarts aan te kruisen. Is wel iets duurder, maar een zeer knappe kleur.

IMG_0143.JPG

Mijn twijfels:

Die M-Sport remmen zijn blauw...

Estoril is veel sportiever, Champagner heeft meer klasse..

Meningen??

IMG_0139.JPG

IMG_0140.JPG

IMG_0144.JPG

IMG_0141.JPG

Geplaatst:

Het is een droom. 200k is idd waanzinnig veel geld, maar moest ik deze centen hebben, dan zou ik zo'n Bentayga wel willen.

Gij spoort echt niet, vriend. Chance dat gij 't forum hebt om u een beetje op 't rechte pad te houden, miljaar.

• Vind ik leuk 5
Geplaatst:
Just now, gTa said:

Gij spoort echt niet, vriend. Chance dat gij 't forum hebt om u een beetje op 't rechte pad te houden, miljaar.

@DDke ?

Geplaatst:

Ik zou voor dat Champage gaan, en dan beige volleder binnen. [emoji7]

Geplaatst:
2 minutes ago, DDke said:

Mijn twijfels:

Die M-Sport remmen zijn blauw...

Estoril is veel sportiever, Champagner heeft meer klasse..

Meningen??

IMG_0144.JPG

IMG_0141.JPG

Doe maar zo.

Geplaatst:
6 minuten geleden zei ir_fuel:

@DDke ?

Wilde gij mij laten afknallen, fuel? :blink:

Maar ik heb geen angst, DDke is ook ne motard en motards ondereen (zolang ze niet in rivaliserende motor gangs zitten) knallen elkaar ni af.

Geplaatst:
32 minutes ago, gTa said:

Wilde gij mij laten afknallen, fuel? :blink:

Maar ik heb geen angst, DDke is ook ne motard en motards ondereen (zolang ze niet in rivaliserende motor gangs zitten) knallen elkaar ni af.

Ik rij al efkes nimeer met de moto :D

gij als bmw-goeroe, geef uw mening eens over de kleur als ge wilt?

Ze moet niet kort en bondig zijn :D

Die champagner stelt nu wel mijn config in vraag (keuze velgen, shadowline, kleur interieur :lol: )

Geplaatst:

Ho maar, nu snap ik het! Er is een post tussen die van BMWMB en mij gekropen! Ik had het op BMWMB die een Bentayga gaat kopen om z'n kinderen Lindsey en Chelsea mee naar de paardenmolen te voeren. :oops: Even post aanpassen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid