Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
48 minuten geleden zei BMWMB:

Het is een droom. 200k is idd waanzinnig veel geld, maar moest ik deze centen hebben, dan zou ik zo'n Bentayga wel willen.

Gij spoort echt niet, vriend. Chance dat gij 't forum hebt om u een beetje op 't rechte pad te houden, miljaar.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
4 minuten geleden zei DDke:

gij als bmw-goeroe, geef uw mening eens over de kleur als ge wilt?

Ze moet niet kort en bondig zijn :D

Die champagner stelt nu wel mijn config in vraag (keuze velgen, shadowline, kleur interieur :lol: )

Champagner quartz is een simpelweg fantastische kleur. IRL nog zo veel vetter. Enorm diepe kleur met veel schakeringen. En je ziet 't niet vaak. Allemaal voordelen, naar mijn gevoel. 

Geplaatst:

Hij wilt weten of je wel een m-pack zou nemen op die (klassevolle) kleur. Liefst verder nog wat suggesties voor bij het configureren.

Geplaatst:

Een classy kleur ga je niet snel beu worden, een 'sportief' kleur daarentegen...

Geplaatst:

Geen M-pack??

18''?

why?

xenon is echt een optie die mij niet kan boeien. Ik denk zelfs dat je die nu nimeer hebt, zijn leds geworden, niet?

Geplaatst:

Voordeel van 18" is wel dat ze die in ferric hebben, 19" niet..

Geplaatst:
Geen M-pack??
18''?
why?
xenon is echt een optie die mij niet kan boeien. Ik denk zelfs dat je die nu nimeer hebt, zijn leds geworden, niet?

Je moet dat nemen op een F30, de neus is er 10x knapper door, ookal branden ze niet. Ook adaptief nemen en grootlichtassistent. Werkt super.
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 minutes ago, Davy_ said:

Je moet dat nemen op een F30, de neus is er 10x knapper door, ookal branden ze niet. Ook adaptief nemen en grootlichtassistent. Werkt super.

Bedoel jij dan de leds? Want die zitten in mijn config. Ik eit nu op mijn gsm te tokkelen en kan niet in de configurator, maar ik denk zelfs dat ik geen xenon gezien heb..

Geplaatst:

Zeer knap dat Champagner Quartz, zeker ook icm met het M pakket vind ik! Ga je niet veel zien zo. Zadelbruin, zwart en venetobeige/zwart passen er alledrie bij. Ik zou voor de laatste optie gaan. 

Geplaatst:

Idem: champagner quartz + M Pack + 19" + Shadow Line hoogglans. Of héél misschien icm de Luxury en de 19" Individual.

Geplaatst:

Ah ja inderdaad, xenon is nu led geworden.[emoji106]

Geplaatst:

Venetobeige sowieso niet. Ik vind dat echt te licht. Zou een 'sportievere' wagen worden, en dat beige vind ik echt niet sportief.

Zou ofwel dakota saddle bruin worden, of zwart. Zwarte dakhemel, waarschijnlijk dat hele donkere ash grain hout. 

Ledlampen had ik er nog niet ingestoken.. en da's nog eens 1000 eur...

Geplaatst:
1 minute ago, DDke said:

Ledlampen had ik er nog niet ingestoken.. en da's nog eens 1000 eur...

Ge gaat dat spel toch niet kopen met van die jaren 70 halogeen brol??? :fp: 

Geplaatst:
6 minutes ago, ir_fuel said:

Ge gaat dat spel toch niet kopen met van die jaren 70 halogeen brol??? :fp: 

In mijn UK config zitten ze erin, in het M-Sport Plus package.. Da's ook nog zoiets he.. niet alleen is 'm een pak minder duur in de UK, maar ze zijn ook nog eens beter uitgerust. Zo is dat dakota leer bvb standaard in de UK...

My configuration: mybmw.co.uk/u5k6b2w1a

Geplaatst:

Estoril vind ik ook heel mooi, champagner is specialer.. ik zou voor mezelf voor estoril gaan en meer optie's of een betere motor.

Geplaatst:

Ik vind champagner quartz op zich zo speciaal dat je beter niet te veel andere opvallende dingen er mee doet. Dus beter (al dan niet icm M Pack) hoogglans Shadow-Line dan raamomlijsting die opvalt. En ik zou daar ook geen full beige mee speccen binnenin (ook al past dat wel), omdat het dan een beetje te "tacky" wordt. De kleur op zich is té speciaal om dat icm met klassiek beige binnenin te combineren, imo breekt dat laatste de kleur wat af. Dus: zwart is zeker geen slechte optie. Ooit stonden hier foto's van een '4 cabrio bij Wax-it.be waar binnenin goldbraun werd gecombineerd met champagner quartz. Knap, gaat zeker (temeer je dan een zwart interieur hebt en enkel gekleurde bekleding). Nogmaals Individual interieur erbovenop wordt wel heel pricy. Misschien dat zadelbruin dakota daar ook knap mee combineert, ja. Maar zwart is zeker ook een valabele optie. (En nochtans zeg ik dat bijna nooit. :D )

Geplaatst:

Champagner met Goldbraun vanbinnen!

En dan pianolack lijsten.

En vervolgens vaak vloeken op alle krasjes die je daar op gaat zien.

Geplaatst:

Dat is echt een pest, die pianolak. Los daarvan: 't is vaak knap maar er zijn veel andere dingen die even knap zijn. Zwart/antraciet ingeverfd hout (met krulnerf) b.v. gaat supermooi samen met een sportievere, modernere interieurstijl. Kan je dat in de '3 niet krijgen met een lijntje ingelegd alu in? Da's echt SUPERmooi. :inlove:

Geplaatst:

Papel maser vind ik de max.
Doet me denken aan het anthraciete hout van Mercedes Avantgardes vroeger :D

Gaat wel niet op een 3 geloof ik.
Tenzij eventueel special request.

Geplaatst:

Ik dacht van wel. Met een alu inleg-lijntje erin. Zelf nog gezien. Weet wel absoluut niet hoe het heet. Is misschien al uit gamma.

Geplaatst:
Gij spoort echt niet, vriend. Chance dat gij 't forum hebt om u een beetje op 't rechte pad te houden, miljaar.

LOL. Een mens mag toch dromen, niet? En dat jij dat nu niet knap vindt...

Een kennis heeft trouwens zo'n Bentayga voor z'n vrouw gekocht, een donkergroene. Past mooi op z'n oprit naast z'n RR Ghost. Hij heeft iets met donkergroen, want de Ghost heeft een donkergroen interieur. [emoji106][emoji12]

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
11 hours ago, BMWMB said:

Ik vind de Q7 eleganter dan de vorige.

Ik denk dat je eens bij Wim moet passeren.

Ongetwijfeld een zeer goeie auto, en smaken verschillen, maar elegant kan je hem toch onmogelijk noemen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid