Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
6 uur geleden zei DDke:

Ledlampen had ik er nog niet ingestoken.. en da's nog eens 1000 eur...

Toch wel een must op de F30/F31 imo!

Geplaatst:
5 hours ago, BlackFox said:

Champagner met Goldbraun vanbinnen!

:sick: :sick: :sick:

Geplaatst:
5 hours ago, Davy_ said:

Estoril vind ik ook heel mooi, champagner is specialer.. ik zou voor mezelf voor estoril gaan en meer optie's of een betere motor.

Andere motor is geen optie ivm vaa. En dit is al een hele mooie motor voor een firmakrel he!

meer opties? Heb jij de config bekeken? :D

Geplaatst:
5 hours ago, gTa said:

Ik vind champagner quartz op zich zo speciaal dat je beter niet te veel andere opvallende dingen er mee doet.

Zo is dat helemaal.

Je moet al durven om het te nemen, maar het is kleur die zo veel aandacht naar zich trekt dat je dat best combineert met iets neutraal vanbinnen, zwart of wit dus.

Hoe hij gepresenteerd werd:

P90180566-highRes.jpg~original

P90180575-highRes.jpg~original

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Eigenlijk kan het zelfs redelijk matchen met het antraciet alcantara van het M Pack. Oké, de blauwe stikking past er wat minder bij, maar dat is een detail dat je van buiten niet ziet.
Zo spaar je wel een hele hap budget uit. Zeker vergeleken met een Individual interieur (waar de bijkomende lederen bekleding van dashboard en deuren dan ook nog eens verplicht bij is, vind ik).

Geplaatst:
26 minuten geleden zei gTa:

Eigenlijk kan het zelfs redelijk matchen met het antraciet alcantara van het M Pack. Oké, de blauwe stikking past er wat minder bij, maar dat is een detail dat je van buiten niet ziet.
Zo spaar je wel een hele hap budget uit. Zeker vergeleken met een Individual interieur (waar de bijkomende lederen bekleding van dashboard en deuren dan ook nog eens verplicht bij is, vind ik).

Waar zie jij blauwe stikking op de foto hierboven? Dat zou alleszins serieus uit de toon vallen. Net als de remmen van het M pakket eigenlijk. Ik begrijp nog steeds niet waarom die persé blauw moeten zijn.

Geplaatst:

@DDke pakt gewoon Citrinschwarz met dakota Venetobeige en MPack, jong :P

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Andere motor is geen optie ivm vaa. En dit is al een hele mooie motor voor een firmakrel he!
meer opties? Heb jij de config bekeken? [emoji3]

Ja dat wel.
Ja, die sportremmen laten vallen, Estoril, op je config foto's staan geen Led koplampen dus zeker dat, ook adaptief en de grootlichtassistent, H/K, heb je navi pro?
Geplaatst:
1 hour ago, bt. said:

@DDke pakt gewoon Citrinschwarz met dakota Venetobeige en MPack, jong :P

Geen zwart meer.. veel te krasgevoelig..

22 minutes ago, Davy_ said:

Ja dat wel.
Ja, die sportremmen laten vallen, Estoril, op je config foto's staan geen Led koplampen dus zeker dat, ook adaptief en de grootlichtassistent, H/K, heb je navi pro?

Led zit erin, h/k ook.

adaptief?

grootlichtassistent en navi pro niet. Wij hebben hier een bmw rijden met navi pro, en daarin wordt alleen waze gebruikt...

8 hours ago, Phil said:

Zo is dat helemaal.

Je moet al durven om het te nemen, maar het is kleur die zo veel aandacht naar zich trekt dat je dat best combineert met iets neutraal vanbinnen, zwart of wit dus.

Hoe hij gepresenteerd werd:

P90180566-highRes.jpg~original

P90180575-highRes.jpg~original

Dat wit vind ik ronduit lelijk. Dan liever zwart. 

Mijn bedoeling is echter om het niet hlemaal zwart te maken, vandaar het bruin...

Geplaatst:
16 minutes ago, DDke said:

Led zit erin, h/k ook.

adaptief?

grootlichtassistent en navi pro niet. Wij hebben hier een bmw rijden met navi pro, en daarin wordt alleen waze gebruikt...

Grootlichtassistent zou ik echt pakken. Dat marcheert super! Ik had dat op mijn 2 (op mijn 1 is dat de basic, aan/uit versie). Ivm navi pro kan ik je volgen. Ik had dat in de 2, en eigenlijk nooit gebruikt.

Geplaatst:
3 hours ago, Jeroen_M5 said:

Ik begrijp nog steeds niet waarom die persé blauw moeten zijn.

Dat blijft altijd een optie op de F30 hoor.

Geplaatst:
Ik denk dat je eens bij Wim moet passeren.
Ongetwijfeld een zeer goeie auto, en smaken verschillen, maar elegant kan je hem toch onmogelijk noemen.

Wim?
Geplaatst:
2 hours ago, Phil said:

Dat blijft altijd een optie op de F30 hoor.

Die M-Sport remmen zijn toch altijd blauw?

Geplaatst:
6 uur geleden zei Jeroen_M5:

Waar zie jij blauwe stikking op de foto hierboven? Dat zou alleszins serieus uit de toon vallen. Net als de remmen van het M pakket eigenlijk. Ik begrijp nog steeds niet waarom die persé blauw moeten zijn.

Op het standaard alcantara van het M Pack zit toch blauwe stikking? Of niet meer? Ik zei immers: met champagner quartz zou (ipv zwart leder) zelfs het antraciet alcantara mooi staan, alleen past dan de blauwe stikking er minder goed bij, maar dat zie je niet van buiten dus niet zo erg.

Over de remklauwen: akkoord. Ik vind het meestal spuuglelijk.

Geplaatst:
3 hours ago, DDke said:

Die M-Sport remmen zijn toch altijd blauw?

Ja, maar die zijn niet standaard in het M pakket, zoals gesuggereerd werd.

Geplaatst:
19 hours ago, BMWMB said:

LOL. Een mens mag toch dromen, niet? En dat jij dat nu niet knap vindt...

Een kennis heeft trouwens zo'n Bentayga voor z'n vrouw gekocht, een donkergroene. Past mooi op z'n oprit naast z'n RR Ghost. Hij heeft iets met donkergroen, want de Ghost heeft een donkergroen interieur. emoji106.pngemoji12.png

die kerel met zijn boot?

Geplaatst:

Dat was ik ook vergeten. Zijn er eigenlijk (technische) verschillen met de in accessoire aangeboden BMW Performance remmen (waar je rode, oranje en ... gele? remklauwen kan kiezen)?

Geplaatst:
die kerel met zijn boot?

Neen. Die heeft onlangs z'n Q7 V8 diesel ingeruild voor een verlengde grote Range, ook een speciale editie.

Geplaatst:

Oeh, die heeft wél stijl (al moet ik toegeven dat de andere z'n eigen kar ook best te pruimen valt, maar die schoolbus-met-premium-badge die 'ie voor zijn vrouw kocht mag meteen de vergruizer in). Is 'ie in bicolor?

Geplaatst:

Absoluut. Waar háált die kerel ze toch maar, altijd? :shock:

Geplaatst:

Ik vond enkel de co2 uitstoot van de E34 M5 wat 340 gram was. Ik gok voor deze rond de 300?

Als ik het iet wat correct heb ingevuld kom ik uit op:

De BIV (Belasting op inverkeerstelling) bedraagt:2.109,5 EUR 

De VB (Verkeersbelasting) bedraagt:1.217,36 EUR

Geplaatst:
7 uur geleden zei gTa:

Op het standaard alcantara van het M Pack zit toch blauwe stikking? Of niet meer?

Jawel, is ongewijzigd. Wel kun je nu ook blauwe stitching op zwart leder krijgen.

4 uur geleden zei gTa:

Dat was ik ook vergeten. Zijn er eigenlijk (technische) verschillen met de in accessoire aangeboden BMW Performance remmen (waar je rode, oranje en ... gele? remklauwen kan kiezen)?

Technisch weet ik het niet zeker, maar ik denk andere dat er standaard "sport" blokken en schijven bij zijn? Piept vaak, dus wordt niet af-fabriek geleverd.
En ik denk dat de M-performance remmen, onderstel en power kit officieel niet verkrijgbaar zijn in België because keuring en zo.
Wilt niet zeggen dat het niet besteld kan worden natuurlijk :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid