Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
10 uur geleden zei Phil:

Schijven zijn achteraan groter dan standaard, en algemeen ook beter geventileerd bij de M Sportremmen, als ik me niet vergis.

Beter geventileerd? Leg me dat eens uit :D

33 minuten geleden zei gTa:

Is de Z4 uit productie?

Sinds augustus, yup.

Geplaatst:
37 minuten geleden zei Timo:

Interieur is lelijk in dat bruin, 

Doe mij maar zo'n Maybach s-klasse.

In mat zilver metallic, op de gesmede velgen van de S 65 AMG, ow yeah. Wel absoluut geen auto om "zelf" mee te rijden, die is gewoon te lang, 't oogt gewoon belachelijk. Dan liever een S 65 AMG (enkel in lange versie, maar die oogt prachtig geproportioneerd, mooier dan de korte zelfs), mag in dezelfde kleuren zijn. Zou ook mijn keuze zijn. En dan bij Brabus voor 89.900 EUR een kitje Rocket 900 laten installeren. Om mee 350 (elektronisch gelimiteerd) te gaan poeieren op de Autobahn. :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik heb vandaag een testrit gedaan met de 330e.

Ik had wel verwacht dat dat goed zou rijden, maar zo goed... :wacko:

Wat wel jammer is, is dat je het adaptieve M onderstel er niet in kan speccen. Ik vond 'm bij momenten een beetje deinen.

Diegene die ik gereden heb, stond op 18''. Wellicht is 19'' perfect.

Vraag:

Zijn er hier mensen met een F30 met Adaptive Sport Steering?

Zouden jullie je bevindingen eens kunnen neerschrijven?

Ik vind op het internet meningen die gaan van onmisbaar naar klotesysteem :)

Geplaatst:

Ik heb het en ben er content van, m'n vorige F30 had dat andere systeem(servotronic??) En dat zou dat "slechte" systeem zijn maar reed ook goed imo.

Geplaatst:

Dit is toch echt niet mooi. Lijkt gewoon op een johnny met heel slechte smaak.

bmw-m4-gts-c752426102016145928_1.jpg

bmw-m4-gts-c752426102016145928_2.jpg

bmw-m4-gts-c752426102016145928_4.jpg

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

:lolz: Akkoord, wat een onnozel ding als je dat gewoon op looks beoordeelt.
Spoiler staat als een tang op een varken, die zwarte rand op de velgen trekt op niks, en dan zwijg ik nog over de splitter en de motorkap van een schadewagen.

Geplaatst:

Ik ben even niet mee, denk ik. Heb je 't over die zwarte GTS? Ik wist niet dat 'ie ook in 't glanzend zwart te krijgen was, maar vind 'm iig even mooi als een matgrijze. Dat de oranje splitter helemaal ingetrokken staat is ook een goeie zaak, nog beter ware mocht die een subtiele kleur gegeven worden. :D En dat de (toch wel vreselijke) 20" met oranje afwerking vervangen zijn door een best vette velg vind ik nu ook niet meteen een drama. Achterspoiler is inderdaad lelijk. Capeau lijkt me helemaal origineel te zijn, hoezo schadewagen?

Geplaatst:

Zijn optionele carbon velgen trouwens. Prijzig :D

Geplaatst:
12 uur geleden zei DDke:

Ik heb vandaag een testrit gedaan met de 330e.

Ik had wel verwacht dat dat goed zou rijden, maar zo goed... :wacko:

Wat wel jammer is, is dat je het adaptieve M onderstel er niet in kan speccen. Ik vond 'm bij momenten een beetje deinen.

Diegene die ik gereden heb, stond op 18''. Wellicht is 19'' perfect.

Vraag:

Zijn er hier mensen met een F30 met Adaptive Sport Steering?

Zouden jullie je bevindingen eens kunnen neerschrijven?

Ik vind op het internet meningen die gaan van onmisbaar naar klotesysteem :)

Variable sport steering is verschrikkelijk. Het enige wat mij bleef storen in een M135i is dat stuurgevoel daarin, zeker als je wat sportiever gaat rijden begint dat raar aan te voelen.

Geplaatst:
Dit is toch echt niet mooi. Lijkt gewoon op een johnny met heel slechte smaak.

Hier ben ik het volledig mee eens. Zo lelijk. :-(
Geplaatst:
16 hours ago, Davy_ said:

Ik heb het en ben er content van, m'n vorige F30 had dat andere systeem(servotronic??) En dat zou dat "slechte" systeem zijn maar reed ook goed imo.

3 hours ago, BlackFox said:

Variable sport steering is verschrikkelijk. Het enige wat mij bleef storen in een M135i is dat stuurgevoel daarin, zeker als je wat sportiever gaat rijden begint dat raar aan te voelen.

Dit is dus wat ik bedoel :D

de meningen blijken loodrecht over elkaar te staan... misschien toch efkes met ene gaan rijden die dat heeft...

Geplaatst:
3 hours ago, BlackFox said:

lolwut?

Ik heb een M235i gehad en daar NIKS van gemerkt. Dat is toch gewoon een variabel steering rack in functie van de stuuruitslag?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ik ga maandag naar een 118i en 118d van 2009 kijken voor mijn zus. Zijn dat probleemmotoren of zaken waar ik extra aandacht aan moet besteden ?

Geplaatst:
3 uur geleden zei Ambi:

Ik ga maandag naar een 118i en 118d van 2009 kijken voor mijn zus. Zijn dat probleemmotoren of zaken waar ik extra aandacht aan moet besteden ?

e8x 118d en 120d zouden vroegtijdig problemen krijgen met distributiekettingen. Bij geratel en/of getik kan het prijs zijn. Van de benzines ben ik niet zo op de hoogte.

Geplaatst:
7 uur geleden zei ir_fuel:

lolwut?

Ik heb een M235i gehad en daar NIKS van gemerkt. Dat is toch gewoon een variabel steering rack in functie van de stuuruitslag?

Yup, en ik vind dat vervelend :D

Geplaatst:
On 10/22/2016 at 4:01 PM, DDke said:

Kerels,

ik ga misschien mijn pickup vervangen door een 330e.

Ik was vertrokken voor:

M-Sport

19" 403M

M-Sport Remmen

Dakota Saddle Brown interieur

Indivual leder op het dashboard

Zo dus:

IMG_0142.JPG

Nu ben ik een beetje bang dat ik die kleur ga beu worden.

Ik ben dus enorm aan het twijfelen om Individual Champagner Quarts aan te kruisen. Is wel iets duurder, maar een zeer knappe kleur.

IMG_0143.JPG

Mijn twijfels:

Die M-Sport remmen zijn blauw...

Estoril is veel sportiever, Champagner heeft meer klasse..

Meningen??

IMG_0139.JPG

IMG_0140.JPG

IMG_0144.JPG

IMG_0141.JPG

Estoril it'll be...

ik kwam er vanmiddag 1 tegen op de snelweg. M pack, grote velg, mooi gekuist. Meer moet dat niet zijn, is echt een knappe kleur.

en bijkomend: je ko't die bijna nooit tegen!

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:
19 minutes ago, Phil said:

Niet met Saddle hoop ik...

Nee. Saddle ben ik in het echt gaan bekijken en is te licht. Ik ging eigenlijk simpelweg voor sensatec gaan, aangezien de verkoper zei dat het buiten de duurzaamheid (ik hou mijn wagens nooit lang bij) identiek was. Maar ik wil graag leer op het dashboard en dan moet je voor dakota gaan. Ik ga dus waarschijnlijk voor zwart dakota, eventueel met een blauw lijntje. 

Geplaatst:
1 hour ago, DDke said:

Nee. Saddle ben ik in het echt gaan bekijken en is te licht. Ik ging eigenlijk simpelweg voor sensatec gaan, aangezien de verkoper zei dat het buiten de duurzaamheid (ik hou mijn wagens nooit lang bij) identiek was. Maar ik wil graag leer op het dashboard en dan moet je voor dakota gaan. Ik ga dus waarschijnlijk voor zwart dakota, eventueel met een blauw lijntje. 

Buiten de duurzaamheid identiek, right. Het is zeker een goed alternatief gezien het prijsverschil, zeker als je een leasingauto hebt en beperkt zit qua budget, maar toch iets wil dat er goed uitziet en makkelijk afwasbaar is, en wordt ook zeer vaak gekozen, maar zeggen dat het identiek is aan Dakota is twee bruggen te ver. Voelt ook nog iets warmer aan in de zomer dan leder. Kans op scheurtjes verergert volgens mij ook als je sportzetels neemt.

Dashboard in leder, ok, maar weet wel dat het dashboard dan in nappaleder is, en de zetels in Dakota leder. Compleet verschillend van kwaliteit en daardoor eigenlijk een beetje zonde van de optie imo, tenzij de zetels ook in nappa zijn.

Als ik mijn mening mag geven, ga voor het standaard stof/alcantara, of voor zwart Dakota leder met blauw stiksel, en laat het lederen dashboard voor wat het is.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Je hebt 2 verschillende leder opties voor het dashboard he?

geen 1 van de 2 die bij dakota past?

Geplaatst:

BMW Individual dashboard overtrokken met leder: dashboard (en bovenkant deurpanelen in het geval van de F30) volledig in zwart nappaleder.

BMW Individual dashboard met leder Merino bekleed: identiek aan dat hierboven, enkel is de onderkant van het dashboard bekleed in de kleur van het leder, is dan ook enkel te combineren met een volledig Individual binnenbekleding.

Dus geen van beide past echt bij Dakota leder, ik raad die combinatie altijd af.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Idd, icm Dakota kan je beter geen lederen dashboard nemen, want het nappa is veel gladder. Bij de nieuwe 5 kan je nu nepleder Sensatec kiezen wat wel dezelfde textuur heeft als dakota.

Geplaatst:

Waarom spendeer je het budget van champanger niet voor amaro +lederen dash? Dat zou :inlove::inlove: zijn.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid