Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

5ae3767b08722_0100606Ka092.thumb.JPG.ec9e2095a0d23e886ff0231dead3d879.JPG

5ae3768c9eda7_0100606Ka092n.thumb.JPG.1f7fa59b7440eeac6dd5497bbe7eae4b.JPG

100606Ka2T010.thumb.JPG.c7df6ca311dca4478684b53ef745ce76.JPG

Lachs1.JPG

Geplaatst:

NOM @ staggered set gesmede BBS RC041/RC042 (BMW Styling 29M) :inlove: 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hoe heerlijk eenvoudig die line-up.
Als je dat vandaag zou willen doen, heb je een dertiendelige encyclopedie nodig

Geplaatst:
16 uren geleden, Soul zei:

image.png.f3f34b0bd7283b09bc5e30fb09779020.png

Maar de verschillende modellen van een merk leken vroeger helemaal niet op elkaar hoor :biggrin:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

BMW’s decision not to recall cars with a potential electrical fault that it sold in Britain has been linked to a fatal accident.

The German manufacturer only issued a recall when Narayan Gurung, a 66-year-old former serviceman, was killed after he swerved his Ford Fiesta into a tree to avoid a broken-down BMW that had no lights on in the dark.

The broken-down BMW had a known issue relating to a degraded connection between the battery and fuse box terminal, leaving it with no power on a dark A-road at 6:20am on Christmas Day in 2016.

An inquest into the incident revealed that BMW had received complaints of this electrical issue as early as 2011. Around 370,000 cars were thought to be involved, but the manufacturer fixed only around five under warranty.

https://www.autocar.co.uk/car-news/industry/bmw-electrical-fault-was-cause-fatal-car-accident-inquest-claims

Geplaatst:
Geplaatst:

Weet iemand of Connected Driver plat ligt? @Stancke?

Of ligt het aan mijn kar?

Geplaatst:
3 minuten geleden, DDke zei:

Weet iemand of Connected Driver plat ligt? @Stancke?

Of ligt het aan mijn kar?

Werkt er helemaal niets?

Geplaatst:
9 minutes ago, Stancke said:

Werkt er helemaal niets?

Ik krijg iig geen data terug. Wilde checken of hij correct aan het laden is, maar krijg niks binnen. Ook geen verbruikscijfers. Zowel op telefoon als op de portal.

Ik kan wel bvb mijn airco aanzetten.

Geplaatst:

Eigenlijk is heel die portal leeg.

Geen weer, geen positie (want gps-tracking van de wagen zou uitstaan), geen statistiek laatste rit (wel op mijn telefoon, maar dan die van gisteren), climatiseren is volgens de app gelukt, en volgens de portal niet, claxon volgens de portal wel, maar niet te zien in de app... laadopties niet beschikbaar

Geplaatst:
Op 18/4/2018 om 09:02, Tommie zei:

Afhankelijk van de uitrusting. Zou je een Line nemen of niet?

Was dat een vraag aan mij gericht? 

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid