Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Geplaatst:

Die mosterdgele CSL is hemels.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

image.png.8853911e36efef433a89803f7bd7accf.png

image.png.a395387f82b268c935cd2aeca3e61200.png

BMW/Glas 3000 V8 Fastbackcoupé (Frua), 1967

Geplaatst:

Vanaf juli Office 365 aan boord van uw BMW.

BMW zorgt ervoor dat zijn klanten op een handenvrije manier toch bereikbaar blijven tijdens hun verplaatsingen. BMW is immers de eerste autobouwer die Microsoft Office 365 aanbiedt dankzij de ingebouwde Microsoft Exchange-functie van de wagen. Zo kunnen de gebruikers via spraaksturing hun mails, kalender en contacten beheren zonder weg te moeten kijken van de baan.

Na een éénmalige activatie met twee-factor verificatie, houdt een viercijferige code uw bedrijfsinformatie ook nadien afgeschermd van een occasionele gebruiker van uw wagen. BMW biedt een testperiode van één maand aan voor €1. Daarna kan de klant kiezen voor een abonnement van één jaar of drie jaar.

De Microsoft Exchange functie zal in België in de maand juli beschikbaar komen voor de meest recente versies van élke BMW, inclusiefde BMW i- en BMW M-modellen. Afhankelijk van de productiedatum en de gekozen personalisatie-opties kan het op BMW’s geproduceerd vanaf 11/16 (Navigatie Professional) of sowieso vanaf maart 2017 (Navigatie Business, Navigatiesysteem, Navigatiesysteem Plus). De wagen moet immers uitgerust zijn met boordcomputer versie ID5 of ID6 én de nieuwe dienst BMW ConnectedDrive Service Microsoft Office 365. Gebruikers moeten een actief Microsoft Office Business abonnement hebben met Exchange Online. In een later stadium zal ook Skype for Business beschikbaar komen.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Zouden beter wat meer werken aan hun motto 'freude am fahren" in plaats van zich met van die futiliteiten bezig te houden.

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:
Geplaatst:
Geplaatst:
9 uren geleden, Stancke zei:

Vanaf juli Office 365 aan boord van uw BMW.

BMW zorgt ervoor dat zijn klanten op een handenvrije manier toch bereikbaar blijven tijdens hun verplaatsingen. BMW is immers de eerste autobouwer die Microsoft Office 365 aanbiedt dankzij de ingebouwde Microsoft Exchange-functie van de wagen. Zo kunnen de gebruikers via spraaksturing hun mails, kalender en contacten beheren zonder weg te moeten kijken van de baan.

Na een éénmalige activatie met twee-factor verificatie, houdt een viercijferige code uw bedrijfsinformatie ook nadien afgeschermd van een occasionele gebruiker van uw wagen. BMW biedt een testperiode van één maand aan voor €1. Daarna kan de klant kiezen voor een abonnement van één jaar of drie jaar.

De Microsoft Exchange functie zal in België in de maand juli beschikbaar komen voor de meest recente versies van élke BMW, inclusiefde BMW i- en BMW M-modellen. Afhankelijk van de productiedatum en de gekozen personalisatie-opties kan het op BMW’s geproduceerd vanaf 11/16 (Navigatie Professional) of sowieso vanaf maart 2017 (Navigatie Business, Navigatiesysteem, Navigatiesysteem Plus). De wagen moet immers uitgerust zijn met boordcomputer versie ID5 of ID6 én de nieuwe dienst BMW ConnectedDrive Service Microsoft Office 365. Gebruikers moeten een actief Microsoft Office Business abonnement hebben met Exchange Online. In een later stadium zal ook Skype for Business beschikbaar komen.

Kan bij Benz ook, Comand office ofzo, totaal zinloos.. Nog meer afleiding

Geplaatst:

BMW 1000 prototype

BMW 1000 prototype

1966 BMW Glas 3000 V8

1966 BMW Glas 3000 V8

BMW Z29 Prototype

BMW Z29 Prototype

Martini-BMW 700  Der einzige noch existierende von drei 1962/63 gebauten Autos. Entstanden in der Werkstatt von Willi Martini hinter der alten Tribüne am Nürburgring. Design der Kunststoffkarosserie stammt vom Ford-Designer Uwe Bahnsen, er hat u.a. auch die âBadewanneâ entworfen. Alle drei Wagen wurden sehr erfolgreich bei vielen Rennen eingesetzt und Alex von Falkenhausen fuhr das Schwesternauto 1963 am RoÃfeld auf den 2. Platz in der Klasse. Dieses Coupe ist von 1963 bis heute im Renneinsatz.

Martini-BMW 700 Der einzige noch existierende von drei 1962/63 gebauten Autos. Entstanden in der Werkstatt von Willi Martini hinter der alten Tribüne am Nürburgring. Design der Kunststoffkarosserie stammt vom Ford-Designer Uwe Bahnsen, er hat u.a. auch die „Badewanne“ entworfen. Alle drei Wagen wurden sehr erfolgreich bei vielen Rennen eingesetzt und Alex von Falkenhausen fuhr das Schwesternauto 1963 am Roßfeld auf den 2. Platz in der Klasse. Dieses Coupe ist von 1963 bis heute im Renneinsatz.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
18 uren geleden, Polygoon zei:

Ik denk dat het Polen is.

De kleur? ?

Geplaatst:

Speciaal voor de Tesla fanboy(s) deze video van Doug Demuro over de M5.
Vermits het voor sommigen moeilijk is om het verschil tussen een 5-serie en een Model S qua afwerking en verfijning te ervaren, kan Doug helpen in het opsommen van features en rariteiten. Als je alles in acht neemt is zo'n 5-serie op héél veel vlakken meer tot in de puntjes afgewerkt, minus de fiscale voordelen.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

120473311be8a174d1c42b36bccaa3e5.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Hoeiendah!

Weet iemand of de dakdragers van BMW universeel zijn?
Ik heb hier dakdragers liggen van een F07, zouden die passen op een F30?

Geplaatst:
1 hour ago, DDke said:

Hoeiendah!

Niet universeel.

Geplaatst:
13 minutes ago, Phil said:

Niet universeel.

De sloebers...

Geplaatst:

En met andere voetjes?

Geplaatst:
Hoeiendah!
Ik heb nog nieuwe liggen, nooit gebruikt. Juist uit de doos genomen.
Geplaatst:
2 hours ago, DDke said:

De sloebers...

Niet instelbaar en elk model is anders qua breedte, dus ja.

Die van een F11 zouden passen op een G31, hetzelfde model dus maar een nieuwere generatie, maar da's echt de uitzondering op de regel. :D

Velgen idem, past zelden op een ander of nieuwer model.

Geplaatst:
42 minutes ago, Davy_ said:
3 hours ago, DDke said:
Hoeiendah!

Ik heb nog nieuwe liggen, nooit gebruikt. Juist uit de doos genomen.

Da's fijn voor je! Of wil je ervan af? :D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid