Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zat efkes naar de beelden van de troonswissel te kijken.

Die 7 series die het convooi volgden hadden 4 vierkante uitlaten. 760i's ?

Geplaatst:

Car as stock (measured):
319.9 hp @ 6250 rpm
462.5 nm @ 3140 rpm

Full Supersprint exhaust:
347.9 hp @ 6010 rpm
486.2 nm @ 2980 rpm

Tests in 6th gear, MAHA brake dyno.

Car page:
http://www.supersprint.com/en/IT/prod...

System composed by:
Downpipe 988521
Front pipe 988612
Centre pipe 988613
Rear exhaust with 100mm end pipes 988624

Geplaatst:

Hoe zit dat met die M135i's? Strooien die eerder naar boven, of leveren ze wat 't papier belooft, of minder?

Geplaatst:

Hoe zit dat met die M135i's? Strooien die eerder naar boven, of leveren ze wat 't papier belooft, of minder?

Staat toch hier boven?:D

Geplaatst:

Ik dacht dat de opgegeven waardes klopten, en soms zelfs een klein beetje minder vermits dat de N55 is.

Geplaatst:

halen proper hun vermogen, soms 5 pk meer ofzo

Geplaatst:

Zag vandaag een 3 GT rijden. Kan er mij iemand uitleggen wat het doelpubliek daarvoor moet zijn?

Bij de 5GT was ik mee. Het is een 7 met een ander koetswerk, maar heet "5" en laat dus executives en beter begoeden met een "7" rondrijden die het imago heeft van een 5.

Bij een 3GT vraag ik me af waarom iemand niet beter direct een 5 berline of een 3 Touring koopt. :mellow:

Geplaatst:

Zag vandaag een 3 GT rijden. Kan er mij iemand uitleggen wat het doelpubliek daarvoor moet zijn?

Bij de 5GT was ik mee. Het is een 7 met een ander koetswerk, maar heet "5" en laat dus executives en beter begoeden met een "7" rondrijden die het imago heeft van een 5.

Bij een 3GT vraag ik me af waarom iemand niet beter direct een 5 berline of een 3 Touring koopt. :mellow:

Ik verkoop ze vooral aan vrouwen.

En ze zijn bijna zo groot als een 5, voor minder geld.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Met het verschil dat je bij de 5 een mooie wagen koopt.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Dan kan je hetzelfde zeggen van de A5 sportback, aangezien dat een rechtstreekse concurrent is. :)

Ik moet zeggen dat ik 'm indien correct gespecced wel kan smaken.

Geplaatst:

Met het verschil dat je bij de 5 een mooie wagen koopt.

Da's subjectief.

Gast caoimhin
Geplaatst:

Dan kan je hetzelfde zeggen van de A5 sportback, aangezien dat een rechtstreekse concurrent is. :)

Ik moet zeggen dat ik 'm indien correct gespecced wel kan smaken.

A5 SB is ook niet mooi te noemen IMO.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Da's nog zacht uitgedrukt. Met voorsprong het lelijkste dat Audi momenteel produceert, vind ik. 

Geplaatst:

De audi-verklaring waarom de A5 SB zo duur is in leasing trouwens: ja, ge koopt exclusiviteit, terwijl je met de A6 een praktische wagen koopt.

Right.  :fp:

Geplaatst:

heeft dat niet eerder met nieuwprijs en restwaarde enzo te maken?

Geplaatst:

De audi-verklaring waarom de A5 SB zo duur is in leasing trouwens: ja, ge koopt exclusiviteit, terwijl je met de A6 een praktische wagen koopt.

Right.  :fp:

Is de A5 SB niet praktischer dankzij zijn hatchback koffer? :lol:

Geplaatst:

Right. :fp:

Heeft niks te maken met de leasing. Tenzij de SB zo ongewild is dat de restwaarde bedroevend laag is. Zo kan je 'exclusief' ook verklaren natuurlijk!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Da's nog zacht uitgedrukt. Met voorsprong het lelijkste dat Audi momenteel produceert, vind ik.

Vroeger gaf ik je gelijk,nu is er de A7,niet vergeten..

Geplaatst:

ja idd a7 is voor mij ook de lelijkste audi

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid