Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik vind een A7 wel echt een pak knapper dan een A5 SB. De proporties kloppen beter, vind ik. 

Geplaatst:

A7 is speciaal. Niet persé lelijk, niet superknap.

Maar een miljard keer liever een CLS.

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

De A7 is één van de knapste Audi's.

Jij ziet echt dingen die ik niet zie ze.:lol:

Gelukkig zie je die ook niet veel rondrijden:D

Geplaatst:

Dan kan je hetzelfde zeggen van de A5 sportback, aangezien dat een rechtstreekse concurrent is. :)

Ik moet zeggen dat ik 'm indien correct gespecced wel kan smaken.

Een 3GT is toch net wat anders. Hij is ruimer dan de A5SB, en heeft een hogere zitpositie. 

Ik heb de A5 SB ook nooit een knappe wagen gevonden. Ik heb nooit begrepen waarom Audi deze versie op de markt heeft gebracht. Ook heb ik eens met zo'n FWD A5SB 2.0TDI gereden. Dat rijdt gewoon rotslecht. 

De A7 daarentegen kan ik wel smaken. Daarstraks nog eentje zien rijden. Als 'm zo komt aangereden, is de neus en het profiel echt wel knap. Deze stond lekker dik met met een S-Line pakket en 20'ers. De kont daarentegen blijf ik 'raar' vinden. Toch zou ik 'm verkiezen boven een CLS, want die heeft veel van z'n pluimen verloren sinds de modelwissel. De huidige vind ik te druk gelijnd, terwijl de vorige een sierlijke wagen was.

Geplaatst:

De A7 is één van de knapste Audi's.

Niet een, gewoon de.
Geplaatst:

Een 3GT is toch net wat anders. Hij is ruimer dan de A5SB, en heeft een hogere zitpositie. 

Ik heb de A5 SB ook nooit een knappe wagen gevonden. Ik heb nooit begrepen waarom Audi deze versie op de markt heeft gebracht. Ook heb ik eens met zo'n FWD A5SB 2.0TDI gereden. Dat rijdt gewoon rotslecht. 

De A7 daarentegen kan ik wel smaken. Daarstraks nog eentje zien rijden. Als 'm zo komt aangereden, is de neus en het profiel echt wel knap. Deze stond lekker dik met met een S-Line pakket en 20'ers. De kont daarentegen blijf ik 'raar' vinden. Toch zou ik 'm verkiezen boven een CSL, want die heeft veel van z'n pluimen verloren sinds de modelwissel. de vorige was tig keer knapper.

?
Geplaatst:

Oopsie, foutje. Ik bedoelde CLS.  ;)

Geplaatst:

Dan kan je hetzelfde zeggen van de A5 sportback, aangezien dat een rechtstreekse concurrent is. :)

Ik moet zeggen dat ik 'm indien correct gespecced wel kan smaken.

De A7 daarentegen kan ik wel smaken. Daarstraks nog eentje zien rijden. Als 'm zo komt aangereden, is de neus en het profiel echt wel knap. Deze stond lekker dik met met een S-Line pakket en 20'ers. De kont daarentegen blijf ik 'raar' vinden. Toch zou ik 'm verkiezen boven een CLS, want die heeft veel van z'n pluimen verloren sinds de modelwissel. De huidige vind ik te druk gelijnd, terwijl de vorige een sierlijke wagen was.

Ja klopt de neus en in profiel opzij/vooraan valt het nog mee,alleen is hij daar zoals alle andere audi's,hét kenmerk van een A7 is toch die gatlelijke kont he...

CLS is toch gewoon :inlove:,als je een nieuwe naast een ouwe ziet staan is dat precies een model van 3 generaties geleden vind ik(alhoewel ik hem ook heel mooi gevonden heb,nu zou k het niet meer moeten hebben).

Geplaatst:

Ik vind die kont van de A7 eigenlijk echt niet lelijk, is ook gebaseerd op de Audi 100s coupé hé mensen.
A5 sportback vind ik ook knap, zou ik liever hebben als een A4.
De 5GT daarentegen, dat is eene mottige auto.
En dat zeg ik als Bmw liefhebber :).

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

De 5GT is idd een draak van een wagen. 

Geplaatst:

Dat klopt, al vind ik de FL al een stukje beter.

Geplaatst:

Om de boel hier terug on track/topic te krijgen:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Geen fans van de i3 hier? :D

Present! Ik zoek namelijk nog een bak om petunia's in te zetten en dan zo aan m'n vensterbanken te hangen!

Geplaatst:

Present! Ik zoek namelijk nog een bak om petunia's in te zetten en dan zo aan m'n vensterbanken te hangen!

Dat is inderdaad zeer innovatief!

Geplaatst:

Jammer dat 'ie zo duur is. Nou moet ik er duurdere bloemen in zetten anders is al dat magnesium en gebogen hout en supersanftrindsleder binnenin malcontent.

• 2 weken later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ik vind die kont van de A7 eigenlijk echt niet lelijk, is ook gebaseerd op de Audi 100s coupé hé mensen.

A5 sportback vind ik ook knap, zou ik liever hebben als een A4.

De 5GT daarentegen, dat is eene mottige auto.

En dat zeg ik als Bmw liefhebber :).

Mweeeh ge hebt gelijk Michel!

Geplaatst:

Klopt het dat de F30/F31 330d niet met manueel te krijgen is?

Geplaatst:

De 5GT is idd een draak van een wagen. 

5GT is extreem dik.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Vraagje rond de "uitlaatlogica" van BMW:

Vroeger was een 3 met enkele uitlaat een 4 cilinder en eentje met dubbele uitlaat een zescilinder.

Hoe zit dat tegenwoordig? Als ik een 3 zie met een enkele (verchroomde) uitlaatpijp, welk model kan dat zijn?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid