Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Luid...

Ik hoorde daarnet een S5 rijden. Knappere V8 sound dan dat is er bijna niet, imo. Niet te luid maar luid genoeg, heerlijk brabbelend zonder op te vallen, warme sound, sportief en toch statig, ... Yum.

Geplaatst:

Luid...

Ik hoorde daarnet een S5 rijden. Knappere V8 sound dan dat is er bijna niet, imo. Niet te luid maar luid genoeg, heerlijk brabbelend zonder op te vallen, warme sound, sportief en toch statig, ... Yum.

S5 V8 biedt inderdaad een prachtige sound.

Ondergewaardeerde auto

Geplaatst:

S5 V8 biedt inderdaad een prachtige sound.

Ondergewaardeerde auto

IDD. Eén van mijn coachees in mijn vorig bedrijf koos de S5 V8 als bedrijfswagen in handgeschakelde versie, zwart metaal met lichtbeige interieur. Echt een klassecoupé en het klonk echt zalig. Je hoorde dadelijk dat het wat in zijn mars had zonder echt "in your face" te zijn (zoals de AMG's eigenlijk).

De handbak vond ik persoonlijk niet echt een geslaagde keuze, maar hij wou enkel zelf schakelen.

Geplaatst:

Ik zou niet weten hoe ik 'm wil. Vermoedelijk met automaat, maar 'k zou geen neen zeggen tegen een manuele; staat/prijs/kleurencombo zou bij mij primeren.

Geplaatst:

Ja, mij ook. Automaat is zalig, maar ... met twee voetjes drie pedaaltjes kunnen bedienen ... ik vind zo verdomde geestig! (in een benzine met knappe sound)  Daarom dat type versnellingsbak bij die auto me niet veel zou uitmaken.

Geplaatst:

Klant van mij heeft een s5 sportback, klinkt idd mooi, zwaar maar niet luid. Wel grappig dat zelf nog haar spiegels moet inklappen. Blijkbaar nog steeds optioneel.

Geplaatst:

Klant van mij heeft een s5 sportback, klinkt idd mooi, zwaar maar niet luid. Wel grappig dat zelf nog haar spiegels moet inklappen. Blijkbaar nog steeds optioneel.

Net zoals isofix waarschijnlijk.

En de Sportback heeft een V6, ander verhaal. ;)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Dat is geen V8, maar een V6T.

Enkel de S5 coupé is een jaar of 3-4 met 4,2-liter V8 te krijgen geweest. De cabrio, Avant en Sportback zijn allemaal V6T.

Geplaatst:

Ik zou niet weten hoe ik 'm wil. Vermoedelijk met automaat, maar 'k zou geen neen zeggen tegen een manuele; staat/prijs/kleurencombo zou bij mij primeren.

Ding is niet vooruit te branden.

Geplaatst:

Vraagje: zag hier gisteren een Ukrainer bij de buur binnenrijden met een 535i in matgrijs. Leek me een splinternieuwe wagen. Zijn die matte kleuren tegenwoordig ook direct van bij BMW verkrijgbaar? Of is dat nog altijd iemand die na aankoop een wrap doet?

Geplaatst:

Is tegenwoordig direct verkrijgbaar bij BMW ja.

Hier in de buurt rijdt er een 6 rond in't mat bruin met een beige interieur. Immens knap.

Geplaatst:

Is tegenwoordig direct verkrijgbaar bij BMW ja.

Hier in de buurt rijdt er een 6 rond in't mat bruin met een beige interieur. Immens knap.

En is dat dan zo gespoten? Of doet ook BMW dat met een normale lak eerst en dan wrappen?

Het lijkt me persoonlijk toch wel echt een modegrill. Plus, onderhou dat maar eens deftig :(

(jawel, ik ben oud)

Geplaatst:

Gespoten.

Ik wacht nog op uwe PM ;)

Geplaatst:

Sjorry :D

Geplaatst:

En is dat dan zo gespoten? Of doet ook BMW dat met een normale lak eerst en dan wrappen?

Het lijkt me persoonlijk toch wel echt een modegrill. Plus, onderhou dat maar eens deftig :(

(jawel, ik ben oud)

Daar bestaan ook specifieke producten voor he.

Zal ook op lange termijn wel netjes te houden zijn.

Geplaatst:

Ding is niet vooruit te branden.

Ook al mee gereden. Ik kan langs geen kanten akkoord gaan met wat je stelt. Ik vind het een heerlijk apparaat. Ziet er magnifiek uit (prachtige lijn, imo de laatste Audi met wat sensualiteit erin), motor is m.i. een juweeltje van finesse, meer dan kracht te over zonder overpowered te zijn, klank is subliem, ride is dik OK, tractie is verbluffend, ...

't Klopt: 'ie heeft geen turbo en (daardoor) bonkers veel pit onderin, 't is een motor van natuurlijk karakter, zo voel ik het. Lijkt er dus aan te liggen wat je wil?

Geplaatst:

Dacht dat velen hun vermogen niet haalden, en dat je dat met pakweg een 335d bijhoudt. Maar who cares, je hebt een dikke V8 met fenomenale sound onder je rechtervoet, verpakt in een prachtig design, en meer dan snel genoeg. Manueel en schuifdak graag.

Geplaatst:

So what als ze hun vermogen niet halen, je blijft nog altijd met dik 300pk rondbollen en "niet vooruit te branden" past daar absoluut niet bij samen. Voor mijn part mogen alle gechipte 123d zelfs sneller zijn dat dat ding: zou me geen reet kunnen schelen.

Geplaatst:

Het is toch wel tof als het vermogen niet te zeer tegenvalt, zoiets kost toch erg veel geld.

Geplaatst:

Dat valt niet tegen.

Allez, toch niet voor mij.

Als je een sprintertje wilt dat hard gaat voor z'n cilinderinhoud, dan moet je dat niet kopen maar een 123d en chippen, ofzo.

Als je een superdegelijk aanvoelende kar wil die niet te hard opvalt en waarmee je prinsheerlijk kan cruisen en GT'en als liefhebber, dan is dat een prima kar.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid