Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

gTa slaat weer nagels met koppen :)

PS: Alleen voor een sprintertje met kleine cilinderinhoud, moet je niet in een BMW zitten, en al zeker niet in een diesel, maar in een Jap die op naft rijdt ;)

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ook waar. Maar mijn coiffure past niet samen met het gespoilerte op de kofferdeksels van die dingen.

(ander woord voor: mijn imago past niet in die krellen :D )

Geplaatst:

Ook waar. Maar mijn coiffure past niet samen met het gespoilerte op de kofferdeksels van die dingen.

(ander woord voor: mijn imago past niet in die krellen :D )

Als uw coiffure als metafoor geldt voor uw imago, mag ik er dan vanuit gaan dat het je ook aan imago ontbreekt?

Geplaatst:

Eigenlijk wel. :ninja: I is below the radar. :D

Geplaatst:

Ik zit altijd met een dubbel probleem. Niet alleen moet ik ervoor zorgen dat mijn ego in de auto kan, ik moet ook nog mijn geslachtsorgaan erbij krijgen...

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

visionZ_000.jpg

Wat is er met dit concept in feite gebeurd? Blijft een mysterie.

Zo lelijk dat ze het, omwille van een te hoog aantal braakneigingen, terug hebben ingepakt en eeuwig verbannen naar diep in de kelders van de designstudio?

Geplaatst:

Die heeft Audi overgenomen en er de A5 mee gemaakt?

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Ook al mee gereden. Ik kan langs geen kanten akkoord gaan met wat je stelt. Ik vind het een heerlijk apparaat. Ziet er magnifiek uit (prachtige lijn, imo de laatste Audi met wat sensualiteit erin), motor is m.i. een juweeltje van finesse, meer dan kracht te over zonder overpowered te zijn, klank is subliem, ride is dik OK, tractie is verbluffend, ...

't Klopt: 'ie heeft geen turbo en (daardoor) bonkers veel pit onderin, 't is een motor van natuurlijk karakter, zo voel ik het. Lijkt er dus aan te liggen wat je wil?

Ik had er iig meer van verwacht. Hernemingen op snelweg tegen F10 530d waar je niet het verschil kan maken, een M3 die veel sneller aanvoelt, E500 coupe idem,....

Als je met zo een kist 120 rijdt, en je vloert de pedaal moet er wel iets van emotie komen liefst. Bij die S5 voel je niet dat je versnelt bijna.

2 mensen dat ik kende met zo een kist zijn er niet tevreden van. Eentje heeft hem al ingeruild tegen een GT-R, andere heeft spijt dat hij hem gekocht heeft, en had liever met zijn Maserati als daily blijven rijden

Geplaatst:

Ik snap je, en ik denk dat dat inderdaad een logisch gevoel is als je dat koopt als "sportkar" (wat velen doen/deden). Anderzijds: de hernemingen van een F11 530d zijn (naar mijn gewoontes) bijzonder goed en iets dat navenant herneemt met dan nog die sublieme soundtrack erop: geen problemen mee. Ik zou dat kopen als cruiser/GT, niet als sportkar. Als je dat koopt om aan de lichten of Autobahn andere karren eraf te trekken, dan heb je 'n zware klant aan de krachtigste 3-liter diesels van vandaag, yep.

Maar dan nog: 'k vind dat een heerlijke auto. Niet verbluffend snel, maar toch snel. En de souplesse die erin zit: yum.

• 2 weken later...
Geplaatst:

En chrome-line erop. :inlove:

En een M5'je van maken dan.

En TRX'en erop leggen.

:inlove:

Geplaatst:

Alle testritjes al gereserveerd op de BMW Belux fanday? Dan kom ik niet :(

Geplaatst:

Alle testritjes al gereserveerd op de BMW Belux fanday? Dan kom ik niet :(

Zoals vorig jaar waren de 170 testritten meteen volgeboekt. 

Geplaatst:

Zoals vorig jaar waren de 170 testritten meteen volgeboekt. 

Moh vorig jaar had ik wel iets!

Geplaatst:

Moh vorig jaar had ik wel iets!

Maar dat was een teleurstellende Z4 :D

Geplaatst:

zelfs het kleenex doosje is in het bruin van interieur

Geplaatst:

Voor slechts 65.000 USD.

Geplaatst:

Even om de Chinese brol van hierboven door te slikken  :P

image.jpg

image-1.jpg

image-3.jpg

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid