Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik lees net dat er bij de facelift een 518d beschikbaar wordt....

Schaam op jou BMW.

Welkom in 2013!

En waarom niemand dan valt over een E200CDI of een A6 TDI136 zal mij een raadsel zijn.

Geplaatst:

Ik lees net dat er bij de facelift een 518d beschikbaar wordt....

Schaam op jou BMW.

Deze is toch al een tijdje beschikbaar dacht ik?

Geplaatst:

Schaam op mij dat ik daar niet van op de hoogte was zeg, tsjonge jonge!

Geplaatst:

Ik lees net dat er bij de facelift een 518d beschikbaar wordt....<br />Schaam op jou BMW.

<br /><br />Je wil niet weten hoe goed dat dat verkoopt, een pak van mijn klanten rijdt daar al mee rond ...
Geplaatst:

En waarom niemand dan valt over een E200CDI of een A6 TDI136 zal mij een raadsel zijn.

En ik herhaal...

Geplaatst:

Wie zegt in hemelsnaam dat ik daar niet over val?

Maar herhaal gerust!

Geplaatst:

BMW verkopers... :fp:

Waar is de tijd dat ze nog trots rondbazuinden dat AWD en FWD onzin is. De laatste jaren horen we dat precies niet zo vaak meer :ninja:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Ik trek m'n woorden weer in - kan niet wachten op een 516d

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
BMW verkopers... :fp:

Het zwakste argument van de laatste tijd. :up:

Audi heeft een tragere A6. Schaam op jou Audi!

Zucht. Enzovoort. Bla bla.

Geplaatst:

Het argument " de anderen doen het, dus wij ook" is natuurlijk een zeer sterk argument.

Ik wou eigenlijk gewoon zeggen dat ik het een jammerlijke evolutie vind, maar ik heb duidelijk een fatsoengrens overgestoken.

Geplaatst:

Wat maakt mij dat nu uit dat dat sneller is, daar gaat het me toch niet om? Hoe noemen Matteus en Fiddy dat weer zo mooi..."Laufkultur" ?

Ik vind het een jammerlijke evolutie (poging 3) dat men ons begint te overstelpen met toegeknepen motoren enkel en alleen om aan belachelijke CO2 wetgeving te voldoen.

Geplaatst:
Het argument " de anderen doen het, dus wij ook" is natuurlijk een zeer sterk argument.

Ik wou eigenlijk gewoon zeggen dat ik het een jammerlijke evolutie vind, maar ik heb duidelijk een fatsoengrens overgestoken.

Je snapt het gewoon niet denk ik. Vreemd.

Geplaatst:

Het zwakste argument van de laatste tijd. :up:

Je snapt het gewoon niet denk ik. Vreemd.

Kom, nu ben je d'r zelf mee aan het lachen :lol:

Geplaatst:
Wat maakt mij dat nu uit dat dat sneller is, daar gaat het me toch niet om? Hoe noemen Matteus en Fiddy dat weer zo mooi..."Laufkultur" ?

Ik vind het een jammerlijke evolutie (poging 3) dat men ons begint te overstelpen met toegeknepen motoren enkel en alleen om aan belachelijke CO2 wetgeving te voldoen.

Ah. Maar daar kan geen enkele constructeur aan ontsnappen! Noch Benz, Audi, Porsche, BMW...

Geplaatst:

Eigenlijk is het simpel voor bmw:

1 - 4 cilinder

3 - 6 cilinder

5 - 8 cilinder

7 - 12 cilinder

en al de rest is nonsens :P

• Vind ik leuk 4
Geplaatst:

Uh?!

Hoe is de laufkultur van een 520d anders dan een 518d? 't Zijn allebei 2L vierpitter diesels met hetzelfde blok, waarbij de 520d een wat grotere turbo heeft.

Heeft dat niet dezelfde turbo, maar toegeknepen?

Geplaatst:
Nee, is effectief een andere turbo.

Inderdaad. 16d/18d zijn identiek, 20d is anders.

Geplaatst:

@@janvkn als er dus quasi geen verschillen zijn, waarom rij jij dan niet met een 116d? (voor alle duidelijkheid: nee ik weet niet of dat bestaat. Ik hoop alleszins van niet)

Geplaatst:

Porker's ma heeft toch een 116d?

Begrijp de relevantie totaal niet

Geplaatst:

Omdat dat trager is, en ik liever een snellere auto heb.En ja een 116d bestaat. Nu, als ze over een paar jaar een 116d uitbrengen met 180pk die even goed rijdt als mijn 120d nu, dan zal het me worst wezen welk typeplaatje er vanachter op mijn koffer staat.

Je weet exact wat ik bedoel, maar je maakt wat misbruik van mijn gebrek aan kennis terzake. Wat ik bedoel is dat ik liever een motor met longinhoud heb (ook al is die misschien trager) of een motor die niet dichtgenepen wordt voor emissie-redenen. Als je echt denkt dat het mij om het typeplaatje te doen is, dan vind ik dat jammer want ik had je intelligentie hoger ingeschat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid