Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Oei. :-/

De kleur lijkt me origineel BMW Individual, maar de ///M-logo's in z'n snoet en op z'n gat, noch de Alpina-velgen horen daar op. :oops: En de achterspoiler mag dan wel OEM zijn, 't is ook geen treffer imo. :oops:

En dat stond dan op de officiele BMW-stand he...

Geplaatst:

Mjah, maar die kunnen daar ook maar zetten wat ze te pakken kunnen krijgen.

Wat de ///M betreft: in Europa was dat géén ///M (tenzij op de intake van de motor wel, en op 't stuur en velgen e.d.) maar in de US heette die wel officieel "M8".

Maar ik snap je wel. Zeker die velgen: dat zou niet mogen...

Geplaatst:

zo een kisten zouden ze toch nog in eigendom moeten hebben he. Als je dat vergelijkt met wat benz had staan...

Geplaatst:

En velgen zijn toch wel snel gewijzigd.

Geplaatst:

zo een kisten zouden ze toch nog in eigendom moeten hebben he. Als je dat vergelijkt met wat benz had staan...

Mjah maar ik denk niet dat er veel automerken zijn die zo'n kapitaal hebben steken en blijven steken in hun historiek. Het verleden van Mercedes-Benz is ook één en al grandeur, meer dan nu. Bij BMW en Audi b.v. is dat toch niet (zo sterk) het geval...

Geplaatst:

De Z8 die er stond had ook Alpina Classics, trok op niks.

Als ze toch Alpina's er onder wilden dan hadden ze even goed de Dynamics genomen, maar dan nog, in alle eenvoud had het standaard setje velgen er duizend keer beter op gestaan!

Zoals gezegd: zo'n dingen mogen ze best uit het museum halen zodat ze OEM karren hebben staan.

Als je bij Porsche of Benz ging kijken was het echt de moeite, Audi was povertjes vond ik.

Geplaatst:

Audi had toch ook knappe dingen bij?

Porsche had enkel die speciale turbo en sunoco bij... Bij Porsche waren er wel veel goodies en Magnus Walker die er als ambassador rondliep.

Geplaatst:

Ik vond dat Porsche z'n stand er veel properder uit zag, en hetgeen ze bij hadden sprak mij meer aan...

Niet veel, da's juist.

Audi vond ik niet wauw.

Geplaatst:

Mjah, maar die kunnen daar ook maar zetten wat ze te pakken kunnen krijgen.

Wat de ///M betreft: in Europa was dat géén ///M (tenzij op de intake van de motor wel, en op 't stuur en velgen e.d.) maar in de US heette die wel officieel "M8".

Maar ik snap je wel. Zeker die velgen: dat zou niet mogen...

De ///M badges, ik vermoed dat 't zoals bij de E30 is. Daar heb je ook honderdduizend exemplaren met een ///M badge, omdat er bijvoorbeeld een sportstuur in zit of zo.

En een M8? Ik denk dat je verwart met de E24 M6 die wél officieel as such in de US uit kwam. Van de E31 is geen officieel M model gemaakt voor zover ik weet. Zelfs niet in de VS.

Geplaatst:

Just turn around and walk away. Don't look back. Just go.

Geplaatst:

De ///M badges, ik vermoed dat 't zoals bij de E30 is. Daar heb je ook honderdduizend exemplaren met een ///M badge, omdat er bijvoorbeeld een sportstuur in zit of zo.

En een M8? Ik denk dat je verwart met de E24 M6 die wél officieel as such in de US uit kwam. Van de E31 is geen officieel M model gemaakt voor zover ik weet. Zelfs niet in de VS.

Ge hebt gelijk, dat laatste! M635CSi heette M6; de 850CSi heette daar niet M8.

Geplaatst:

Hah! I knew it. Het verhaal van het E31 M8 prototype moet ik hier niet meer posten zeker? :D

Geplaatst:

Moeten niet maar het mag altijd! Dat ding is awesome!

Geplaatst:

In diezelfde categorie: staat goldfish hier al?

Geplaatst:

In diezelfde categorie: staat goldfish hier al?

Bij deze: link en link

Downsizing, mijn gat.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid