Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als ik dat zo zie ... zou graag 'es een foto zien van eentje met de nieren in koetswerkkleur.

Geplaatst:

Ik vind het niet passen op een 4, velgen zijn ook te groot en te lomp

Geplaatst:

?

Maakt mij niet uit '3 of '4, 'k zou gewoon graag 'es eentje zien (liefst eentje met een "kleur" op 't koetswerk) met de nieren (de omrandingen of het kader, niet de lamellen) in koetswerkkleur. 'k Denk dat dat nog mooi kan zijn, omdat het de lichten en de nieren visueel kan scheiden (ben geen zo'n fan van die gelinkte lichten/nieren).

Geplaatst:

k7.jpg

Hij had misschien toch beter wat geld in een GPS gestoken in plaats van in al die tierlantijntjes!

• Vind ik leuk 3
Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=1010807&d=13

attachment.php?attachmentid=1010808&d=13

attachment.php?attachmentid=1010809&d=13

Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=1010810&d=13

attachment.php?attachmentid=1010812&d=13

Geplaatst:

Hij had misschien toch beter wat geld in een GPS gestoken in plaats van in al die tierlantijntjes!

Daarenboven is 't nog niet eens een reddevilsedisjon

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=1010810&d=13

attachment.php?attachmentid=1010812&d=13

Is dat nu een GT of een Grancoupe? Ben niet meer mee..

Vanmorgen zag ik een GT model rijden en ik kon echt niet zeggen of het een 3 of een 5 was. Ik herken geen BMW's meer, tis ver gekomen  :facepalm:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

't Is een 4 GC. Op deze foto vind ik de lijn niet knap.

Geplaatst:

Idem, wtf met al die tussenmodellen?!?

Geplaatst:

Dit is een 3 GT. Is echt zo goed als hetzelfde.  :no: 

bmw-3-serie-gt-volgens-vertrouwd-recept-

Geplaatst:

Eergisteren grijze M6 GC. Shit zeg, knap. 

Geplaatst:

De M6 GC is voor mij de knapste BMW die je vandaag nieuw kan kopen. De verschillen met een 'gewone' 6GC met M-sportpakket is subtiel, maar toch zo anders, en dat maakt 'm net zo onwaarschijnlijk knap. De voorspoiler zonder die LED-strook, de achterdiffusor met details in carbon,... Bij de M6 is echt een wow-gevoel, terwijl ik dat met het M-sportpakket minder heb. 

Geplaatst:

Ik snap wat je bedoelt

bmw-m6-gran-coupe-f14-c37711305201323101

Geplaatst:

Het enige wat ik spijtig vind aan de M6 GC is dat je die niet met een schuifdak kan krijgen met als gevolg dat je altijd dat carbon dak heb. En dat vind ik persoonlijk niet zo knap.

In de US kan je de M6 GC ook met een manuele transmissie krijgen, zalig!

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Maar je krijgt er wel de prachtige alcantara/leder dakhemel voor terug.

(Ik zou ook het glazen dak prefereren.)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Verdorie ik mis dat, een alacantara dakhemel. Iets leuks om naar te kijken in de file :D

Geplaatst:

Ik heb gelukkig nooit file. :D  En ik rijd cabrio naar 't werk, elke dag! (ook als 't regent)

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Quite!

En dan vertelde ik er nog niet bij dat ik daarbij continu rechts inhaal, m'n ellebogen fel naar buiten heb steken, me arrogant gedraag, vaak rood licht negeer, enz. En ik houd NOOIT ofte nimmer rekening met de snelheidslimieten. Fuck that!

#livingthewildlife #stoer #poser #fuckthisshit

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid