Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

100411Lu213.jpg

100411Lu203.jpg

100411Lu164.jpg

Geplaatst:

100411LuT013.jpg

100411LuT003.jpg

100411LuT002.jpg

Geplaatst:

T100411Lu010.jpg

100411Lu275.jpg

100411Lu276.jpg

Geplaatst:

111008TWs011.jpg

111008TWs004.jpg

Geplaatst:
Geplaatst:

111008TWs002.jpg

111008TWs007.jpg

111008TWs013.jpg

Geplaatst:

French%20manicure%20BMW.jpg

De definitie van fangirl ?

Geplaatst:

https://www.facebook.com/Leibengineering/photos/a.195320063880167.48495.192784027467104/687356778009824/?type=1

Alle BMW F-Modelle sind nun individuell programmierbar, wie z.B.

- Vmax komplett offen
- individuelle Kennfeldbarbeitung
- Monitorsonden Motorkontrollleuchte deaktivieren für Änderungen in der Abgasanlage (z.B. Downpipes mit Einzellenkatalysator)
- Abstimmung bei Turboupgrade (sehr interessant beim aktuellen M135i / M235i /M3 / M4 / M5 / M6)
- und vieles mehr

Anfragen bitte an [email protected] !
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Als dat zou kloppen... <3

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Shit, nog 3,5 jaar wachten tot de verlengde garantie afgelopen is! 

Geplaatst:

Plots ligt de wereld open. :inlove:

2011 BMW 535iA touring met chip naar +400pk :inlove:

Mx35i'tjes met voorbij de 400 paarden :inlove:

• Vind ik leuk 2
Geplaatst:

Met jouw kilometers ... jij wil een benzine. Zeker nu een 3-liter benzine nog betaalbaar is, zowel qua taksen als qua verbruik, en zeker nu er nog zescilinders beschikbaar zijn. Over 5 à 10 jaar is dat allemaal gedaan.

Don't make the mistake I made !!

Geplaatst:

Met jouw kilometers ... jij wil een benzine. Zeker nu een 3-liter benzine nog betaalbaar is, zowel qua taksen als qua verbruik, en zeker nu er nog zescilinders beschikbaar zijn. Over 5 à 10 jaar is dat allemaal gedaan.

Don't make the mistake I made !!

Ik hoor het je graag zeggen maar ik heb ergens schrik van de lineariteit van zo'n benzines. Ik wil niet anders dan de sportautomaat maar ook dat vlakt het allemaal af. Ik ben nu vrij brutaal inkomende 320 Nm's gewoon en ik weet niet of ik omver geblazen ga zijn door zo'n 3-liter benzine. 't Zal uiteraard een pak meer vooruit gaan dan m'n koffiemolen maar zou diesel dan toch niet meer m'n ding zijn?

Ik schat dat ik nog zo'n van zo'n 22-25k per jaar naar 14-17k per jaar ga gaan.

Geplaatst:

Ik ben nu vrij brutaal inkomende 320 Nm's gewoon ...

Dat is toch niet zo veel?  :oops:

Geplaatst:

Eventjes mijn favorieten bijeen gequotet. Er stond daar op die meeting best wel wat materiaal bijeen waar ik spontane braakneigingen van krijg, maar o.m. deze vind ik zalig:

110925TLum003.jpg

De non-TRX styling 5'kes zijn eigenlijk niet periodecorrect, maar ze staan er wel vet onder. :inlove:  Alleen jammer altijd van die tot spiegels gepolijste velgranden, da's voor mij een stapje té. Zalige kleur ook, zeker met die gele lichten vooraan!

100411LuT013.jpg

Heeerlijk!! Een stinknormale, compleet OEM runner :inlove:

100411LuT003.jpg

Die vuile AZEV's er vanonder, vervangen door 15" kruisspaakskes, remklauwen terug in normale kleur, terug de gewone lichten erin ... en ik ga overstag. Kleur is niet m'n ding maar ziet er in zeer goeie staat uit. E30 :inlove: fantastische karretjes! En touring :inlove: helemaal.

100411Lu275.jpg

100411Lu276.jpg

Twee zaaalig statige '7. De E65 staat subliem op die 19", vind ik. Groot genoeg, maar niet de overweldigende "buitenwipper-look" die de meeste 20" toch wel een beetje hebben, zeker in de ogen van leken. En die E38 mag er ook zijn.

111008TWs007.jpg

Helemaal het einde. :inlove: Zilver, TRX'en, voor de rest helemaal origineel, en zuiver. :inlove:
Geplaatst:

Ik hoor het je graag zeggen maar ik heb ergens schrik van de lineariteit van zo'n benzines. Ik wil niet anders dan de sportautomaat maar ook dat vlakt het allemaal af. Ik ben nu vrij brutaal inkomende 320 Nm's gewoon en ik weet niet of ik omver geblazen ga zijn door zo'n 3-liter benzine. 't Zal uiteraard een pak meer vooruit gaan dan m'n koffiemolen maar zou diesel dan toch niet meer m'n ding zijn?

Zo lineair zijn moderne benzines niet hoor :D 

Geplaatst:

Dude, they're turbocharged now! 335i, 535i, B3, ... that stuff.

Believe me: van te weinig pit onderin kunt ge echt niet meer spreken.

Ik heb nu al 2 keer met een 535i gereden, eigenlijk omdat ik dat hard wil en omdat het me zo sterk verwondert dat heerschappen zoals @@Tommie en @@Alexanderr die auto afbraken ... nou ja, afbreken precies ... maar in ieder geval absoluut onder de 530d stelden, zo ook de 40i in de '6. Nu al twee keer ervaren: dat is (méér dan) een volledige klasse hoger op de schaal van het Rijden-met-grote-R dan de (sowieso al fantastische) 530d. Sound, pit hoger in toeren, toerentalbereik, veel meer karakter en ook verschillende karakters, ... Echt fantastische kar. Ik wil dat écht. Maar met een tikkie extra peper zou dat nog beter zijn. :D

En gewoon alleen al het monogram "535i" mogen dragen achteraan op de kofferklep. :inlove: *zwijmel* Oh boy.

Geplaatst:

Echte AM'ers nemen alleen vrede met een 550i.

mgv,

het forum

Geplaatst:

Absurd, hier in België. Des te meer kudos voor @@Salokin dat 'ie daarmee rijdt. Ik zou 't niet hoeven, zelfs als de tax evenredig duurder zou zijn in plaats van exponentieel duurder. Ik vind de V8 met turbo niet mooi meer klinken, terwijl de R6 met turbo wel nog echt klinkt zoals vroeger. De nieuwe V8 met turbo's heeft geen warme, brabbelende sound meer zoals de atmosferische V8-motoren van voordien dat wel konden hebben. Plus: aankoopprijs en verbruik liggen nog eens een pak hoger. En het extra pit, nou ja ... ik zou al erg tevreden zijn met een 535i als daily, zeker als die wat meer pit dan stock zou hebben voor de occasionele plankgasmomenten.

Geplaatst:

Ook mijn redenering, maar zoals gTa stelt, turbo turbo!

Moderne turbodiesel karren rulen, tenzij je voor echte zware turbo nafte kiest.

Geplaatst:

je hebt echt te lang diesel gereden sta
Geplaatst:

laatste woord 2e paragraaf moet 'diesel' zijn, @@gTa

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid