Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

20071021_1735Large.jpg

20071021_1752Large.jpg

IMG_1334.jpg

Geplaatst:

attachment.php?attachmentid=107991&stc=1

attachment.php?attachmentid=107979&stc=1

IMG_9020.jpg

Geplaatst:

150322GeT001.jpg

150322GeT002.jpg

150322GeT003.jpg

Geplaatst:

150322GeT004.jpg

150322GeT005.jpg

150322GeT006.jpg

Geplaatst:

150322GeT007.jpg

150322GeT008.jpg

150322GeT009.jpg

Geplaatst:

150322GeT010.jpg

Foto's van meeting van vandaag in Gent.

Geplaatst:

Ik weet het, maar diverse forums met diverse regeltjes...

Als ik de meest strakke regels volg, voldoe ik overal...

:)

Geplaatst:

De gele M4 cabrio met "CNIJFKE" als nummerplaat, is dat die van Wannes' madame? (probably)

Zeeeeer dikke B4 ook :inlove:

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

150322GeT005.jpg

Van wie is deze? 

Geplaatst:

Zijn de BMW manuals ergens te downloaden? Bij voorkeur in het Nederlands, maar Duits of Engels is ook goed. Online vind ik tot nu toe enkel amerikaanse manuals voor de benzinemodellen en volgens mij wijken deze ook wat af én enkel voor de berlines.

Of als iemand een manual heeft voor een F11 MY2011 in PDF, dan houd ik mij aanbevolen :)

Geplaatst:

Zijn de BMW manuals ergens te downloaden? Bij voorkeur in het Nederlands, maar Duits of Engels is ook goed. Online vind ik tot nu toe enkel amerikaanse manuals voor de benzinemodellen en volgens mij wijken deze ook wat af én enkel voor de berlines.

Of als iemand een manual heeft voor een F11 MY2011 in PDF, dan houd ik mij aanbevolen :)

Ik vind niks beters op het w w w ...

Al eens gaan zien op Europese forums ?

In hun stickies of zo ?

Geplaatst:

Ja, registreer u op 'MeinBMW' (met chassisnummer) en daar staat alle documentatie te downloaden. Wel Duits vrees ik.

Geplaatst:

Het chassisnummer van mijn BMW wordt geweigerd :(

Geplaatst:
Geplaatst:

Ja, registreer u op 'MeinBMW' (met chassisnummer) en daar staat alle documentatie te downloaden. Wel Duits vrees ik.

2015-03-26%2022_41_54-BMW%20Deutschland.

Het chassisnummer van mijn BMW wordt geweigerd :(

Toen bestonden de interwebzen nog niet, nogal wiedes! :D

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Weet niet of het bij jouwe ook al zo is, maar onder voertuig info in de idrive staat ook alles.
Geplaatst:

Affgent.jpg

Een handvol foto’s en een minifilmpje zijn terug te vinden op mijn website :

BMWmeetshead.jpg

Klikken op het logo.

150322GeT014.jpg

150322GeT053.jpg

Enjoy !

Geplaatst:

Die CS :inlove:

Zo'n Z4 staat verdorie lekker op die breedset BBS'en!

Geplaatst:

Aah dat was er dus te doen. Vond al dat er verdacht veel BMW's rondreden zondag.

Geplaatst:

Ik vind niks beters op het w w w ...

Al eens gaan zien op Europese forums ?

In hun stickies of zo ?

Nee nog niet, suggesties voor specifieke fora?

Duits is geen probleem om te lezen (schrijven/spreken is al lastiger). Daar ga ik me eens registreren, thx!

Weet niet of het bij jouwe ook al zo is, maar onder voertuig info in de idrive staat ook alles.

Ja, maar dat leest zo moeilijk als ik op de zetel in huis zit :)

Geplaatst:

Ja, maar dat leest zo moeilijk als ik op de zetel in huis zit :)

Had je maar comfortzetels gekozen...!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid