Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

automobile masterpiece

P0023373.JPG

P0023371.JPG

P0023372.JPG

Het probleem met "dat moet ik ooit eens gehad hebben" is dat de waarde van die dingen sneller stijgt dan ik middelen kan verwerven om het budget bijeen te krijgen om er eente in huis te halen, én dat ik niet kan mikken op de waardevermeerdering om de aankoop doenbaar te maken omdat ik 'm nooit zou verkopen en dus nooit de waardestijging zou incasseren.

:cry:

Maar wat een auto...

Geplaatst:

11175034_1610507892499581_84755256516990

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

automobile masterpiece

P0023373.JPG

P0023371.JPG

P0023372.JPG

Het probleem met "dat moet ik ooit eens gehad hebben" is dat de waarde van die dingen sneller stijgt dan ik middelen kan verwerven om het budget bijeen te krijgen om er eente in huis te halen, én dat ik niet kan mikken op de waardevermeerdering om de aankoop doenbaar te maken omdat ik 'm nooit zou verkopen en dus nooit de waardestijging zou incasseren.

Maar wat een auto...

Vorig jaar in berlijn deze grijze gespot vanaf het ontbijtbuffet. [emoji7]

777ca35409c40f333218cb510692151b.jpg

Geplaatst:

diesel

P90128487.jpg

P90128491.jpg

De eerste diesel hé, niet?

Geplaatst:

De eerste diesel hé, niet?

Idd 524td :) Doe mij maar een 6 cilinder benzine hoor in een e28!

Wel knap in het rood!

Geplaatst:

P90108489.jpg

P90108488.jpg

Ideaal afdekkapje voor op een trekhaak...

Kleur is zelfs juist : afgeschenentennisbalgroen.

:lol:

Geplaatst:

automobile masterpiece

P0023373.JPG

P0023371.JPG

P0023372.JPG

Maar wat een auto...

1. Fout forum als je dat koopt als investering en niet om mee te rijden. :)

2. Moet je mee rijden en niet over nadenken kwa financiën.

3. Als je daar regelmatig mee toert, dan stijgt dit in waarde toch bij elke rit voor jezelf. Zowel kwa geldwaarde, als pretwaarde, als transportwaarde,... Als je dit echt koopt omdat je echt graag dit model hebt, dan is de mogelijk verkoopwaarde toch niet belangrijk. Da's pas als je deze als doorverkoopauto koopt. Maar dan ga je nadien weer zeggen : "Had ik hem maar gehouden, dan had ik nu...".

Geplaatst:

Je snapt me niet. :D

Nogal wiedes dat je daar mee moet rijden, zou ik ook doen.

Geplaatst:

Blijft ook zo heerlijk...

P0025892.JPG

P0036749.JPG

P0036750.JPG

'k Herinner me nog de eerste die 'k ooit zag, 'k denk dat m'n ma toen net haar 325i touring had.

Wat me verblufte was dat die M3 cabrio z'n gehele interieur in 't leder had steken, dashboard en deuren en middenconsole en al...

Heerlijk.

Geplaatst:

P0036777.JPG

WTF @ kleurverschil deur :lolz:
Geplaatst:

Eén van de bruutst ogende en meest geile racekarren, vind ik. Zeker in die livery...

P0036784.JPG

Geplaatst:

De eerste '7. Herinner me m'n grootvader nog die er zo-ene in huis haalde, tweedehands, uit Duitsland naar hier gehaald, daar aan een tweedehandsprijs gekocht die hier toestand om (van dezelfde leeftijd en kilometerstand) hoogstens een 320i te kopen...

P0037856.JPG

P0037859.JPG

P0037860.JPG

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Da's toch geen GTR?

Ook vet, daar niet van ... maar nog miiiiiles away van de bruutheid van een GTR.

Dit blijft de vetste GTR imho.

Roadcars :inlove:

BMW_M3_GTR_Street_Car_(1).jpg

bmw_m3_gtr_e46_527a86fa819f1.jpg

Nog nooit eentje IRL gezien :(

• Vind ik leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid