Ga naar inhoud

BMW Lovers

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

BBS Kreuzspeiche, 2-teilig, geschmiedet :inlove:

Geplaatst:

http://wheelerdealers.discoveryuk.com/car/bmw-2002tii/

Vanavond op Discovery Channel

33826_ep1204_002.jpg

Soms heb ik wel de indruk dat het allemaal snelsnelsnel moet en ze wel eens iets vergeten, maar toch leuk om naar te kijken...

Wel eens iets vergeten?

Ik heb nog geen enkele gezien die goed is gedaan.

Maar het is informatief, educatief en interessant

Geplaatst:

Hier is ie dan:

11255451_1618600835023620_4053932277506611244389_1618600945023609_8621739090587611329795_1618600988356938_71940773502080

Geplaatst:

Oei. Als je door je wimpers kijkt zie je de 2017 Chevrolet Bonkers coupe SRT-8 SS Venom.

:-/

Er zitten leuke elementen in maar 't geheel is m'n ding absoluut niet.

Geplaatst:

Oei... :lolz:

Geplaatst:

11312104_695121583948280_788511279_n.jpg

Hotwheels

Geplaatst:

18025457042_b32b24ef83_k_d.jpg

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Deze week in 't echt gehoord en klonk imo niet slecht  :oops:

Geplaatst:

Op hoeveel kilometer zouden jullie een automatische versnellingsbak laten reviseren bij BMW.

Er is vooral rustig mee gereden. 

Ik stel de vraag omdat ze de mechatronic moeten vervangen. Ik weet wel niet of de versnellingsbak hiervoor open moet, maar het zou wel makkelijk zijn om meteen een revisie te laten uitvoeren dan :)

edit: volgens de offerte moet de versnellingsbak dus niet worden opengschroefd voor de mechatronik

Geplaatst:

Maar de oliepan moet er wel af. Dus laat die ook meteen vervangen door een nieuwe, en een oliewissel doorvoeren. Dan heb je 'n nieuwe mechatronic én een nieuwe oliepan met magneetjes en zo.

Eigenlijk ... als ze dat spel toch al open moeten doen ... 't zou me verwonderen dat ze d'office geen nieuwe pan gaan steken dan? Staat dat ook niet op de offerte?

Geplaatst:

bedankt, heb het nog eens bekeken en er wordt nergens een oliepan vermeld

Geplaatst:

Intake :inlove:
  • Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Jammer dat het gedaan is met zo een motoren, wat een parel. Een turbomotor is toch maar utilitair vergeleken met dat.

Geplaatst:

Maar de oliepan moet er wel af. Dus laat die ook meteen vervangen door een nieuwe, en een oliewissel doorvoeren. Dan heb je 'n nieuwe mechatronic én een nieuwe oliepan met magneetjes en zo.

Eigenlijk ... als ze dat spel toch al open moeten doen ... 't zou me verwonderen dat ze d'office geen nieuwe pan gaan steken dan? Staat dat ook niet op de offerte?

Zitten die magneten in de pan? Bij Mercedes zijn dat losse magneten

Geplaatst:

Ja, zitten daar in. Geen idee of vast of niet, maar men vervangt bij ZF-bakken in de regel heel de pan om 't goed te doen.

Geplaatst:

Amai. Zelfs op de pagode gebruiken we de originele pan nog. Komt nooit iets aan...

Geplaatst:

Wegwerpmaatschappij? Andere redenen? ZF beslist dat, denk ik dan. Zij maken en ontwikkelen die dingen. Heeft niks met BMW te maken, die bakken worden in veel automerken gebruikt.

Geplaatst:

Ja, ze zullen hun reden wel hebben, ik vind het gewoon opmerkelijk

Geplaatst:

@@Vicious

mmm ... M- of Alpina lovers ? Dan maar in BMW lovers :)

• Vind ik leuk 3

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid