Ga naar inhoud

Exit MotorsTV op Telenet


Mich

Aanbevolen berichten

Telenet trekt de stekker uit MotorsTV... help!!! ;)

 

Qua internet kan ik moeilijk weg bij telenet, dus dat zou ikzeker behouden.

 

Wat stellen jullie voor als alternatief? Naar Belgacom gaan voor digitale tv?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwaliteit is dramatisch ja.

 

Maar V8 supercars: ja ! :)

 

Ook Dutch supercar is leuk omdat je je daar al betrokkener bij voelt. De helft van wat daar rijdt ken je. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit gesnapt waarom mensen betalen voor Motors tv. Bijna alles wat ze uitzenden is gratis te bekijken via livestreams online, op de websites van desbetreffende kampioenschappen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nooit gesnapt waarom mensen betalen voor Motors tv. Bijna alles wat ze uitzenden is gratis te bekijken via livestreams online, op de websites van desbetreffende kampioenschappen...

 

Omdat je niet altijd alles live kan bekijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nooit gesnapt waarom mensen betalen voor Motors tv. Bijna alles wat ze uitzenden is gratis te bekijken via livestreams online, op de websites van desbetreffende kampioenschappen...

Dan wel meestal zonder commentaar.

Zit ook liever in mijn luie zetel naar mijn grote tv te kijken en terwijl een beetje te surfen dan dat ik op mijn pc naar een livestream moet kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan wel meestal zonder commentaar.

 

Ik heb nog geen enkele site gezien waar men een race streamt zonder commentaar. Er zijn er natuurlijk wel die achter een paywall zitten (V8 Supercars bv)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Dan wel meestal zonder commentaar.

Zit ook liever in mijn luie zetel naar mijn grote tv te kijken en terwijl een beetje te surfen dan dat ik op mijn pc naar een livestream moet kijken.

 

Een stream kun je tegenwoordig toch op uw TV bekijken.

Haal iets zoals een Chromecast en je kunt alles direct op uw tv bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog geen enkele site gezien waar men een race streamt zonder commentaar. Er zijn er natuurlijk wel die achter een paywall zitten (V8 Supercars bv)

Het is al jaren geleden dat ik via een stream gekeken heb.

Had eigenlijk een vraagteken achter mijn zin moeten zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

was dat niet van stevie zijn vader?

 

Neen, wij hebben tijdlang de programmatie en uitbating voor Sport10 (zit op Proximus) gedaan. Maar die zender wordt momenteel overgenomen al zal onze autosport content er wel op uitgezonden blijven alsook op Sport40 (Telenet).

Met de uitbating van MotorsTV, dat in Parijs zit, hebben wij niets te maken. We leveren er enkel programma's aan.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid