Ga naar inhoud

200K


Gast

  

44 leden hebben gestemd

  1. 1. ik kies...

    • 570S
      7
    • 991 GT3
      16
    • R8 V10
      4
    • V12 Vantage S
      17


Aanbevolen berichten

100% objectief bekeken: de McLaren. Steengoed en 't snelst van allemaal. Maar 'ie "raakt" me niet...

 

Iets minder maar nog altijd objectief gezien: de GT3 (RS). Maar om even anders te doen, en omdat 'ie zo verdomde mooi is, en emotioneel, en sexy, en één en al drama: de Aston. Mag zelfs topless. :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Martin voor mij. Er blijft toch zo'n Britse flair rondhangen. Je ziet ze niet op elke hoek van de straat, en ze produceren een hemels geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AM, geluid is :inlove:

 

Ik zou met die 200K mijn kot afbetalen en verder genieten van elke maand mijn volledig loon te hebben.

Die optie staat er niet tussen  :(  ;)

Reageer alsjeblieft niet meer. 

 

"Ik zou 200k doneren aan de kindjes in Afrika zodat zij tenminste drinkwater hebben". 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou met die 200K mijn kot afbetalen en verder genieten van elke maand mijn volledig loon te hebben.

Die optie staat er niet tussen :(;)

En dan een hoop belastingen betalen wegens geen kosten niet meer voor je belastingbrief

Goed bezig !!!!!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan het twijfelen tussen de Aston en de Maca, toch de Maca gekozen. In het zilver met alle bovenstaande zwarte accenten, zwart interieur met rode zetels en rode remzadels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

AM, geluid is :inlove:

Reageer alsjeblieft niet meer.

"Ik zou 200k doneren aan de kindjes in Afrika zodat zij tenminste drinkwater hebben".

"Moest ik mijn kot kunnen afwerken met 200k, ik zou 200k doneren aan de kindjes in Afrika zodat zij tenminste drinkwater hebben"

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel animo voor de Aston, geldt ook voor mij. De V12 vantage met een brulpijp aub.

 

Ik vind dat de S zo al serieus goed klinkt, zo een brulpijp is niet echt nodig

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid