Ga naar inhoud

Winterset voor M2 - 18"


mayo

Aanbevolen berichten

Zoals in een ander topic al geopperd wil ik nu reeds op zoek gaan naar de ideale 18" velg als winterset voor mijn toekomstige M2, gezien het weer tegen eind maart nog op zijn winters kan zijn. Liefst in het grijs, totaal of zwart als beste combinatie met het Mineraal grijs. Reeds in mind Apex, BBS, M310 indien mogelijk in 18" en zwart, Breyton ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eind maart geen winterbanden meer kopen om heel misschien enkele weken te monteren en dan al meteen 6-7 maanden te stockeren.

Dat is ook mijn eerste gedachte, maar niettemin wil ik daar toch al mee bezig zijn al is het vroeg. Ik wil iets dat er perfect bij past, al is dit wel wat persoonlijk. Maar ideeën zijn steeds welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ook mijn eerste gedachte, maar niettemin wil ik daar toch al mee bezig zijn al is het vroeg. Ik wil iets dat er perfect bij past, al is dit wel wat persoonlijk. Maar ideeën zijn steeds welkom.

Dat je naar velgen aan het kijken bent snap ik wel, maar ik zou er dan gewoon voor die korte periode geen rubber meer rond leggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto's op Feestboek van @@Wax-it.be vind ik die M3 mooier op de wintervelgen dan op de zomerset... Beetje vlees aan de banden!

12243289_994806073905119_260186149203249

 

12278668_994806593905067_184744794095339

 

Toch ook een mooie kleur dat azurite... 

Alleen in BE helaas meestal zwart als ik al zie dat ze soms van de mijne denken dat het een zwarte is.

 

Geef mij toch maar de zomervelgen hoor, maar ik heb ook wel dezelfde winterset klaarliggen.

 

En vergeten optie op deze: black chrome raamomlijstingen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kunt er niet voor sukkelen voor 2.645 EURO :lolz:

 

Die zelfde set kost 800 euro meer bij een BE dealer. @@dragonfly

 

Deze prijs is gelijk met wat je bij een dealer betaalt voor een 18" winterkit voor een 'gewone' BMW.

 

Dus ja, ik vind dat best een goeie deal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1000 euro aan banden en 1600 euro aan velgen. Wat is daar overdreven aan?

Heb ik nog nooit uitgegeven aan wintersetjes, in Duitsland genoeg nagelnieuwe velgen te vinden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondertussen navraag gedaan bij Avant Garde ivm met een paar velgen in 18" die mij interesseerden als winterset en kreeg antwoord dat die velgen daar niet voor geschikt zijn. Vind ik wel positief dat men mij dat zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou 17" wielen gebruiken onder de M2 in winterse omstandigheden.  Maar dat is mijn mening.  Heb je net wat meer marge om hoekjes en kantjes te passen op de band én niet op de velg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

't Is nog maar te zien of zomaar elke 17" velg over de remmerij past. Of heeft die M135i remmen en geen M3-remmen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch ook een mooie kleur dat azurite... 

Alleen in BE helaas meestal zwart als ik al zie dat ze soms van de mijne denken dat het een zwarte is.

 

Geef mij toch maar de zomervelgen hoor, maar ik heb ook wel dezelfde winterset klaarliggen.

 

En vergeten optie op deze: black chrome raamomlijstingen...

 

Deze heeft shadowline als ik goed kan zien, het zijn de rubbers rond de ramen die hard opvallen op deze foto's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou 17" wielen gebruiken onder de M2 in winterse omstandigheden.  Maar dat is mijn mening.  Heb je net wat meer marge om hoekjes en kantjes te passen op de band én niet op de velg.

Kan er niet op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid