Ga naar inhoud

Wie wordt de nieuwe Piloot bij team FSA


Jokke_vlo

  

33 leden hebben gestemd

  1. 1. Is het een AM lid

    • Ja
      17
    • Nee
      16
  2. 2. Wie o wie wordt het?

    • GTA (interieur en dashboard wagen is toe aan update)
      1
    • Lefty (omdat we zo een goede vriendschapsband hebben)
      2
    • Thomas Piessens (ex piloot in Team Longin dat stop in BGDC)
      5
    • Kakker Scheef (vanwege zijn uitmuntende kennis der natte rijlijn)
      1
    • Kris Cools (goede vriend, top piloot)
      9
    • Dragonfly (bewijsdrang dat 2takt piloten de betere basis hebben)
      1
    • Waky (blauwoogig talent, keuze van de vrouw des huizes)
      7
    • Ir_fuel (data kennis in praktijk omzetten)
      3
    • Wannes (geen slecht piloot, vriend, en vooral ambiance verzekerd !)
      4


Aanbevolen berichten

Twee vragen:

 

1. Is het een AM Lid?

 

2. Wie o wie wordt het.

Naast het feit dat alle piloten over een enorm potentieel beschikken, geef ik toch enkele extra pluspunten aan. 

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

p.s.: Je kan mij ook aanwerven om de typenummers van velgen te debiteren tijdens plaspauzes en recepties e.d.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dit een beslissing die al genomen is en we moeten ze raden? Of is het de bedoeling dat we voor iemand stemmen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

beslissing is genomen.

@@Jupke zal ik even de sponsors vermelden :D

Doe maar.

Ik veronderstel dat Jokke niet zo dom is geweest een b-piloot in te schakelen van AM.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gegokt op Piessens al zie ik ook van AM Lefty of Waky instappen. gTa zie ik het niet doen en al de rest van de AM-leden is teveel blabla in mijn ogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gegokt op Piessens al zie ik ook van AM Lefty of Waky instappen. gTa zie ik het niet doen en al de rest van de AM-leden is teveel blabla in mijn ogen.

 

 :lolz:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

gTa zie ik het niet doen

Los van het feit dat ik daar absoluut het budget niet voor heb (no pay = no play), heb ik ook de skills niet en mis vooral ook race-ervaring. En zelfs dan nog denk ik niet dat het goed zou zijn dat een onbesuisde, iets jongere, kalende, op houten interieurlijsten kickende heethoofdversie van choco_vla een goeie aanwinst zou zijn voor FSA. :shock: Ik vrees dat ik in situaties zoals ik ze zag op de vele FSA-video's, niet koelbloedig genoeg zou zijn. :oops: Slecht voor mijnen tikker en de integriteit van de auto, denk ik. :D

Neenee, ik werd erbij vermeld voor de lol, absoluut niet gemeend. Er staan heel wat heren bij de poll-opties die een PAKSKE beter aan een stuur kunnen draaien dan ik. (Hoedje af.) Er staan ook heel wat heren NIET in de poll-opties die beter dan mij aan een stuur kunnen draaien. Ik ben een stilgevallen bijna-40-iger die dagelijks met een xDrive dieselbus cruiset, remember.

Edit: nu ik er aan denk... mocht ik het budget wél hebben om 1 jaar (of langer) dit te doen, dan nog zou ik het niet doen ... maar wel iets mee kopen dat me meerdere jaren in staat stelt om op de openbare weg mee leute te maken (en evt. 'es op een trackday). Ik denk aan het fantastisch apparaat dat Mayopeet in huis heeft gehaald, onlangs: van zoiets droom ik. :inlove:

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gegokt op Piessens al zie ik ook van AM Lefty of Waky instappen. gTa zie ik het niet doen en al de rest van de AM-leden is teveel blabla in mijn ogen.

 

 

gast :lolz:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, wie is nu ook goeie vriend met jou. :roll: Sinds je op een dual SIM Samsung bent overgestapt is (na je lange lokken, je RS6 en je +30L/100km speedruns) het laatste beetje sex appeal van je verdwenen.

En moest er nu nog van jou te profiteren vallen, nen opportunist zou mogelijks nog eens z'n best doen. Maar zelfs dat niet! Op autogeralteerde campingtrips troon je steevast je solo-tent met "alleen-van-mij"-luchtmatras mee. En je loopt de helft van de tijd met Active Noise Cancelling headphones rond! Charmant gezelschap ben jij!

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezien mijn vermelding in de keuze mogelijkheden dien ik uiteraard nog te vermelden wat voor een idiote thread dit is.

 

Waarom niet, het kan misschien het begin zijn van een nieuwe vriendschap!  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid